//

Garantie als de Iphone in Nederland is...

Garantie als de Iphone in Nederland is... discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, een vraagje mijnerzijds... ik kan morgen een iphone 16 gig van iemand kopen voor 525, mooie prijs wmb. Echter, het enige wat mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-03-08, 09:05
VictorMids VictorMids is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard Garantie als de Iphone in Nederland is...

Beste mensen,
een vraagje mijnerzijds...
ik kan morgen een iphone 16 gig van iemand kopen voor 525, mooie prijs wmb.
Echter, het enige wat mij een beetje dwars zit is dat ik er dan geen garantie op heb. Mijn vraag is, stel de Iphone komt over 3 maanden in Nederland (niemand heeft enig idee), zou ik dan bij een winkel een iphone kunnen kopen, hem laten unlocken jailbreak etc. en vervolgens hier in Nederland wél garantie hebben? Ik zou hem namelijk nooit met het normale abonnement nemen waarmee hij hier in Nederland gecombineerd gaat worden mocht hij er zijn. Maar als ik in Nederland daarna wel garantie heb als hij stuk gaat, dan is dat wel een 'voordeel' tov als ik hem nu koop.
Alvast bedankt voor de hulp!
gr,

Victor
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-08, 09:43
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VictorMids Bekijk bericht
ik kan morgen een iphone 16 gig van iemand kopen voor 525, mooie prijs wmb.
Beetje pingelen en je hebt hem voor 500. "Spotgoedkoop".


Citaat:
Echter, het enige wat mij een beetje dwars zit is dat ik er dan geen garantie op heb. Mijn vraag is, stel de Iphone komt over 3 maanden in Nederland (niemand heeft enig idee), zou ik dan bij een winkel een iphone kunnen kopen, hem laten unlocken jailbreak etc. en vervolgens hier in Nederland wél garantie hebben?
Zo gauw je die handelingen hebt verricht dan heb je het apparaat gemodificeerd en ben je (volgens voorwaarden leverancier) uitgesloten van garantie.

Uiteraard kun je desgewenst via de rechter afdwingen dat de leverancier jou toch garantie moet geven. Veel succes.


Citaat:
Ik zou hem namelijk nooit met het normale abonnement nemen waarmee hij hier in Nederland gecombineerd gaat worden mocht hij er zijn.
Zonder abonnement (i.c. Simlockvrij) zal hij minstens 600 euro duurder worden. reken zelf maar uit.


Citaat:
Maar als ik in Nederland daarna wel garantie heb als hij stuk gaat, dan is dat wel een 'voordeel' tov als ik hem nu koop.
Niet dus.
  #3  
Oud 26-03-08, 10:31
apoZ's schermafbeelding
apoZ apoZ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 229
Standaard

Je kan hem ook restoren, originele simkaart er in en niemand die ooit wist dat jij hem gejailbreakt had....
  #4  
Oud 26-03-08, 11:08
mlam mlam is offline
• iOS 1.0.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 242
Standaard

Stel dat een iPhone niet meer aan gaat (en alle jailbreak en unlock gebeure zit er nog op), dan is ie neem ik aan niet meer te restoren?
  #5  
Oud 26-03-08, 11:14
schumeister schumeister is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apoZ Bekijk bericht
Je kan hem ook restoren, originele simkaart er in en niemand die ooit wist dat jij hem gejailbreakt had....
Snel een T-mobile sim regelen haha
Denk dat je hier alleen kan aanschaffen en dat je dan ook gelijk een abbonement in de winkel moet afsluiten
  #6  
Oud 26-03-08, 11:41
VictorMids VictorMids is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard

Oke bedankt voor de reacties,
ik ga de gok er maar op wagen!
groetjes,

Victor
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan je evenzeer garantie krijgen als je je factuur kwijt bent? YvesT iPhone algemeen 3 27-04-11 09:12
Wat als ie officieel ook te koop is in Nederland ? Data Chat en geruchten 18 10-02-08 19:20
Als de iPhone in Nederland is ... langejan Chat en geruchten 10 09-11-07 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:51.