//

iphone herstelt en geeft nu aan dat hij gesimlocked is

iphone herstelt en geeft nu aan dat hij gesimlocked is discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik kom vanmiddag terug van vakantie en sluit mijn iphone aan op mijn computer, hier geeft itunes aan dat er een update beschikbaar is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-08-11, 01:37
stephaniejacobs stephaniejacobs is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard iphone herstelt en geeft nu aan dat hij gesimlocked is

hallo,
ik kom vanmiddag terug van vakantie en sluit mijn iphone aan op mijn computer, hier geeft itunes aan dat er een update beschikbaar is dus deze laat ik installeren. mijn iphone wordt gewoon gesynchroniseerd. hierna blijft itunes aangeven dat mijn iphone in herstelmodus is en dat ik hem moet herstellen. ik heb geprobeerd de thuisknop en de knop bovenop tegelijk in te drukken, ik heb een nieuwe versie van itunes gedownload en mijn computer opnieuw opgestart. itunes bleef echter hetzelfde aangeven. ik heb op internet gelezen dat ik mijn iphone moest herstellen en daarna de reservekopie kan selecteren. ik heb dus mijn iphone herstelt maar hij geeft nu aan dat hij gesimlocked is. ik heb hem echter in zwitserland simlock vrij gekocht. hoe kan dit? wat kan ik doen? ben ik nu alles kwijt wat erop stond? Help mij AUB?! Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-11, 10:19
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Probeer hem nog eens te herstellen. Normaal gaat het vlot. Hij kan wel aangeven dat hij je sim moet checken en dus ondertussen gaan kijken of je toestel degelijk simlockvrij is.
Heb je al vaker een update gedaan? Indien ja, dan is hij zeker simlock vrij. Indien nee kunnen ze je wel een softwarematige simlockvrije verkocht hebben.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone geeft aan dat er geen simkaart in zit bgjesper iPhone algemeen 0 14-02-11 18:02
Itunes geeft aan dat iphone hersteld moet worden nicedungeon iTunes 3 20-04-10 00:23
iPhone geeft aan dat ie vol is met alleen een oranje balkje Bente iTunes 1 31-03-10 01:55
iBrick geeft aan dat iPhone nog niet gejailbreakt is !?!? batalhador Archief 6 17-02-08 21:43
Itunes geeft aan dat mijn Iphone kapot is! Marccus iTunes 4 06-01-08 02:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:56.