//

Apple logo tijdens opstarten, loopt vast

Apple logo tijdens opstarten, loopt vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ten eerste.. Het is een gejailbreaked en unlocked iPhone (unlock afhankelijk).. Ik ga morgen mijn iPhone 3GS verkopen, dus ik ging via mijn iPhone naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-09-11, 00:07
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Exclamation Apple logo tijdens opstarten, loopt vast

Ten eerste.. Het is een gejailbreaked en unlocked iPhone (unlock afhankelijk)..

Ik ga morgen mijn iPhone 3GS verkopen, dus ik ging via mijn iPhone naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Alle inhoud wissen

Ik kreeg het Apple logotje met een balkje dat ging laden en toen kreeg ik dit ineens en krijg 'm niet aan:



Na een tijdje gaat de iPhone uit/aan en dan is het weer hetzelfde verhaal.
Ik heb home+start knop 10 sec. ingedrukt, daarna startknop los .. daarna 20 seconde allebei weer indrukken etc. gedaan maar dat heeft niet geholpen.

in DFU modus herkent iTunes 'm ook, maar hoe verder dat weet ik even niet meer.

Wie kan met tips komen om mijn iPhone weer op te starten aangezien ik 'm morgen ga (wil) verkopen!!!
__________________
Don't tell people your dreams, show them!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-11, 05:45
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dat heb ik ook vaker gehad. Blijkbaar raakt de iPhone ergens halverwege het zichzelf wissen de kluts kwijt. Herstellen via iTunes op je pc is dan de volgende stap.

Als je je ingelezen had, wist je dat Apple momenteel alleen 4.3.5 signeert. Jij hebt een firmware + baseband nodig voor de unlock zeg je, dus kan je nu alleen herstellen naar een andere firmware als je je SHSH blobs hebt opgeslagen. Heb je dat? Zo ja, dan kun je via tiny umbrella herstellen naar 3.1.3 of 4.1 of wat je dan ook wilt - een firmware die wel te jailbreaken is (let op dat je update met behoud van je baseband ivm je unlock!)
  #3  
Oud 05-09-11, 11:16
thafalc thafalc is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 12
Cool

[QUOTE=DertKesh;704337]Ten eerste.. Het is een gejailbreaked en unlocked iPhone (unlock afhankelijk)..

Ik ga morgen mijn iPhone 3GS verkopen, dus ik ging via mijn iPhone naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Alle inhoud wissen

Ik kreeg het Apple logotje met een balkje dat ging laden en toen kreeg ik dit ineens en krijg 'm niet aan:



Na een tijdje gaat de iPhone uit/aan en dan is het weer hetzelfde verhaal.
Ik heb home+start knop 10 sec. ingedrukt, daarna startknop los .. daarna 20 seconde allebei weer indrukken etc. gedaan maar dat heeft niet geholpen.

in DFU modus herkent iTunes 'm ook, maar hoe verder dat weet ik even niet meer.

Waarschijnlijk ligt dat aan je jailbreak. welk jailbreak programma gebruik je?
ik had hetzelfde probleem, maar bij mij kon ik het oplossen door op redsn0w de normale procedure te doen. ik zet mijn iphone uit, plug hem in de computer en doe "just boot tethered right now". dan moet je je power knop indrukken, daarna ook je home knop samen met je power knop, en daarna moet je de powerknop loslaten maar je home button ingedrukt houden. wat ik deed is de home knop ingedrukt houden, nog voorbij de reboot (het witte scherm dat even flitst). toen mijn boot icon in beeld kwam heb ik de knop pas losgelaten, en toen kwam ik gewoon bij het scherm met "slide to unlock", en al mijn apps stonden er ook nog op. (mijn iphone heeft nu de firmware 4.3.5, en die kun je niet jailbreaken )
  #4  
Oud 05-09-11, 23:32
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

De shsh file van firmware 3.0 is opgeslagen in Cydia.
Ik heb dit heel lang geleden met behulp van redsn0w en ultrasn0w gejailbreaked en unlocked.
  #5  
Oud 06-09-11, 08:14
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Als je de SHSH blobs van 3.0 hebt, dan kun je shift-herstel doen in iTunes naar die firmware, mbv TTS server.
Correct me if I'm wrong
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3GS loopt vast bij opstarten. (na herstel) Franko iPhone algemeen 6 28-02-10 16:26
iphone loopt vast op apple logo na update cydia Gabriel Antonyo Jailbreak apps en thema's 7 03-12-09 17:45
iPhone loopt vast bij opstarten vlees91 iPhone algemeen 5 11-07-09 13:08
Iphone loopt vast tijdens het opstarten! Mirrage Archief 7 30-07-08 23:49
iPhone 3G loopt vast op Apple logo Wiebertje iPhone algemeen 0 16-07-08 20:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:39.