//

hoe iphone software terugzetten?

hoe iphone software terugzetten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) netjes verwoord debroei, ik snap exact de procedure, ik krijg alleen iedere keer een foutmelding, dit heeft volgens mij te maken met de hostfiles. maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09-08-11, 18:57
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

netjes verwoord debroei, ik snap exact de procedure, ik krijg alleen iedere keer een foutmelding, dit heeft volgens mij te maken met de hostfiles. maar volgens mij weet niemand hoe de hostfiles origineel staan, en hoe ze moeten staan om de servers om te leiden
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik mijn Iphone 3G 4.0 terugzetten naar 3.1.3. met behoud van smsjes ? Pkiers iPhone algemeen 41 23-07-12 16:38
Hoe te zien of een Iphone software of hardware simlockvrij kent? pokpokpok Koopinformatie Nederland 0 08-04-10 13:08
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software joey35 Archief 1 07-02-10 22:34
Hoe de standaard Iphone icoontjes terugzetten??? Antiparadox Jailbreak apps en thema's 4 08-07-09 20:12
iPhone: Hoe kan ik sms'jes terugzetten zonder restore?? Antiparadox Jailbreak 4 17-01-09 18:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:58.