//

Mobiele storing?

Mobiele storing? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Zeg mss meteen gewoon dat mijn probleem niet op te lossen valt? Ik heb uitgekuist, geen stof of vuil meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-08-11, 02:34
lonerider lonerider is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: vlaanderen
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Zeg mss meteen gewoon dat mijn probleem niet op te lossen valt?

Ik heb uitgekuist, geen stof of vuil meer in, iphone ervoor al eens herstelt en nieuwe iphone genomen + itunes volledig verwijdert en terug opgezet.
Iphone is ook meer dan 1jaar oud ondertussen dus ook geene garantie meer en binnenkort ben of was ik alvast van plan om de nieuwe iphone te kopen.

Ik kan de iphone mss wel nog verkopen mar wie gaat daar nu nog 500 euro ofzo voor willen geven? (is een 32GB).
Hoezo geen garantie meer ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-08-11, 12:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lonerider Bekijk bericht
Hoezo geen garantie meer ?
Iphone is meer dan 1jaar oud bij mij.

nog zoiets bizars na een nieuwe test; ik leg de iphone uit, steek deze in de laptop, die laad zoals je wel weet op en dan terug de iphone aan= probleem blijft.
Nadien iphone terug uit, steek ik deze in het stopcontact; opeens is het probleem weg?? Verklaar me dat maar eens? Storing opeens weg?

Tot wanneer ik de iphone uit stopcontact trek, dan komt dienen tekst er terug zeer snel op, meteen als ik deze uittrek is het al van datte.

Ik ga vandaag eens kijken voor die kontakt 60 maar vrees het probleem echt intern zit en er blijkbaar nikske aan te doen valt en dan moet ik die iphone nog verkopen want ik wil de nieuwe kopen, hoeveel gaan ze daar nog voor willen geven? Als ik er 400 van kan krijgen zal het veel zijn denk ik.

Update; tspookt hier toch echt wel, steek deze nu eens int stopcontact en nu hebk het probleem toch ook zeker?Onbegrijpelijk.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 19-08-11 om 13:29.
  #23  
Oud 19-08-11, 16:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Probleem ondertussen blijkbaar opgelost; sim kaart uitgehaalt, eens binnenin uitgeblazen en nadien kwam die vervelende tekst er 2tal keer op en nu nikske meer, komt er voorlopig nimmer op, lijkt wonderbaarlijk opgelost opeens.

1 goeie raad aan iedereen hier; steek je iphone niet in een dockconnector als deze nie van apple is.

Update: probleem is terug gekomen, zucht.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 19-08-11 om 20:54.
  #24  
Oud 23-08-11, 17:25
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ondertussen alweer een beetje verder maar helaas, ik krijg het probleem niet opgelost, het is al een beetje minder erg maar toch blijft het probleem.

Ten einde raad dus, herstel en dergelijke gedaan en alles eens uitgekuist en uitgeblazen maar dat helpt niet echt.

Wat zouden jullie nu doen aangezien je zo'n probleem blijkbaar nie kan oplossen?

Deze iphone dna binnekort verkopen aan bv min prijs van 400 euro en hopen er iemand die wil kopen met dat probleem erbij? Ik koop altijd de nieuwste iphone dus normaal gezien zal dat nu niet anders zijn.

Ik zou wel die galaxy s2 kunnen kopen nu maar het probleem is dat als je al meer dan 1000 ipad/iphone apps hebt dan verander je nie zomaar ook omwille je diezelfde apps opnieuw moet gaan kopen, te gek om dat te doen toch vind ik?
  #25  
Oud 08-09-11, 17:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Timosha, wilde u pm sturen maar dat gaat blijbaar niet.

Soit; ik heb zoals ik had gezegd u raad opgevolgd; ik heb het iets anders gedaan, ik heb kontakt 60 gekocht, kontakt wl en kontakt 61 en ik heb het in deze volgorde ook gebruikt. Voorlopig is het probleem opgelost.

Ik ben het 1keertje nog tegen gekomen toen ik de kabel die in m'n wagen ligt in de iphone stak, heb die kabel ook bespoten met die 3 producten en sindsdien heb ik het niet meer voor, geen enkel probleem meer, de vraag zal nu zijn hoelang zal dat in orde blijven nu? .
  #26  
Oud 08-09-11, 18:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Timosha, wilde u pm sturen maar dat gaat blijbaar niet.
Sorry, maar ik accepteer geen PM's. Ik ben daar mee gestopt

Ik ben blij dat het opgelost is. Ook de volgorde van gebruik is goed.

Ik heb Kontakt 60 aanbevolen omdat ik al een aantal keren dit probleem met een weerstand tussen pin 21 en GND heb opgelost met dit product. Corrosie kan ook een weerstand veroorzaken en Kontakt 60 lost dat op. Meestal is dat galvanische of interkristallijne corrosie veroorzaakt door het gebruik van onedele metalen in goedkope Chinese dock connectors.

Dus, dat was een aanbeveling uit eigen ervaring en niet van "ergens gelezen maar ik weet niet meer waar" of "gehoord van de achterneef van de overbuurman van tante Fien".

Succes verder gewenst

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 08-09-11 om 18:21. Reden: Taelvauten
  #27  
Oud 08-09-11, 18:25
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Sorry, maar ik accepteer geen PM's. Ik ben daar mee gestopt

Ik ben blij dat het opgelost is. Ook de volgorde van gebruik is goed.

Ik heb Kontakt 60 aanbevolen omdat ik al een aantal keren dit probleem met een weerstand tussen pin 21 en GND heb opgelost met dit product. Corrosie kan ook een weerstand veroorzaken en Kontakt 60 lost dat op. Meestal is dat galvanische of interkristallijne corrosie veroorzaakt door het gebruik van onedele metalen in goedkope Chinese dock connectors.

Dus, dat was een aanbeveling uit eigen ervaring en niet van "ergens gelezen maar ik weet niet meer waar" of "gehoord van de achterneef van de overbuurman van tante Fien".

Succes verder gewenst
Er was wel wat in de iphone gelopen, heb er wel een klein geel plekje bij gekregen, zal wel mijn fout geweest zijn doordat ik de iphone bijna helemaal naar beneden had gehouden, om mij makkelijk te maken had ik het zo gedaan maar ik merk de iphone er geen probleem van maakt dat het product een beetje is binnen gedrongen .

Heb je er zo'n idee van van hoelang dat zal standhouden? Nu ik dit procuct heb gebruikt? Enig idee van?
  #28  
Oud 08-09-11, 18:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kontakt 61 beschermt de piepkleine contacten in de dock connector, dat zou dus wel een hele tijd goed moeten gaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Storing T-mobile stadjer Odido (T-Mobile) 23 27-12-09 14:29
Storing Gelderland dinkytoys Odido (T-Mobile) 1 14-07-09 16:02
storing lkropman Odido (T-Mobile) 1 07-08-08 20:31
storing? xa4cornelis iPhone algemeen 3 25-06-08 13:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:25.