//

Iphone 3gs opstart blijft hangen na vervangen van LCD scherm.

Iphone 3gs opstart blijft hangen na vervangen van LCD scherm. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit hier met een iphone 3gs. Na het vervangen van het LCD scherm krijg ik constant bij opstarten het apple logo met daaronder een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-09-11, 03:32
typhoon788 typhoon788 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Angry Iphone 3gs opstart blijft hangen na vervangen van LCD scherm.

Ik zit hier met een iphone 3gs. Na het vervangen van het LCD scherm krijg ik constant bij opstarten het apple logo met daaronder een cirkel en verder niets. Nu had ik m'n iphone nog eens open gedaan en de connector met de sensoren van het glas eruit gelaten. De iphone werkt dan wel maar de sensoren en de speaker niet. Deze ribbon ook vervangen door een nieuwe , nu nog steeds hetzelfde probleem.

Kan iemand mij helpen? Tip , Hints welkom!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-11, 12:14
thafalc thafalc is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 12
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door typhoon788 Bekijk bericht
Ik zit hier met een iphone 3gs. Na het vervangen van het LCD scherm krijg ik constant bij opstarten het apple logo met daaronder een cirkel en verder niets. Nu had ik m'n iphone nog eens open gedaan en de connector met de sensoren van het glas eruit gelaten. De iphone werkt dan wel maar de sensoren en de speaker niet. Deze ribbon ook vervangen door een nieuwe , nu nog steeds hetzelfde probleem.

Kan iemand mij helpen? Tip , Hints welkom!
Waarschijnlijk ligt dat aan je jailbreak, niet aan je scherm. welk jailbreak programma gebruik je?
ik had hetzelfde probleem, maar bij mij kon ik het oplossen door op redsn0w de normale procedure te doen. ik zet mijn iphone uit, plug hem in de computer en doe "just boot tethered right now". dan moet je je power knop indrukken, daarna ook je home knop samen met je power knop, en daarna moet je de powerknop loslaten maar je home button ingedrukt houden. wat ik deed is de home knop ingedrukt houden, nog voorbij de reboot (het witte scherm dat even flitst). toen mijn boot icon in beeld kwam heb ik de knop pas losgelaten, en toen kwam ik gewoon bij het scherm met "slide to unlock", en al mijn apps stonden er ook nog op. (mijn iphone heeft nu de firmware 4.3.5, en die kun je niet jailbreaken )
  #3  
Oud 05-09-11, 13:21
typhoon788 typhoon788 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Dat heb ik nog niet geprobeerd.. Zal het eens doen en laat zeker iets weten. Alvast bedankt. Ik jailbreak met Redsnow..
  #4  
Oud 05-09-11, 15:29
thafalc thafalc is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door typhoon788 Bekijk bericht
Dat heb ik nog niet geprobeerd.. Zal het eens doen en laat zeker iets weten. Alvast bedankt. Ik jailbreak met Redsnow..
ik jailbreakTE ook met redsn0w..., maar ik moet nu ff een Jailbreak vinden voor 4.3.5
Reageren

Labels
3gs, applelogo, cirkel



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Horizontale strepen in LCD, scherm vervangen helpt niet TheCrow iPhone algemeen 5 29-09-13 23:43
LCD scherm zelf vervangen philippefeij iPhone algemeen 7 25-10-11 22:31
wit scherm LCD 3gs HELP ! iphonerulez iPhone algemeen 0 08-05-11 18:57
Iphone 3Gs blijft hangen in het midden van update naar 4.0.2 swakes iPhone algemeen 0 03-09-10 01:21
Iphone 3GS MC model, blijft hangen op activatie scherm. ab156 iPhone algemeen 5 17-08-10 13:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:37.