//

hoeveel is iPhone 4 nog waard

hoeveel is iPhone 4 nog waard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil mijn iPhone 4 (16 GB) verkopen, maar hoeveel is die nog waard? Wat zouden jullie ervoor bieden, hij is een jaartje oud ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-07-11, 23:39
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard hoeveel is iPhone 4 nog waard

Hallo,

Ik wil mijn iPhone 4 (16 GB) verkopen, maar hoeveel is die nog waard? Wat zouden jullie ervoor bieden, hij is een jaartje oud en heeft nog 1 jaar garantie. Geen krassen alleen hij doet af en toe vaag met bellen. Ene moment doet die het andere moment niet.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-11, 01:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Hallo,

Ik wil mijn iPhone 4 (16 GB) verkopen, maar hoeveel is die nog waard? Wat zouden jullie ervoor bieden, hij is een jaartje oud en heeft nog 1 jaar garantie. Geen krassen alleen hij doet af en toe vaag met bellen. Ene moment doet die het andere moment niet.

Alvast bedankt
Ja man, daar zeg je wat he, als er echt zo'n probleem aan is dan zal je heel wat van z'n waarde verliezen.

Als deze nog garantie heeft en je wil deze dan toch verkopen= steek deze dan binnen en laat deze herstellen, dan ga je tenminste een mooi bedrag van krijgen, je kan normaal gezien er zeker nog 450 euro van krijgen.

Maar ik meende dat de iphone maar 1 jaar garantie op is en geen 2jaar? Is deze uit zijn garantie is, dan laten herstellen zal volgens mij nogal duur uitkomen dan.

Als je deze niet kan herstellen zal je deze normaal gezien nooit aan 400 euro kwijt geraken.

Je kan je probleem hier mss eerst eens rustig uitleggen en mss weten sommige mensen hier wat je eventueel eerst kan proberen om het op te lossen? Je kan altijd een harde reset en weet ik nog allemaal uitproberen.

Het zou zonder zijn he om zoveel geld kwijt te moeten spelen.
  #3  
Oud 22-07-11, 18:36
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Haha oke bedankt voor je antwoord Ja dat bellen is probleem heb alles geprobeerd maar lukt niet. Meerdere mensen hebben hier last van misschien softwarefout?
  #4  
Oud 22-07-11, 21:17
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Je zou natuurlijk kunnen updaten naar de laatste versie 4.3.4
Als het eerst niet zo was en je de nieuwste versie erop hebt staan zou het (weer) goed moeten zijn lijkt mij?
Anders toch maar laten beoordelen, want met de melding dat ie 't 'vaag' doet zal je er niet veel voor krijgen vrees ik..
__________________
iPhone XI RED 128GB FW13.1.1 || iPad 2017 32GB Wi-Fi FW13.1.1
  #5  
Oud 22-07-11, 22:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Haha oke bedankt voor je antwoord Ja dat bellen is probleem heb alles geprobeerd maar lukt niet. Meerdere mensen hebben hier last van misschien softwarefout?
Idd, zoals hierboven gezegd; heb je ook de nieuwste update enzo al gedownload voor je iphone?

Alles eerst eens goed nagaan.
  #6  
Oud 23-07-11, 18:10
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

En, al nieuws of kunnen we gaan bieden op de losse onderdelen? (grapje )
  #7  
Oud 23-07-11, 19:00
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onyx Bekijk bericht
En, al nieuws of kunnen we gaan bieden op de losse onderdelen? (grapje )
Daar zeg je wel wat...

Hoeveel is een moederbordje van een ipod touch 2g eigenlijk nog waard? just in case
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat is een Iphone 3g nog waard? spoonder iPhone algemeen 7 02-01-11 21:46
Wat is mijn iPhone 3G 8GB nog waard? SeekerNL Koopinformatie Nederland 0 23-10-10 16:38
Hoeveel is m'n iPhone waard? iPhone3G_Olé Koopinformatie Nederland 14 19-07-10 23:20
Hoeveel is een belgische unthetered jailbroken 3Gs waard? segers909 Koopinformatie Nederland 3 28-03-10 14:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:48.