//

harde schijf

harde schijf discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand echt een goed programma om een kopie van je harde schijf te maken of er de mappen me te kopieren van en op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-10-07, 00:43
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard harde schijf

weet iemand echt een goed programma om een kopie van je harde schijf te maken of er de mappen me te kopieren van en op de iphone ???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-07, 01:10
Freek's schermafbeelding
Freek Freek is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Breda
Berichten: 463
Standaard

Gebruik winSCP. Hiermee kan je via SHH contact maken met je iPhone. Het grote scherm is verdeeld in twee schermen, links de tree van je pc, rechts die van je iPhone. Je kan heel gemakkelijk bestanden van de ene naar de andere kant kopieren of slepen. Ik heb het programma hier voor je downloadbaar gemaakt.

Je moet hiervoor wel OpenSHH op je telefoon hebben ingesteld (via Installer).

Vul in winSCP bij "host Name" je IP-adres van je iPhone in (deze vind je in settings/Wi-Fi -> blauwe pijltje), vul bij Username "root" in en bij password "dottie". Bij het trekpijltje selecteer je SCP en vervolgens druk je op "connect". Bij de eerste keer verbinding maken duurt het ongeveer een minuut, en het kan zijn dat je na een seconde of 15 een melding krijgt dat het programma niet reageert. Negeer die melding en wacht nog even rustig af.

Vergeet niet om na gebruik SSH weer even uit te zetten om je batterij te sparen, dit kan je doen door "Services" te installeren via Installer, hier kan je o.a. SSH mee aan/uit zetten.
  #3  
Oud 16-10-07, 01:21
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

ja ken het programma werkt best ok maar sommige mappen kan ik niet kopieren ik wil echt een 100% backup maken !!!
bedankt voor de reactie !
  #4  
Oud 26-06-08, 23:00
Tranceboy 6 Tranceboy 6 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freek Bekijk bericht
Gebruik winSCP. Hiermee kan je via SHH contact maken met je iPhone. Het grote scherm is verdeeld in twee schermen, links de tree van je pc, rechts die van je iPhone. Je kan heel gemakkelijk bestanden van de ene naar de andere kant kopieren of slepen. Ik heb het programma hier voor je downloadbaar gemaakt.

Je moet hiervoor wel OpenSHH op je telefoon hebben ingesteld (via Installer).

Vul in winSCP bij "host Name" je IP-adres van je iPhone in (deze vind je in settings/Wi-Fi -> blauwe pijltje), vul bij Username "root" in en bij password "dottie". Bij het trekpijltje selecteer je SCP en vervolgens druk je op "connect". Bij de eerste keer verbinding maken duurt het ongeveer een minuut, en het kan zijn dat je na een seconde of 15 een melding krijgt dat het programma niet reageert. Negeer die melding en wacht nog even rustig af.

Vergeet niet om na gebruik SSH weer even uit te zetten om je batterij te sparen, dit kan je doen door "Services" te installeren via Installer, hier kan je o.a. SSH mee aan/uit zetten.
Hoi ik had een vraag over het programma WinSCP
Ik kheb een probleem met het toevoegen van mijn iphone hij neemt het wachtwoord "dottie" niet aan hij zegt: "Toegang Geweigerd" weet jij mischien hier iets meer over
Alvast bedankt

Groeten Diejeé
  #5  
Oud 26-06-08, 23:23
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tranceboy 6 Bekijk bericht
Hoi ik had een vraag over het programma WinSCPIk kheb een probleem met het toevoegen van mijn iphone hij neemt het wachtwoord "dottie" niet aan hij zegt: "Toegang Geweigerd" weet jij mischien hier iets meer overAlvast bedankt
Als je versie 113 of hoger gebruikt is het paswoord "alpine". Kan je trouwens ook vinden wanneer je de zoekfunctie zou gebruiken hier op het forum.
  #6  
Oud 28-06-08, 00:31
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

diskaid bevalt mij beter omdat deze via kabeltje gaat en hetzelfde doet verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Crash Harde Schijf exir iTunes 2 28-10-10 20:07
Iphone als harde schijf? suzannewan iPhone algemeen 0 13-08-10 01:31
Harde schijf Iphone na een DFU geenstijl21 Archief 1 24-11-09 01:16
Een gedeelde harde schijf benaderen... yozd Jailbreak apps en thema's 2 16-11-09 00:50
Windows: Externe harde schijf waalboer iTunes 14 06-09-09 13:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.