//

Podcast downloaden /afspelen werkt niet

Podcast downloaden /afspelen werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al een hele lange tijd heb ik last van af en toe weigerende Podcasts. Ik dacht eerst dat het aan mijn specifieke iPhone 3G software ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-09-11, 11:44
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Question Podcast downloaden /afspelen werkt niet

Al een hele lange tijd heb ik last van af en toe weigerende Podcasts. Ik dacht eerst dat het aan mijn specifieke iPhone 3G software en instellingen lag, of aan het soort Podcast. Maar inmiddels ben ik ruim een jaar verder, heb een iPhone 4 en het probleem blijf zich voordoen, bij meerdere podcasts.

Bijvoorbeeld bij de Podcast van BBN today: die geeft het vaakst problemen. Direct downloaden op mijn iPod werkt meestal niet. Als ik vanuit de iPod app een aflevering heb beluisterd en op 'download meer afleveringen' tik, opent iTunes (op de iPhone) met een leeg scherm. De handeling herhalen resulteert in hetzelfde, of soms gaat de iTunes app gewoon naar het startscherm van de iTunes Store (allemaal op de iPhone, dit)

Als ik in dit voorbeeld 'BNN today' opzoek in iTunes (op de iPhone) dan word de Podcast gevonden, maar kan ik die vervolgens niet afspelen, noch downloaden:

Poging downloaden:


Poging direct afspelen (streamen):


Ga ik in iTunes op mijn computer naar deze Podcast, dan kan ik hem gewoon vinden en downloaden. En syncen met m'n iPhone. Vervolgens speelt de Podcast ook gewoon af op de iPhone.

Dit is echter super irritant en onhandig; ik hang m'n iPhone regelmatig aan m'n computer, maar dat doe ik meestal 's avonds en niet dagelijks. Ik wil 's ochtends bij het ontbijt de aflevering van die vorige avond alvast downloaden op m'n iPhone voor die dag. Dat gaat dus meestal niet, vanwege dit probleem.

Herkent iemand dit probleem? Weet iemand een mogelijke oplossing?

Laatst gewijzigd door ballegooier; 17-09-11 om 12:02.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-11, 16:11
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Misschien overstappen op Instacast?

Kost wel €1,59 (toen ik hem kocht), maar is een hele fijne podcast App.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 17-09-11, 16:46
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Hhmja, dat kan natuurlijk ook nog. Zo'n app heb ik ooit eens gebruikt*. Echter, die is ooit verdwenen uit de App Store en nu blijkbaar niet meer compatible is met iOS 4, want hij crasht consequent (heb 'em nog wel in mijn bibliotheek in iTunes staan, en net even op mijn iPhone gezet)

*RSS Podcaster. Die volgens mij onder een nieuwe naam opnieuw in de App Store is verschenen, nl. Podcaster 4.

Ik wil graag zoveel mogelijk de standaard voorzieningen / functies / apps van iOS gebruiken.

Maar bedankt voor de tip.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
scrubben werkt niet podcast richard250 iPhone algemeen 0 29-08-10 20:00
Na downloaden podcast werkt iPod app niet meer. Tjebbier iPhone Apps 5 22-06-10 20:18
Versneld afspelen Podcast knarf18 iPhone algemeen 1 05-11-09 20:20
Muziek: automatisch stoppen na 1 podcast werkt niet?! ihpone Muziek, foto & video 0 28-11-08 21:50
Video: video podcast werkt niet sausje Muziek, foto & video 4 23-08-08 19:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:10.