//

Ten einde raad, error 1013

Ten einde raad, error 1013 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Via redsnow in dfu zetten... daarna shift herstel Anders opnieuw JB uitvoeren moet die hem eruit kicken.....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 04-08-11, 23:59
Yilmaz81 Yilmaz81 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 209
Standaard

Via redsnow in dfu zetten... daarna shift herstel

Anders opnieuw JB uitvoeren moet die hem eruit kicken..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-08-11, 08:22
apex apex is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 11
Standaard

Dat heeft ook niet veel nut precies..

de jailbreak start succesvol, maar blijft dan hangen voor 5-10 minuten op "Installing activation bundles" waarna hij reboot en terug opstart in recovery mode.
  #23  
Oud 05-08-11, 15:13
jpk0284 jpk0284 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 14
Standaard

ik heb dus precies het zelfde probleem. Mijn trilfunctie deed het niet meer dus ik dacht mijn iphone te herstellen in de hoop dat de trilfunctie weer gaat werken. Nu ben ik nog veder van huis.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 augustus 2011 om 15:31 ----------

Fout 1004 en 1013: deze fouten kunnen optreden als de verbinding met gs.apple.com wordt doorverwezen of geblokkeerd. Volg deze stappen om deze fouten op te lossen:
  1. Controleer de beveiligingssoftware. Verzeker u ervan dat de verbinding met gs.apple.com is toegestaan. Volg dit artikel voor assistentie bij beveiligingssoftware. iTunes voor Windows: problemen met beveiligingssoftware oplossen.
  2. Controleer het hosts-bestand. Het herstel mislukt als er een actieve vermelding voor doorverwijzen naar gs.apple.com is. Volg iTunes: geavanceerde probleemoplossing in de iTunes Store om het hosts-bestand te bewerken of terug te keren naar de standaardinstellingen in Windows. Raadpleeg het onderdeel "Geblokkeerd door configuratie: (Mac OS X/Windows) > Netwerkinformatie opnieuw opbouwen".
  3. Probeer het apparaat te herstellen op een computer en in een netwerk waarvan u zeker weet dat deze goed werken.
  4. Als de fouten aanhouden op een andere computer, heeft het apparaat mogelijk service nodig.
  #24  
Oud 05-08-11, 15:34
apex apex is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 11
Standaard

Ik heb hem ondertussen binnengebracht in de winkel, kben hem ongeveer 2 weken kwijt

Tot bedankt iedereen voor alle hulp!
  #25  
Oud 05-08-11, 15:51
jpk0284 jpk0284 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 14
Standaard

hoop voor je dat ze hem gaan maken. ik las net dit wat met de code te maken had:

Latere software-updates kunnen niet worden geïnstalleerd: sommige onbevoegde aanpassingen hebben onherstelbare schade aan het iOS veroorzaakt. De gehackte iPhone, iPad of iPod touch kan hierdoor definitief onbruikbaar worden wanneer later een door Apple geleverde iOS-update wordt geïnstalleerd.

ik had 4.3.3. en mijn trilfunctie deed het niet meer. en nu wilde ik hem herstellen en nu werkt niks meer. Zal het echt komen door de jailbreak? kan je ons even op de hoogte houden van de afhandeling van je telefoon.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 augustus 2011 om 17:20 ----------

ik heb mijn telefoon aan een andere pc gehangen. nu doet hij het wel weer!! super blij
  #26  
Oud 11-08-11, 20:28
laurens_dc laurens_dc is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: verre weg
Berichten: 15
Stuur een bericht via MSN naar laurens_dc
Standaard

heb juist hetzelfde probleem!
Heb alles reeds geprobeerd! Maar bij mij ligt het probleem dat ik in mijn host het zinnetje "gs.apple.com" niet terug vind????

Moest ik dit kunnen verwijderen zou mijn bug opgelost zijn lees ik op verschillende forums!

In de volgende link vertelt er iemand dat er wel enkele gevallen zijn die deze "alternatieve oplossing" niet kunnen toepassen. Maar hoe het dan wel kan versta ik niet?

(de tekst staat cursief gedrukt onder de uitleg voor het oplossen van de error 1013)

My Gadget: [HOW-TO] - Fix iTunes Error 1013 When Updating iPhone 4 to iOS 4.3.1

Kan er iemand mij verder helpen??
  #27  
Oud 12-08-11, 11:24
Yilmaz81 Yilmaz81 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 209
Standaard

Downgrade 4.3.4 iOS to 4.3.3, 4.3.2, 4.3.1, 4.3, on iPhone 4, 3GS, iPad 2, iPad, iPod touch [Tutorial] | Redmond Pie

Als shsh blobs van 4.3.3 hebt download laaste versie tiny umbrella start tss server
Shift update 4.3.3 hoef he niks aan je host te doen doet tiny voor je. Niet met beta itunes uiteraard.. Ik heb het zo gedaan 3 min was ik klaar
  #28  
Oud 12-08-11, 16:21
laurens_dc laurens_dc is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: verre weg
Berichten: 15
Stuur een bericht via MSN naar laurens_dc
Standaard

Dit lijkt me wel een oplossing! Probeer het straks na m'n werk! Alvast dank
  #29  
Oud 22-08-11, 22:30
integra NOS integra NOS is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: België, Eeklo
Berichten: 26
Standaard

Ik heb dus identiek hetzelfde probleem. Ik kon geen verbinding meer maken met het 3G netwerk. Heb geprobeerd om te updaten maar kreeg toen Error 3194 en toen kreeg ik 1013.... Hopeloos, alles geprobeerd :-(
  #30  
Oud 27-08-11, 23:46
junkyjump's schermafbeelding
junkyjump junkyjump is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lebbeke
Berichten: 71
Standaard

Heb dit ook voorgehad!
Alles geprobeerd!
Situatie: Heb me terug een zwarte iPhone 4 gekocht ipv mijn witte. Nu die witte draaide op 4.3.3 maar om een of andere reden deed die raar bij het aanmaken van een reservekopie. Dus, wil hem terug op 4.3.3 zetten met TU, kreeg ik steeds error 1013. Die gs bestanden aangepast, nog steeds error 1013 en exit recovery bij TU werkte niet bij me, iReb lukte ook niet.
Dus wou hem gewoon op 4.3.5 zetten, zelfde probleem.
Dan terug op 4.3.3 gezet, terug error 1013.
Na veel zoeken, kwam ik op een programma genaamd "fix recovery". Hiervoor moet je je iPhone in DFU modus zetten en dan het programmaatje draaien en na wat tekst op mn iPhone (zelfde stijl als wanneer je hem jailbreakt met redsn0w) sprong hij terug aan en klaar was Kees
  #31  
Oud 06-09-11, 15:14
jpk0284 jpk0284 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apex Bekijk bericht
Ik heb hem ondertussen binnengebracht in de winkel, kben hem ongeveer 2 weken kwijt

Tot bedankt iedereen voor alle hulp!
Heb je ondertussen je telefoon alweer terug? Deden ze nog moeilijk met inleveren/maken?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ten einde raad smoothdevil Odido (T-Mobile) 1 30-04-09 14:32
Ten einde raad!! bennyblanco_nl Archief 4 24-07-08 21:33
Ten Einde Raad!! jerrycan Archief 10 27-05-08 21:57
Ten einde raad Flump iPhone algemeen 7 27-02-08 22:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:25.