//

Meerdere accounts

Meerdere accounts discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik en mijn vriendin hebben allebei een iphone 4 (16Gb) en allebei een eigen iTunes account, ik gebruik een macbook pro 15" en mijn vriendin ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-08-11, 15:02
BluePress BluePress is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zeist
Berichten: 20
Unhappy Meerdere accounts

ik en mijn vriendin hebben allebei een iphone 4 (16Gb) en allebei een eigen iTunes account, ik gebruik een macbook pro 15" en mijn vriendin een sony vaio, en op beide laptops een eigen itunes met eigen bibliotheek en eigen nummers/apps/foto's/mails/alles.
nu wil het geval dat de iphone van mijn vriendin soms spontaan ingelogd wordt op mijn account in plaats van die van haar. ik snap niet hoe dat kan komen, ik heb al aan haar gevraagd of ze thuisdeling uit wil schakelen op haar laptop (maar wel op haar telefoon thuisdeling op haar account wil zetten). ik ga ook mijn thuisdeling op mijn macbook uitzetten, maar het is al een paar keer gebeurd en ik kan maar niet verzinnen waardoor het kan komen. heeft iemand hier misschien ervaring mee of kan een tip geven waardoor haar iphone niet meer spontaan naar mijn account gaat?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-11, 19:53
Pzizzz's schermafbeelding
Pzizzz Pzizzz is offline
• iOS 7.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 72
Standaard

Ik heb geen antwoord op je vraag maar vraag me af hoe het gaat met een tweede account. Ik heb zelf al heel lang een iTunes account icm een iPhone en iPad en veel apps en muziek gedownload. Nu schaft mijn vriendin de iPhone 4S aan. Ze moet uiteraard een eigen iTunes account aanmaken natuurlijk. Kan ze mijn gekochte apps en muziek e.d. ook op haar iPhone plaatsen?
  #3  
Oud 14-10-11, 00:52
BluePress BluePress is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zeist
Berichten: 20
Standaard

als het goed is moet ze dat moeten kunnen, ik weet alleen niet hoe je een andere account kan machtigen om alle downloads die jij hebt gedaan ook te kunnen krijgen, ik weet wel dat dat kan met andere computers maar niet of dat ook kan met accounts alleen.
  #4  
Oud 14-10-11, 03:31
djsparky djsparky is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 5
Standaard

Op het probleem van BluePress heb ik geen antwoord.
Wel weet ik dat je aankopen van jouw Apple ID niet kunt "kopiëren" naar een ander Apple ID.
Hoe het wel kan is: op de andere telefoon inloggen met jouw Apple ID en de betreffende apps binnen halen en daarna het andere Apple ID instellen. Feit blijft dan wel dat je jouw Apple ID moet instellen om van die betreffende apps updates te downloaden.
Reageren

Labels
accounts, iphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Meerdere E-mail accounts omejoop38 iPad algemeen 12 29-12-13 14:19
meerdere email accounts in 1 postvak justinjob iPhone algemeen 0 03-07-11 17:57
agenda met meerdere accounts tonno iPhone Apps 2 21-05-11 20:37
Mac OS X: Meerdere Itunes accounts roeldriessen iTunes 1 17-11-10 14:29
Ophalen email meerdere accounts Leonk iPhone algemeen 2 29-10-10 11:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.