//

ifixpod België te vertrouwen?

ifixpod België te vertrouwen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ondertussen heb ik me dus als benadeeld persoon ingesteld bij de klacht die ik heb ingediend tegen Ifixpod. Tot dusver heeft het gerecht nog geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 26-10-12, 10:30
iBoy iBoy is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 4
Standaard stappen

Ondertussen heb ik me dus als benadeeld persoon ingesteld bij de klacht die ik heb ingediend tegen Ifixpod. Tot dusver heeft het gerecht nog geen beslissing genomen.

Verder heb ik deze week mijn dossier ook doorgestuurd naar Testaankoop.

Ik heb ook alle door mij verzamelde informatie over mijn voorval met ifixpod doorgestuurd naar de Algemene Directie Controle en Bemiddeling van de FOD Economie (vroegere economische inspectie). Mail: eco.inspec.fo@economie.fgov.be
Deze dienst is bevoegd voor oneerlijke marktpraktijken.

Ik hoop dat ik door al deze stappen te zetten toch genoeg druk op de ketel kan zetten zodat ik ooit mijn geld terug zie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #62  
Oud 05-11-12, 21:48
etienne0937 etienne0937 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

In Lokeren heb je de winkel Dhondt Telecom mss beter in de toekomst daar naartoe gaan .... voor iPhone, iPad en andere smartphone herstellingen!
  #63  
Oud 14-11-12, 12:48
IPad3kwijt2012 IPad3kwijt2012 is offline
• iOS 1.0.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard

IPad 3 met gebroke scherm binnengebracht op aanraden van Krefel in Sint-Denijs en op aanraden van de Apple stand in de FNAC in de Veldstraat in Gent. Intussen heb ik er al meer dan 3 weken niets van gehoord, op mijn email via de site komt geen reactie en het telefoonnummer op de website is niet meer in gebruik.
  #64  
Oud 14-11-12, 13:57
iBoy iBoy is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik ken het daar niet in Sint-Denijs. Ik weet alleen dat je niet naar Ifixpod moet gaan in Merelbeke.

Ondertussen heeft hij nog steeds niets gedaan (we zijn 5 maand verder)! Hij doet alsof zijn neus bloedt als ik langsga, en beweert dat hij me er niet zou opleggen voor een Ipad. Maar wat is hij dan aan het doen?

Hij beliegt gewoon iedereen die er langsgaat. Telefoonnr op de website werkt ook niet meer.
  #65  
Oud 27-11-12, 22:39
Gedupeerde Gedupeerde is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik doe ook even mijn verhaal...
Na al zeker 6 maanden heb ik mijn Iphone nog steeds niet terug.
Eerst was mijn scherm gebroken. Ik ben er toen langs gegaan en hij heeft ter plekke mijn scherm gemaakt. Ik was tevreden.
Een 3 weken daarna was het scherm naar boven gekomen, dit kwam omdat de batterij ontploft was.
Ik liet deze dan opnieuw bij hem laten maken.
Na een tijdje niets was hij nog steeds niet gemaakt. Telkens had hij de juiste onderdelen nog niet.
Uiteindelijk was hij klaar. Komen halen ging bijna niet want er kwam telkens iets tussen bij hem. Zo ging het maar door. Dan ging hij hem komen brengen. Dus ik stuur de week ervoor hoe we gaan afspreken. Pas iets gehoord van hem nadat de dagen dat hij hem kon brengen verlopen waren, zijn server werkte niet...
Dan ging hij hem opsturen, na een week niets, volgens hem lag het aan bpost. Dus hij probeerde het via ergens anders, zogezegd...
Sindsdien stuurt hij niet meer terug. Bellen heb ik ook al opgegeven want ze nemen er toch nooit op...
Begin deze maand ben ik langs de politie gegaan. Ik moest eerst een aangetekende brief sturen waar in stond dat ik hem tot het einde van de maand gaf om mij mijn iphone terug te bezorgen, in perfecte staat weliswaar. Hij heeft nog niet gereageerd dus volgende week kan ik dan klacht indienen bij de politie. Hopelijk dat ze hier echt iets mee doen.
En hopelijk dat hij zijn 'firma' snel kan sluiten!
Ook mooi detail: sinds ik iets negatiefs op zijn facebook pagina had gezegd, bestaat deze ineens niet meer.

Mensen, laat je dus niet meer vangen alsjeblieft!!
  #66  
Oud 28-11-12, 09:51
iBoy iBoy is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 4
Standaard

Dien maar zo snel mogelijk uw klacht in, dan gaat de procureur des konings waarschijnlijk stappen ondernemen want als er maar enkel mijn klacht is, dan komt daar zeker niets van in huis. Dus mensen die effectief met het probleem zitten dat Ifixpod niets doet en dat ie eigenlijk gewoon diefstal pleegt door uw toestel te houden, gelieve een klacht in te dienen bij de politie! Ik heb mijn klacht al ingediend. Maar momenteel is die nog steeds zonder gevolg. Ik vermoed dat de procureur des konings nog aan het bekijken is of er een rechtzaak wordt geopend of niet op basis van de feiten.
  #67  
Oud 28-04-13, 03:43
Simonooo Simonooo is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Smile

Onlangs mijn vriendin haar iphone 4S...30minuten zei hij voor het scherm te vervangen, na telefonisch contact...had afspraak om 16u... 17u15 heb ik het opgegeven dat er iemand de deur zou opendoen.
Later via facebook een nieuwe hersteldienst ontdekt in deinze...mocht de gsm binnendoen in een telenet winkel in deinze of een computerwinkel in de buurt of 's avonds bij hem thuis.
Ben bij hem thuis geweest en 10minuten later was de klus geklaard.Heb zelf nog een gratis screenprotector gekregen
Blijkbaar werken er nu al 4 telenet-winkels samen met die mannen.
ifixpod=> wtf? hoe dat zoiets kan blijven bestaan...een raadsel!
naam van die herstellers: www.ihersteldienst.be... weet niet meer hoe de pagina heet op facebook...
  #68  
Oud 23-12-13, 21:35
Jess1991 Jess1991 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard

Graag wil ik toch eventjes mijn verhaal doen want het toont bijzonder veel gelijkenissen met wat iedereen is tegengekomen bij ifixpod. Ik nam een tweetal weken geleden contact met op met ifixpod omdat het scherm van mijn vriend zijn iphone 4S gebarsten was. Ik dacht dat zij nog steeds herstellingen uitvoerden. Ik kreeg een korte mail met daarin het antwoord dat zij dit niet meer deden en ik werd doorverwezen naar MOBILEiRepair (mobileirepair- on site iphone herstellingen). Ik had op maandag 16/12/2013 een afspraak en de persoon was op tijd om de iPhone te herstellen. Hij 'beschikt over een mobiele werkplaats en ging daar alles maken'. Blijkbaar had hij een stukje te kort en ging hij dat snel eventjes halen en dan de iPhone terugbrengen. En toen begon het spelletje. Hij ging de iPhone dan op dinsdag terugbrengen, dan op woensdag, dan ging de koerierdienst hem zeker op donderdag afleveren. Uiteindelijk ging de levering vrijdag aankomen maar plots wist hij niet hoe het kwam dat de levering er toch niet was. Sindsdien hebben wij er dus niks meer van gehoord, ondanks mijn verwoede pogingen om een gsmnummer los te krijgen of om een concrete afspraak te maken om de iPhone terug te krijgen. Twee keer heeft hij gebeld voor een afspraak en sindsdien hebben we niks meer gehoord.

Ik vind dat mijn verhaal bijzonder veel gelijkenissen vertoont met de klachten over ifixpod. Bovendien ben ik doorgestuurd door ifixpod naar MOBILEiRepair. Ik vermoed dus dat dit over één en dezelfde persoon gaat. Toevallig iemand nog ervaringen met MOBILEiRepair?
  #69  
Oud 23-12-13, 21:50
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Deze gevestigd in Antwerpen en Gentbrugge is een betrouwbare;

Mobiele telefoon reparatie - gsm reparaties - Smartphone winkel | NewPhoneRepair


Degene die jij opnoemt heb ik nog al slechte commentaren over gehoord of tkan ook wel ifixpod zijn geweest.
  #70  
Oud 23-12-13, 21:52
Jess1991 Jess1991 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard

Kan u mij eventueel een e-mailadres van die personen bezorgen? Graag zou ik eventjes contact opnemen. Ik wil graag concreet in actie schieten om die frauduleuze praktijken te stoppen.

Bedankt voor de reactie .
  #71  
Oud 23-12-13, 22:13
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Je titel wijkt nogal af van je verhaal.

Nu lijkt het reclame voor die winkel...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #72  
Oud 11-08-14, 14:47
GedupeerdeIFixPod GedupeerdeIFixPod is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2014
Berichten: 1
Standaard

Mijn klacht vorig jaar ingediend en zou in september voorkomen...
Ze doen er wel degelijk iets mee en aan!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 augustus 2014 om 12:51 ----------

Trouwens wel toevallig dat als je MobileIRepair in geeft op google dat in het webadres er 'stijn' staat en dat ook de naam was van degene van IFixPod...
Dus pas er maar mee op!
  #73  
Oud 11-08-14, 16:04
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Uiteraard is dat dan gewoon dezelfde persoon he...

Die kan gewoon zaakjes blijven opstarten telkens met een andere naam.

Het is de persoon zelf die moet aangepakt worden... Hopelijk goed nieuws voor jou in september...

Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt!!!


edit: trouwens, wat voor een kerel is dat?
als die mij meermaals beliegt in mijn gezicht en telkens met smoesjes afkomt, ga ik gewoon naar zijn deur en ga ik mijn GSM halen... al dan niet met geweld. Ik kan mij niet voorstellen dat dat een kerel van een zwaar kaliber is, plak dat ventje gewoon tegen de muur?
Ik begin hier razend te worden van enkel maar reacties te lezen. Bij mij zou hij het niet moeten proberen in ieder geval.

Laatst gewijzigd door Affinity; 11-08-14 om 16:31.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
is dit te vertrouwen? ivotje10 Koopinformatie Nederland 4 15-04-11 17:15
Is deze Site te vertrouwen djkavaa Koopinformatie Nederland 18 19-06-10 18:09
is dit te vertrouwen jelle1234 Archief 5 13-03-10 11:31
Te vertrouwen? Goerez Koopinformatie Nederland 7 06-02-09 14:00
Te vertrouwen of niet ? batalhador Koopinformatie Nederland 12 04-02-08 21:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.