//

Iphone 4 - GPS problemen

Iphone 4 - GPS problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had naar tevredenheid Navigon op mijn Iphone 4 staan. Tot juni 2011. Toen kwam er een update en werkte de gps niet meer. Afgelopen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-09-11, 17:11
Driely Driely is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard Iphone 4 - GPS problemen

Ik had naar tevredenheid Navigon op mijn Iphone 4 staan. Tot juni 2011. Toen kwam er een update en werkte de gps niet meer.
Afgelopen weekend Navigon er maar af gegooid ( de beloofde update komt maar niet / 80,= weggegooid.... ).

Nu TomTom Benelux erop gezet......... en ook hier werkt de GPS niet. Ik begin nu dus te bedenken dat het ook aan m'n Iphone kan liggen.
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de GPS in de Iphone 4?
Hoesjes of dergelijke heb ik al van de Iphone afgehaald, dus daar ligt het niet aan.

Wat te doen? Kan dit kapot zijn ? Is het te repareren ?

Alvast bedankt voor je antwoord.
Groet,
Amber
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-11, 17:54
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Wat te doen?
Heb je de tip bij wegvallende GPS prestaties van Navigon zelf al opgevolgd?

Of het kapot is, weet je gauw genoeg. Er zijn nog wel andere GPS apps. Doen die het ook niet? In Google Maps bijvoorbeeld krijg je (na een tijdje) een blauw pulserende stip, als er een GPS fix is. Doet die het, dan is je GPS zelf niet stuk, denk ik. Er is misschien ook nog wel een GPS-info achtige App te vinden in de App Store, waarop je kan aflezen of en hoe je GPS ontvanger GPS signalen ontvangt (of niet).
  #3  
Oud 20-09-11, 08:14
Driely Driely is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Wat te doen?
Heb je de tip bij wegvallende GPS prestaties van Navigon zelf al opgevolgd?

Bedankt voor je snelle antwoord.

Of het kapot is, weet je gauw genoeg. Er zijn nog wel andere GPS apps. Doen die het ook niet? In Google Maps bijvoorbeeld krijg je (na een tijdje) een blauw pulserende stip, als er een GPS fix is. Doet die het, dan is je GPS zelf niet stuk, denk ik. Er is misschien ook nog wel een GPS-info achtige App te vinden in de App Store, waarop je kan aflezen of en hoe je GPS ontvanger GPS signalen ontvangt (of niet).
Google Maps en Kaarten werkt wel. Dus dan doet m'n GPS het wel.
Maar toch raar dat zowel Navigon als TomTom op een ritje van 75km (070 naar 020) 90% van de tijd in beeld zetten: geen GPS signaal. TomTom komt nog heel even in beeld en de filemeldingen werken wel. Navigon doet helemaal niks.
Geen idee wat ik er nog aan moet doen en bij wie ik moet reclameren...

Groet, Amber
  #4  
Oud 20-09-11, 10:23
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Idd vreemd. Dan zou ik denken dat je GPS toch stuk is. Maar om dat zeker te weten: heb je je iPhone al eens hersteld in iTunes? En/of ge-reset?

Reclameren doe je gewoon bij je verkoper. Je levert te iPhone gewoon in ter reparatie (wat er gebeurt is dat je een refurbished terugkrijgt als je klacht geconstateerd wordt) Aan de Apps (TomTom; Navigon) ligt het immers niet. In jouw geval werken ze beide niet, wat de verdachtmaking dat het aan de App Navigon (of TomTom) ligt, om zeep helpt.
Reageren

Labels
gps, iphone 4 32gb



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
GPS problemen op iPhone 3G 4.0.1 iRobin iPhone Navigatie 31 24-11-10 19:47
Problemen met GPS (Locatie) - Verzameltopic damnet iPhone Navigatie 65 15-08-10 21:30
GPS-problemen met ndrive WouterT iPhone Apps 5 17-05-10 08:15
GPS problemen en andere vreemde zaken frenske iPhone algemeen 11 02-10-09 12:57
GPS problemen Xavifunky iPhone Navigatie 2 25-07-09 16:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:48.