//

iphone wil niet meer naar normal mode

iphone wil niet meer naar normal mode discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mijn iphone met versie 1.1.4 heb ik de hele tijd het stekkertje met het itunes logo in beeld staan. Als ik dan mijn iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-03-08, 13:39
kleeuwenkamp kleeuwenkamp is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Angry iphone wil niet meer naar normal mode

Bij mijn iphone met versie 1.1.4 heb ik de hele tijd het stekkertje met het itunes logo in beeld staan. Als ik dan mijn iphone aan de pc koppel zegt itunes dat hij een telefoon heeft herkend waar de herstel modus actief is. Dan wil ik hem herstellen via itunes, maar dan blijft er de hele tijd in het scherm van itunes wachten op iphone staan (2 uur laten staan) en in het scherm van de iphone staat het appeltje met daaronder het werkende rondje. heb ook geprobeerd hem via ziphone naar normal mode te krijgen, maar dat duurt ook uren en dan gebeurd er niks, hij blijft maar werken maar hersteld niet. Iemand een idee??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-03-08, 15:15
joke_name joke_name is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard

Je moet hem proberen weer in de normale modus te zetten .

Dit doe je door itunes helemaal af te sluiten dus ook ituneshelper dat altijd in de achtergrond draait via taakbeheer services. Dan ibrick installeren en dan je iphone laten booten door ibrick.

Je kan het natuurlijk ook eerst proberen met de home en sleep button ingedrukt te houden. (ik ga er vanuit dat je dit al geprobeerd heb)
  #3  
Oud 17-03-08, 15:26
kleeuwenkamp kleeuwenkamp is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard ibrick

Bedankt voor de reactie, ik heb het geprobeerd, maar het scherm blijft dan groen, en ibrick zegt dat je dan dus met itunes het moet proberen.....werkt helaas dus niet...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3G 3.1.3 --> Geen Simkaart. Wil niet herstellen in DFU mode. 1600 error flopkabouter Jailbreak 1 23-06-10 15:50
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore phoneI iPhone algemeen 2 10-08-08 19:36
iPhone wil niet uit en niet in recovery mode mauritsvdven iPhone algemeen 1 30-07-08 15:57
iphone wil niet veder beeld blijft op het oplaad teken staan hij wil niks meer mike18 Unlock [archief] 2 18-02-08 09:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:59.