//

SIM Kaart niet meer herkend

SIM Kaart niet meer herkend discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu dus een zwaar probleem. Mijn Hypercard pastte eerst niet in mijn iPhone (16GB), na 1cm erin te hebben gezeten kreeg ik 'm ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-03-08, 16:43
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard SIM Kaart niet meer herkend

Ik heb nu dus een zwaar probleem.
Mijn Hypercard pastte eerst niet in mijn iPhone (16GB), na 1cm erin te hebben gezeten kreeg ik 'm er niet uit en door eens stoot schoot 'ie erin. Uiteindelijk met heel hard trekken er weer uitgekregen.
Normale AT&T kaart wilde niet, na wat harder duwen ging 'ie erin, en ook weer wat harder er weer uit. Uiteindelijk heb ik mijn T-Mobile simkaart erin gedaan, nog in afwachting van een nieuwe Vodafone simkaart.
Nu wilde ik vandaag kijken of mijn huidige simkaart er niet toch met malletje in gaat. Ging niet goed, ben toen gestopt. Toen heb ik een lége simtray erin gedaan, en deze wilde er niet meer uit. Toen nog een wat harder getrokken en floep eruit.
Nu is echter de hele weerstand van de pinnetjes wég! Mijn simkaarten worden allemaal niet meer herkend, en alle kaarten gaan er té makkelijk in.

Is dit nu bij bijv. fixsupport te repareren? Gaat dit veel kosten of moet ik over een nieuwe iPhone gaan denken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP: Iphone herkent Sim-kaart niet meer... jeroenvrijn Archief 8 15-02-11 20:37
Sim-kaart wordt niet herkend door iPhone mazdavh iPhone algemeen 18 10-03-10 17:19
sim kaart word niet herkend jasper2G Archief 15 08-08-09 11:02
Iphone reageert niet meer op sim-kaart. proboss Unlock 3 05-07-09 17:48
Ge-update van 1.1.3 naar 1.1.4 en nu herkend hij SIM kaart niet meer?? HELP ThieryC Archief 6 19-03-08 13:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.