//

Iphone 3gs ios5 update niet

Iphone 3gs ios5 update niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hee allemaal ik kan me iphone niet updaten, hij activeert niet meer?? en dan staat er dat ik moet koppelen aan itunes. eenmaal gedaan krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-09-11, 17:53
stijn44 stijn44 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 26
Standaard Iphone 3gs ios5 update niet

hee allemaal ik kan me iphone niet updaten, hij activeert niet meer?? en dan staat er dat ik moet koppelen aan itunes. eenmaal gedaan krijg ik een server fout en dat ik me netwerk goed moet controleren. maar deze werkt gewoon aangezien ik dit ook kan posten
stijn
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na update naar laatste IOS5 niks meer remco078 iPhone algemeen 0 02-09-11 20:43
ios5 beta 4: albumhoezen worden niet gesynchroniseerd basboy12 iPhone algemeen 1 05-08-11 16:58
iPhone 4 iOS5 Beta 1 naar iOS5 Beta 2 updaten probleem iOS5 iPhone algemeen 19 30-06-11 15:18
Iphone 3gs werkt niet meer na update 4.3.3 willemijndejong iPhone algemeen 0 25-06-11 11:15
Iphone 3gs update naar 4 aan te raden of niet? martwout iPhone algemeen 5 07-12-10 01:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.