//

Home knop werkt niet meer

Home knop werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort heb ik een probleem met mijn home-knop. Af en toe reageert hij voor een tijdje helemaal niet meer. Meestal komt het na een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-11, 10:50
Josser Josser is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 13
Standaard Home knop werkt niet meer

Sinds kort heb ik een probleem met mijn home-knop. Af en toe reageert hij voor een tijdje helemaal niet meer. Meestal komt het na een paar keer flink indrukken wel weer goed, en dan doet hij het weer een tijdje totdat het weer fout gaat.. Maar nu is hij al 2 dagen kapot en blijkbaar niet meer te herstellen. Weet iemand hie dit komt en hoe het op te lossen is? Gelukkig heb ik een jailbroken iphone 4, dus met activator kan ik wel met andere knoppen zorgen voor het home-knop effect, maar ik vind het toch vervelend!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-11, 11:33
NLZ13 NLZ13 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België - Limburg
Berichten: 21
Standaard

Als het een software fout is, wat bij de iphone 4 naar het schijnt veelvoorkomend is dan kan je dit (mogelijk) oplossen met het resetten van je homebutton.

Moet je even opzoeken hoe dit moet, ik dacht als volgt:
Plug je iphone in de pc, als itunes opgestart is houd je de homebutton in tot het voicegebeuren opstarte en dan druk je op annuleren. Hierna zou je probleem mogelijk opgelost kunnen zijn
  #3  
Oud 18-09-11, 11:35
Dennis1982 Dennis1982 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 47
Standaard

En anders wordt het opsturen als je nog garantie hebt. Heb het zelf ook gehad en kreeg een nieuwe.
Repareren kan ook, voor zo'n 40 euro zetten ze er een nieuwe in. (uiteraard niet bij apple)
Mocht je geen garantie meer hebben
  #4  
Oud 18-09-11, 11:47
Josser Josser is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 13
Standaard

Oke bedankt, zal het snel fd uitproberen. Opsturen heb ik niet heel veel zin in aangezien je je iphone dan lang kwijt bent en ik heb hem ook jailbroken.. Maar als het echt niet anders kan zit er niets anders op
  #5  
Oud 18-09-11, 12:45
Dennis1982 Dennis1982 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 47
Standaard

Toen ik het toestel opstuurde (of eigenlijk terugbracht naar de phonehouse) Heb ik hem nog geen twee weken moeten missen. Om precies te zijn 13 dagen. Dat jailbreaken maakt niets uit, daar kijken ze helemaal niet naar. Maar voor je hem wegbrengt kun je hem altijd nog even herstellen dan is ie weer origineel. Je krijgt vaak wel een nieuwe, het enig wat gecheked wordt is of je vochtschade hebt, als dat zo is wordt ie naar de fabriek gestuurd. Het toestel wordt niet eens opengedraait, dan doen ze alleen bij toestellen waar de garantie al van verlopen is.
  #6  
Oud 18-09-11, 14:05
Mic2000 Mic2000 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 58
Standaard

Zojuist een oplossing gepost: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...me-button.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Blijft in herstel mode en Home knop werkt niet! MissValerie iPhone algemeen 9 23-08-11 03:04
Apple logo blijft hangen en home knop werkt niet roberts7 iPhone algemeen 1 24-05-10 15:43
Home knop werkt niet jawoh iPhone algemeen 22 01-11-08 12:57
home-knop werkt niet (dringend!) El_Rutgero iPhone algemeen 3 19-10-08 10:47
Home knop werk niet (meer) Etienne C iPhone algemeen 0 14-07-08 13:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:02.