//

Find My iPhone werkt niet meer op refurb

Find My iPhone werkt niet meer op refurb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Onlangs een refurb teruggekregen nadat ik m'n originele toestel had binnengebracht voor reparatie. Probeerde opnieuw Find My iPhone te installeren/activeren op de nieuwe (ander ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-07-11, 21:25
akoya00 akoya00 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 11
Standaard Find My iPhone werkt niet meer op refurb

Hoi,

Onlangs een refurb teruggekregen nadat ik m'n originele toestel had binnengebracht voor reparatie. Probeerde opnieuw Find My iPhone te installeren/activeren op de nieuwe (ander serienummer), maar dit lukt niet langer.

MobileMe account aanmaken op toestel zelf, inloggen met Apple ID, de functie aanzetten, Push aanzetten, Berichtgeving/Locatie aanzetten, alles gedaan maar nog altijd worden er "geen toestellen gevonden" wanneer ik inlog op me.com

Kan dit iets te maken hebben met het feit dat m'n Apple ID reeds gelinked was aan een andere iPhone met ander serienummer (de originele), en nu door de refurb er een probleem is? Heb ook een backup van m'n oude toestel teruggezet op refurb...

Groeten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-11, 22:55
RodriQoz RodriQoz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard

nee maakt niet uit, je hebt toch zelfde reservekopie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[MobileMe] Find my iPhone werkt niet NiekR iPhone algemeen 2 08-06-11 13:17
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46
Verschil zien tussen Refurb of orgineel bengek Koopinformatie Nederland 4 10-09-08 19:58
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04.