//

na "wis alle instellingen en inhoud", start iphone 3g niet meer op

na "wis alle instellingen en inhoud", start iphone 3g niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP!!!!!!!!!!!!!!!! Vandaag mijn nieuwe Iphone 4 succesvol geinstaleerd en de info uit mijn oude Iphone 3g over kunnen zetten. Mijn oude Iphone 3G gaat naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-11, 16:20
JHDruppers JHDruppers is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard na "wis alle instellingen en inhoud", start iphone 3g niet meer op

HELP!!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag mijn nieuwe Iphone 4 succesvol geinstaleerd en de info uit mijn oude Iphone 3g over kunnen zetten. Mijn oude Iphone 3G gaat naar mijn vrouw, maar ik wilde deze wel eerst even schonen. Hup naar instellingen, algemeen, stel opnieuw in en 'Wis alle instellingen en inhoud' gekozen. Het duurde even, maar alles werd verwijderd. Nu het probleem; Ik heb alleen nog maar een appeltje op het scherm en mijn pc herkent het apparaat ook niet meer. HOE KRIJG IK DEZE IPHONE 3G WEER AAN DE PRAAT OP EEN SIMPELE MANIER?

Wie kan mij advies geven??

mvg
Jack
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-11, 13:04
Rainman2010 Rainman2010 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Probeer de iPhone uit te zetten dmv het indrukken van de home en power button (Paar seconden). Hierna aansluiten op de PC en via Itunes de iPhone herstellen.

Werkte bij mij i.i.g.
  #3  
Oud 13-07-11, 14:01
JHDruppers JHDruppers is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rainman2010 Bekijk bericht
Probeer de iPhone uit te zetten dmv het indrukken van de home en power button (Paar seconden). Hierna aansluiten op de PC en via Itunes de iPhone herstellen.

Werkte bij mij i.i.g.
Dank je Rainman, maar dat ik reeds geprobeerd, maar werkte niet. Het is inmiddels gelukt door idd home en uitknop ingedrukt houden tot scherm zwart is. Inpluggen pc, iTunes openen (pc herkend op dat moment het apparaat nog niet), dan wederom home- en uitknop ingedrukt houden. Het appeltje verschijnt weer, knoppen ingedrukt houden tot instructie op schermje verschijnt dat men de iPhone in moet pluggen. Omdat de iPhone al in de pc zit, dedecteert iTunes een apparaat in herstelmodus. Kies dan herstellen in iTunes en dan wordt de iPhone idd opnieuw geïnstalleerd. Schijnt met de Jalebreake, die op t toestel zat, te maken te hebben.

Bedankt voor je reactie
Reageren

Labels
iphone overleden, opstartprobleem, vastloper



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wis alle inhoud en instellingen (3GS)? Scoes iPhone algemeen 9 22-02-11 15:56
Wis alle inhoud en instellingen, ook OS? DaMeastro iPhone algemeen 6 04-11-10 20:57
Wis alle inhoud en instellingen hey69 iPhone algemeen 9 29-03-10 17:30
iPhone 1e gen.: Problemen na "Wis alle inhoud en instellingen" MartinZ Unlock 12 10-10-09 07:48
inhoud en instellingen gewist - Iphone start niet meer op 443965764 Archief 2 27-12-08 17:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:24.