//

iPhone 4 home button werkt niet goed, terug naar de winkel?

iPhone 4 home button werkt niet goed, terug naar de winkel? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga binnenkort naar Hamburg. Nu is daar ook een Apple Store. Mijn home-button werkt al maanden slecht, maar ik wist niet dat het zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 15-11-11, 06:42
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Ik ga binnenkort naar Hamburg. Nu is daar ook een Apple Store. Mijn home-button werkt al maanden slecht, maar ik wist niet dat het zo makkelijk geruild kon worden. Vodafone doet nl heel erg lastig..

- Mijn toestel is van augustus 2010, dus ws geen garantie (?)., mee heen gaan of niet?
- Heeft iemand ervaringen met de Apple Store in Hamburg?

Groeten,
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 15-11-11, 09:33
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynt76 Bekijk bericht
Ik ga binnenkort naar Hamburg. Nu is daar ook een Apple Store. Mijn home-button werkt al maanden slecht, maar ik wist niet dat het zo makkelijk geruild kon worden. Vodafone doet nl heel erg lastig..

- Mijn toestel is van augustus 2010, dus ws geen garantie (?)., mee heen gaan of niet?
- Heeft iemand ervaringen met de Apple Store in Hamburg?

Groeten,
garantie eu == 2 jaar.
dus je hebt nog 8 maanden te gaan. Meedoen en binnensteken die handel!
  #63  
Oud 15-11-11, 10:15
Silty Silty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 20
Standaard

Ik zit ook met een slecht reageerde home knop. Deze reageert soms wel goed maar soms ook weer niet goed of helemaal niet.

Verder zit er aan de binnenkant ook nog iets los, dit hoor je als je de iPhone een klein beetje schud langs je oor.

Ik heb er altijd een beschermhoesje om zitten en een screenprotector, er zitten maar een paar krasjes op, die zijn er op gekomen door het stof. Tussen het beschermhoesje en iPhone aan de achterkant. Ik heb de iPhone 4 sinds april dit jaar, via HI.

Adviseren jullie mij ook om een tripje naar oberhausen te maken?
  #64  
Oud 15-11-11, 11:32
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

Mijn beeldscherm van mijn iphone 4S is defect. Heb vanochtend Apple aan de telefoon gehad (besteld via apple.nl) en ik mag mijn defecte iphone 4s niet om gaan ruilen in Oberhausen.
Apple gaat mij een nieuwe iPhone toesturen, dit gaat wel weer nog 2 weken duren. Ofwel, er word gewoon een compleet nieuwe bestelling aangemaakt en ik schuif aan bij lopende bestellingen. Ik vind dit persoonlijk niet echt goede service. Ik had verwacht dat ik als klant met een huidige defect toestel, voorrang zou krijgen op mensen die nog geen toestel hebben
  #65  
Oud 15-11-11, 12:36
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Geert is die spontaan stuk gegaan?
Balen zeg!
Wel fijn dat je een nieuwe krijgt al moet je ff wachten...
  #66  
Oud 15-11-11, 12:55
Geert1976 Geert1976 is offline
• iOS 12.0 beta
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: omgeving Amsterdam
Berichten: 570
Standaard

jep, ik haalde gisteren de iPhone uit mn broekzak, ik unlockte 'm en kaboem!! Ineens vloog het beeld over elkaar/door elkaar/dooie pixels/ kleuren die totaal niet meer klopten en eind van de avond allerlei schokkende strepen over het scherm.
De Apps kan ik allemaal gewoon openen, mail lezen, internetten...maar ja...het beeld is gewoon slechter dan slecht
  #67  
Oud 28-11-11, 21:01
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
garantie eu == 2 jaar.
dus je hebt nog 8 maanden te gaan. Meedoen en binnensteken die handel!
Vandaag naar de Apple shop in Hamburg geweest. Het lange wachten (afspraken liepen 1,5 uur uit), werd beloont. Ondanks dat volgens hun de garantie van een jaar verlopen was kreeg ik een nieuwe iPhone 4 mee.
Aangezien ik zelf inmiddels een 4s heb, heeft mijn zus nu dus een nieuwe iPhone 4.
  #68  
Oud 30-11-11, 14:37
jreversma jreversma is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard Home Button functioneert slecht

Dit werkt voor mij: willekeurige app opstarten, aan/uit knop ingedrukt houden totdat de 'zet uit-slide' tevoorschijn komt en vervolgens home button ingedrukt houden totdat je weer in je homescreen terugkeert..
  #69  
Oud 30-11-11, 14:54
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GaveGozer Bekijk bericht
Okay. Terug uit Duitsland. Vriendelijk te woord gestaan en probleem uitgelegd. Uiteraard werkte de knop daar wel (grootste deel van de dag zelfs). Via diagnostisch gegeven bekeken of hij wat kon vinden maar door m'n restore kon dat niet (te weinig info). Hij heeft daarna met een naaldje getest wat t probleem was. Het was de bovenkant en gevraagd werd of ik 2 .............................. Minuten zonder telefoon kon. Er werd een nieuwe gepakt en van m'n oude werd alles verwijderd (moest ik zelf doen). Imei Nrs doorgegeven en gewijzigd bij Vodafone en ging bellend de store uit. GAVE SERVICE!!
ik heb ook vodafone maar zij willen de IMEI nummers niet wijzigen. met wie/waar heb je contact gezocht bij Vodafone?
  #70  
Oud 30-11-11, 16:01
diskie70 diskie70 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard Superrrr Service.....!!

gister naar Oberhausen geweest, wel van tevoren een afspraak ingepland voor de iphone home button. Een drukte van jewelste in de Apple store, dus goed dat ik een afspraak had staan. Medewerker kijkt ernaar, checkt ff de fw, vraagt of ie wel eens gevallen is (ja dus, maar vanzelfsprekend m'n meest onschuldige gezicht opgezet (glassplinters lager eraf aan de zijkant....) en concludeert dat het idd errug vervelend moet zijn dat een home button niet altijd naar behoren werkt. Geen probleem zegt ie; pak ik toch ff een nieuwe voor je......en ja hoor, hij werd acuut omgeruild!!! Superrrrrrr Service en blij weer verder shoppen met m'n meissie . (Zei nog met een knipoog dat ie wat mij betreft ook best een 4s mee mocht geven, maar dat mocht ie helaas niet...... Dus big thumbs up voor CentrO Apple Store in Oberhausen!!!

P.s. wel wordt er aangegeven dat je niet (per sé) geholpen gaat worden als je een afspraak maakt voor een ander apparaat, en je staat er met een iphone.....En een afspraak voor de iphone inplannen is errug lastig vanwege megadrukte. D'r schijnt een store in Dusseldorf te komen, wat voor wat verlichting moet zorgen...Dus als je zeker wil zijn van de service, wel voor een iphone inplannen...
  #71  
Oud 30-11-11, 19:51
BeamerAR15 BeamerAR15 is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Het mooie zuiden
Berichten: 58
Standaard

Vragen ze ook naar een aankoopbon ?
Ben de mijne nl kwijt.
  #72  
Oud 30-11-11, 21:32
diskie70 diskie70 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

bij mij vroegen ze het iig niet, ze checkten alleen het serienummer, dus datum activatie van je telefoon.......En dat is ook zelf te checken op de site van Apple...
  #73  
Oud 30-11-11, 22:04
BeamerAR15 BeamerAR15 is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Het mooie zuiden
Berichten: 58
Standaard

Als ik naar de site van apple ga, zie ik het volgende :

Geldige aankoopdatum (groen vinkje).
Tel.techn. ondersteuning verlopen (Geel uitroepteken).
Rep. en serv.dek. verlopen (geel uitroepteken).

Maar ik zie nergens de exacte aankoopdatum ?
Of doe ik iets fout ?
De Iphone is van begin dit jaar.
  #74  
Oud 30-11-11, 22:19
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BeamerAR15 Bekijk bericht
Vragen ze ook naar een aankoopbon ?
Ben de mijne nl kwijt.
Ze keken bij mij naar de activatiedatum. De garantie was volgens hun al 88 dagen verlopen (aug 2010), maar ik kreeg wel een nieuwe mee. Ze waren erg makkelijk wat dat betreft.
  #75  
Oud 06-12-11, 16:57
n1mber n1mber is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 100
Standaard

Vandaag ook naar Oberhausen gegaan na een afspraak te hebben gemaakt. De homebutton van de iphone 4 van mijn vriendin deed het niet goed meer en ook konden mensen haar niet meer horen tijdens een telefoongesprek. Ik dacht ik neem mijn iphone 4 ook mee want die heeft al maanden een gele waas over het scherm.

Eerste wat de meneer vertelde is dat er per iphone een afspraak gemaakt moet worden. Dus ik moest een telefoon kiezen en voor de ander moest ik een nieuwe afspraak maken. Maar dat kon niet vandaag. Ik heb voor de telefoon van mijn vriendin gekozen. De garantietermijn was al 100 dagen verlopen. Dus hij kon niks voor mij doen. Ik mocht wel de telefoon ruilen tegen een nieuwe iphone 4 met bijbetaling van €149. Ik zeg dat moet ik dan even overleggen en dan kom ik zo terug.

Na 10 minuten kom ik me weer melden bij de Genius Bar....vertelt een meneer mij dat ik een nieuwe afspraak moet maken om de telefoon om te ruilen. En (je raad het al...) dat kon niet vandaag. Het maakte weinig indruk dat ik helemaal vanuit Nederland ben komen rijden. En na een discussie van bijna 10 minuten kon hij toch nog een gaatje voor mij vinden.

De telefoon is nu omgeruild voor een nieuwe. Het is een mooie Apple Store in een hele mooie winkelcentrum. Minpunt vind ik wel dat je voor elke telefoon een aparte afspraak moet maken. En het feit dat je meteen moest beslissen of je wilt omruilen en anders een nieuwe afspraak moet maken.
  #76  
Oud 07-01-12, 21:50
Silty Silty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 20
Standaard

Ik heb vandaag ook een tripje gemaakt naar oberhausen ivm mijn home knop. Er werd helemaal niet moeilijk gedaan, me iPhone werd direct omgeruild.
  #77  
Oud 08-01-12, 11:52
BeamerAR15 BeamerAR15 is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Het mooie zuiden
Berichten: 58
Standaard

Maar hoe kan je nu zien op welke datum je Iphone voor het eerst geaktiveerd is ?
  #78  
Oud 08-01-12, 14:35
jandevoer jandevoer is offline
• iOS 5.0
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 286
Standaard

145euro is een hoop geld voor eeen homebutton

in weet iemand die deze vervangt voor 35 euro
  #79  
Oud 08-01-12, 17:10
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n1mber Bekijk bericht

De telefoon is nu omgeruild voor een nieuwe. Het is een mooie Apple Store in een hele mooie winkelcentrum. Minpunt vind ik wel dat je voor elke telefoon een aparte afspraak moet maken. En het feit dat je meteen moest beslissen of je wilt omruilen en anders een nieuwe afspraak moet maken.
Ergens vind ik dat niet gek maar logisch ze moeten ergens een streep/regel trekken!

@Jan de Voer als je een tripje maakt naar Oberhausen kan je hem omruilen en dat doen de meeste liever dan laten maken vermoed ik...
  #80  
Oud 08-01-12, 17:30
n1mber n1mber is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Ergens vind ik dat niet gek maar logisch ze moeten ergens een streep/regel trekken!...
Ergens begrijp ik het wel, maar ik had liever gezien dat je 10 minuten de tijd hebt om al je vragen te stellen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jandevoer Bekijk bericht
145euro is een hoop geld voor eeen homebutton

in weet iemand die deze vervangt voor 35 euro
Mijn telefoon was iets meer dan een jaar oud en had ook wel wat gebruikerssporen. En dan is €149 voor een hele nieuwe iphone niet duur (vind ik)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet keesdr iTunes 2 07-02-11 19:41
iPhone 4 - Home Button reageert niet goed styloboy7 iPhone algemeen 3 24-09-10 12:52
Home button werkt niet meer SaCreficed iPhone algemeen 5 23-05-10 01:39
home button werkt niet meer EdoubleDee iPhone algemeen 50 12-12-09 23:22
Home button reageert niet goed jaz075 iPhone algemeen 49 02-11-08 01:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.