//

iphone problemen

iphone problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik me volume op het hardst zet,dit doe ik met de knop aan de zijkant, dan hoor ik de andere haast niet, en ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-03-08, 14:05
racoon racoon is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard iphone problemen

Als ik me volume op het hardst zet,dit doe ik met de knop aan de zijkant, dan hoor ik de andere haast niet, en ik wil me hotmail instellen, is dat imap pop of exchange die ik moet kiezen.

En hij zegt als ik internet op ga your not subscribed tot edge terwijl ik onderdtaande ingevuld heb.


Je krijgt alleen toegang tot mobiel internet als je de juiste GPRS/EDGE instellingen op je iPhone instelt. Dit doe je vanaf het startscherm via Settings > General > Network > Edge. Vul afhankelijk van je provider de volgende gegevens in:

T-Mobile

APN: internet
Username: tmobile
Password: tmobile
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 problemen frankfrankfrankfrank iPhone algemeen 12 19-08-14 11:39
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen firefly85 Jailbreak apps en thema's 2 25-07-10 17:43
Iphone problemen _charlie iPhone algemeen 4 02-02-09 15:13
Iphone problemen brammd Archief 1 13-01-09 19:39
iPhone 1.1.4 problemen BigM Unlock [archief] 18 02-04-08 23:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:47.