//

iphone 3gs dfu loop

iphone 3gs dfu loop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeden dag, ik heb sinds gister hier een iphone 3gs, die komt uit Engeland dus zit lock van 02 op. Ik wou gister de iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-08-11, 13:14
bugs17 bugs17 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard iphone 3gs dfu loop

Goeden dag,

ik heb sinds gister hier een iphone 3gs, die komt uit Engeland dus zit lock van 02 op.

Ik wou gister de iphone opnieuw installeren, had eerst even een custom firmware met sn0wbreeze gemaakt, met de ipad baseband. die wou ik gaan restoren nadat ireb eroverheen gehaald is
maar toen kreeg ik error 37.

dus ik dacht zet er eerst maar even een originele 4.3.3 op, dat ging goed na het restoren zij itunes iphone word opnieuw opgestart maar hij ging gelijk weer in dfu

naar meerdere dingen geprobeerd te hebben starte ik voor de grap de iphone met redsn0w thethered en toen deed ie het ineens weer, maar toen viel die uit en nu doet ie niks meer.

heeft iemand suggesties wat ik moet doen?

alvast bedankt!

mvg

bugs
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
DFU Loop! kaasdebaas Jailbreak 5 31-03-11 12:10
iPad: iPad DFU Loop iPatrick101 Jailbreak 2 09-01-11 14:49
iPhone: HELP! Spirit2pwn icm nieuwe bootrom (DFU LOOP) wzzly Jailbreak 34 15-07-10 15:13
Krijg iPhone niet in restore of DFU - Loop bij opstarten. noalert iPhone algemeen 0 19-05-10 16:05
iphone 3GS in DFU-loop :S mMoRpHeXx iPhone algemeen 1 27-02-10 12:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.