//

iPhone 4 home button werkt niet goed, terug naar de winkel?

iPhone 4 home button werkt niet goed, terug naar de winkel? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook het probleem met de home-knop die niet meer werkt. Het werkt gewoon totaal niet meer. Een paar maanden geleden ben ik al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 04-06-12, 21:32
jozef jozef is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook het probleem met de home-knop die niet meer werkt. Het werkt gewoon totaal niet meer. Een paar maanden geleden ben ik al langs gegaan bij een Turk die de telefoon voor me opstuurde, waar ik dus had ingevuld dat de homeknop niet werkte. Uiteindelijk werd ik gebeld door de reparateur dat het niet zomaar de homeknop was dat de fout veroorzaakte, maar dat het een andere fout was. Weet het niet meer zeker, maar neem dan aan dat het een hardware fout was. Het komt er op neer dat het toen dus weer werkte nadat ik hem daar naartoe had opgestuurd.
Nu speelt precies hetzelfde probleem weer op, ik kan alleen maar naar een andere app door mijn telefoon opnieuw op te starten... dat werkt dus niet.
Het punt is, mijn abonnement loopt namelijk al af oktober 2012, mijn garantie is dus al een maand of 7 verlopen... Eerder had iemand op dit topic gepost dat hij/zij naar Oberhausen was gegaan, ondanks dat de garantieperiode was verlopen. Heeft het voor mij nu zin om ook een bezoekje te brengen aan de app-store in Oberhausen??
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 06-06-12, 11:58
corne67 corne67 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 48
Standaard

Mijn home knop werkt ook slecht. Tevens het probleem dat als ik bel of gebeld wordt ik het gesprek wel kan horen maar mijn gesprekspartner hoort mij niet. Zouden ze hem daar ook voor omruilen? Hoe kan ik zien hoelang mijn garantie nog loopt? Gekocht bij T-Mobile.
  #143  
Oud 15-06-12, 11:45
bmonninkhof bmonninkhof is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 27
Standaard

Mijn homeknop werkt net als velen van ons niet goed. Afgelopen week laten vervangen in Barneveld, maar werkt nog steeds niet goed. De onderliggende hardware van de homeknop is vervangen, niet het kunststof knopje bovenop. De iPhone 4 wordt binnenkort (wanneer ik deze kan missen) opnieuw onder handen genomen.

Ik heb zelf eens zorgvuldig met de homeknop gestoeid. Hieruit kwam naar voren dat mijn homeknop prima reageerd wanneer plaatselijk aan de linker zijde wordt gedrukt. De bovenzijde, de rechterzijde en de onderzijde werken niet of nauwelijks.

Ben heel benieuwd wat uit de volgende reparatie uit gaat komen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet keesdr iTunes 2 07-02-11 20:41
iPhone 4 - Home Button reageert niet goed styloboy7 iPhone algemeen 3 24-09-10 13:52
Home button werkt niet meer SaCreficed iPhone algemeen 5 23-05-10 02:39
home button werkt niet meer EdoubleDee iPhone algemeen 50 13-12-09 00:22
Home button reageert niet goed jaz075 iPhone algemeen 49 02-11-08 02:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:47.