//

iPhone 2g overleefde een duik in de Dordogne

iPhone 2g overleefde een duik in de Dordogne discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdens mijn vakantie in de Dordogne in Frankrijk maakte ik een kanotocht. Ik nam een verfrissende duik vanuit de kano. Na 10 minuten zwemmen kwam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-08-11, 22:16
kc3 kc3 is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1
Standaard iPhone 2g overleefde een duik in de Dordogne

Tijdens mijn vakantie in de Dordogne in Frankrijk maakte ik een kanotocht. Ik nam een verfrissende duik vanuit de kano. Na 10 minuten zwemmen kwam ik erachter dat m'n telefoon nog in m'n zak zat. Hij leek dood en ik verwachte er niets meer van, maar ik heb thuis alles op alles gezet om hem te drogen met een fohn en een ventilator. Na 2 dagen zette ik hem in de lader en hij begon zowaar te laden. Hij starte op, maar had nog water achter het scherm !? Alles werkte, behalve de home button, die toch vrij essentieel is bij de iPhone. Na een paar dagen begon ook de homebutton weer af en toe te werken. Momenteel werkt hij weer bijna altijd en is het vocht achter het scherm al lang weer verdwenen. Ik kan hem weer gewoon gebruiken. Wat een wonder hè? Ben overigens nu toch wel toe aan een nieuwe (iPhone 5).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-11, 22:57
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Haha mooi verhaal / mooiwaark!
  #3  
Oud 29-08-11, 07:09
JeankeApple JeankeApple is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 2
Standaard

Moesten de iPhone's 4 zo kunnen zijn zou het geweldig zijn !
Reageren

Labels
iphone 2g, waterschade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voegt een Ipad iets toe als je een Iphone hebt grootnick15 iPad algemeen 4 14-04-10 02:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:49.