//

programma's op achtergrond uitschakelen

programma's op achtergrond uitschakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Mijn batterij is vrij snel leeg (binnen 24 uur), maar nu is mijn vraag of je ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-10, 15:32
tijjani tijjani is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 16
Standaard programma's op achtergrond uitschakelen

Hallo

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Mijn batterij is vrij snel leeg (binnen 24 uur), maar nu is mijn vraag of je ook programma's die op de achtergrond draaien kan uitschakelen.
Bedoel daarna bv, msn, facebook, die kan ik dan bv aanzetten wanneer ik er gebruik van wil maken

Had al gezocht maar kon het eigenlijk nergens terug vinden

Groetjes, Ria
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-11-10, 15:39
jemmie's schermafbeelding
jemmie jemmie is offline
• iOS 11.4
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 939
Standaard

Twee keer de home knop indrukken en vervolgens op een icoontje drukken totdat er een verbod bordje verschijnt.
__________________
.
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #3  
Oud 08-11-10, 16:15
tijjani tijjani is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 16
Standaard

Hoi Jemmie

Dank je wel
Hoop dat ik nu wat langer met mijn batterij kan doen

Groetjes Ria
  #4  
Oud 24-11-10, 15:55
Kajokasi Kajokasi is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 13
Standaard programma's op achtergrond uitschakelen

Hoi allemaal,

Vraag. Is er al ergens door iemand een App gevonden die alle (meerdere) op de achtergrond draaiende applicaties tegelijkertijd in 1 klik kan uitzetten?

Ik weet uiteraard van de mogelijkheid om via de homebutton 2 keer aan te klikken etc, maar dan dien je daarna dus elke losse app afzonderlijk uit te zetten.

Wat ik bedoel is dus echt een afzonderlijke app zoals die wel te vinden is voor de Samsung Galaxi. Oh ja misschien niet onbelangrijk met betrekking tot mijn vraag is dat mijn iPhone origineel en niet gejailbraiked is.

In afwachting gr. KAjokasi
  #5  
Oud 24-11-10, 17:15
Need-iPhone Need-iPhone is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 238
Standaard

Kajokasi dat kan idd met jailbreak, anders niet
Backgrounder geloof ik.
  #6  
Oud 26-11-10, 09:44
Kajokasi Kajokasi is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 13
Standaard programma's op achtergrond (ineens) uitschakelen

Need iPhone,

bedankt voor je reactie. Ik had echter gehoopt dat iemand een app wist waarvoor geen jailbrake of anderszins nodig was. Zoals ik al had aangegeven is en blijft mijn toestel volledig origineel.

Ik heb ooit ook een vraag gesteld mbt een app om bluetooth sneller aan te kunnen kiezen ivm een "oortje" Ik heb toen ook eigenlijk alleen maar jailbrake antwoorden gehad en wat bleek...... Na door blijven zoeken mijnerzijds vond ik op den duur toch de app Blueon die een groot gedeelte van mijn wensen beantwoorde.

Op grond van vorenstaande hoop ik dus dat er wel iets is. Afwachten maar. Nogmaals bedankt. gr. KAjokasi
  #7  
Oud 26-11-10, 12:09
marcellie marcellie is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 129
Standaard

Is zover ik weet inderdaad niet mogelijk zonder jailbreak. Voor de mensen met jailbreak kan je removeBG gebruiken als toggle in sbsettings.
  #8  
Oud 29-11-10, 13:19
paco paco is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 29
Standaard

Ik had gehoopt dat deze 'feature' in iOS 4.2.1 zou zitten maar helaas. Ik ga niet jailbreaken. Jammer dat dit soort functies niet standaard erin zitten bij Apple's eigen iOS.
  #9  
Oud 05-12-10, 00:15
ErwinAmber ErwinAmber is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 12
Standaard

Daar sla je de spijker op zijn kop: sommige functies zijn niet standaard. Reden voor mij om te jailbreaken. Dan krijg je er een hoop extra functies bij.

Ik gebruik zelf multicleaner(cydia). Kun je per app zelfs aangeven of ie wel of niet op de achtergrond mag blijven draaien. Heb hem zo ingesteld dat door even te schudden alles meteen wordt afgesloten. Geen gedoe met 2x de homeknop en elke app afzonderlijk afsluiten...
  #10  
Oud 16-12-10, 20:32
iFonzie's schermafbeelding
iFonzie iFonzie is offline
• iOS 13.4
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ErwinAmber Bekijk bericht
Daar sla je de spijker op zijn kop: sommige functies zijn niet standaard. Reden voor mij om te jailbreaken. Dan krijg je er een hoop extra functies bij.

Ik gebruik zelf multicleaner(cydia). Kun je per app zelfs aangeven of ie wel of niet op de achtergrond mag blijven draaien. Heb hem zo ingesteld dat door even te schudden alles meteen wordt afgesloten. Geen gedoe met 2x de homeknop en elke app afzonderlijk afsluiten...
thnx die ga ik even installen, gebruikte zelf Direct Closer Pro, maar ik denk dat multicleaner toch makkelijker is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs Geen data voor achtergrond programma's Sheonis iPhone algemeen 1 08-04-11 14:32
3g uitschakelen hrorije iPhone algemeen 0 18-08-10 15:22
achtergrond 4.0 fw? jcpearl Jailbreak apps en thema's 6 04-05-10 17:04
T9 uitschakelen MisterM24 Archief 1 09-10-08 12:37
3G uitschakelen. karta iPhone algemeen 10 22-09-08 14:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:00.