//

C&B account op zeggen

C&B account op zeggen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruikte tijdje geleden account van me vriendin voor appstore om apps gratis te downloaden. Sinds kort was me iphone gecrasht en hersteld dus heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-09-11, 20:10
bloemenwinkel bloemenwinkel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: de moer
Berichten: 57
Standaard C&B account op zeggen

Ik gebruikte tijdje geleden account van me vriendin voor appstore om apps gratis te downloaden. Sinds kort was me iphone gecrasht en hersteld dus heb ik zelf maar een account aan gemaakt en betalingen via c&b.

Had nog geen geld op me account maar had al wel 2 apps gekocht al zonder saldo op c&b. Ik had er maar gauw saldo op gezet zodat het daarvan afgeschreven kan worden en niks van me rekening.

Nu lees ik toch hier en daar op internet dat er veel mensen zijn die er niet tevreden mee zijn. En ik ben absoluut niet van zulke dingen waar slechte praktijken worden uitgevoerd. Ik wil alleen nog de dingen die ik heb gekocht af betalen en mijn account zo snel mogelijk opzeggen. En gewoon te werk gaan met een giftcard lijkt me toch beter.

Kan iemand mij hierover duidelijkheid over geven hoe ik me account kan opzeggen. En over de betalingen die nog open zijn die ik heb gekocht ten eerste zonder saldo daarna een saldo heb over geboekt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-11, 20:57
normalis666 normalis666 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: westland
Berichten: 64
Standaard

Ff google'n op clickandbuy opzeggen dan vind je een site van hun waar staat hoe het moet

Gr. Normalis666
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone Dev Account & Xcode gratis ? otieboy iPhone Apps 3 25-04-11 11:59
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
uw huidige click&buy account is niet langer geldig missvirusje iPhone Apps 11 18-09-10 16:07
Windows: ipod & iphone op 1 itunes account aapie99 iTunes 2 09-09-10 18:45
NL account zonder credit cards en click&buy? phoenix555 iPhone Apps 3 16-01-09 18:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32.