//

iPhone 2G valt willekeurig uit.

iPhone 2G valt willekeurig uit. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden Na mijn iPhone 2G terug helemaal klaargemaakt te hebben ondervind ik een zeer irritant probleem. De iPhone valt gewoon op willekeurige momenten uit, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-07-11, 17:02
I Stig I's schermafbeelding
I Stig I I Stig I is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 42
Standaard iPhone 2G valt willekeurig uit.

Beste forumleden

Na mijn iPhone 2G terug helemaal klaargemaakt te hebben ondervind ik een zeer irritant probleem.

De iPhone valt gewoon op willekeurige momenten uit, dit kan zijn op 80% batterij, maar ook op 20%.
Als hij uitvalt krijg je zo'n cirkeltje dat draait in het midden en daarna staat hij uit. Ik kan hem ook gewoon terug aanzetten daarna.

Het enige rare aan dit is dat als ik mijn simkaart gebruik hij uitvalt. Gebruik ik mijn simkaart NIET, dan gaat hij gewoon door totdat hij echt leeg is.

Nog een opmerking: Hij valt bijvoorbeeld uit op 80%, als ik hem dan terug opstart kan het zijn dat hij een totaal ander percentage aangeeft.
__________________
iPhone US 8GB, iPhone 3Gs 16 GB
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-11, 10:45
BlankStar BlankStar is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Opwijk, België
Berichten: 189
Standaard

Batterij is aan vervanging toe. iFixit.com kan je er eentje bestellen en staat mooie uitleg hoe je't moet doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi gooit me er willekeurig uit djyildirim Wi-Fi 10 19-05-11 23:40
iphone valt uit driguez iPhone algemeen 0 27-03-10 18:30
ontvangst iphone valt willekeurig weg? chris-008 iPhone algemeen 6 30-09-09 10:03
iphone valt uit mausie565 iPhone algemeen 1 25-03-09 20:40
Iphone valt uit cles iPhone algemeen 3 11-09-08 00:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:34.