//

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) We gaan er maar even van uit dat de iPhone 5 daadwerkelijk op 28 september in Nederland uit komt. Ik ben dan zeker van plan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-12, 12:04
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam

We gaan er maar even van uit dat de iPhone 5 daadwerkelijk op 28 september in Nederland uit komt. Ik ben dan zeker van plan om 's ochtends in de rij te staan bij de Apple Store in Amsterdam.
Aangezien dit de eerste iPhone launch wordt voor de Amsterdamse Store, weten we niet wat de voorraad zal zijn. Mijn angst is dat ik straks op 5-6 uur 's ochtends daar sta en achteraf blijkt dat hij al uitverkocht is.
Niemand kan dit echt weten, maar misschien kunnen we het vergelijken met de nieuwe iPad launch. Wat was daar de voorraad ongeveer?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-12, 17:43
jojost1 jojost1 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 58
Standaard

Ik heb geen idee..
Zelf ook van plan met een vriend in de rij te gaan staan in Amsterdam, de 27 al op de trein en net na etenstijd in de rij, 'voor de zekerheid'. Ik heb geen idee hoe veel ze op voorraad hebben. Ik heb gebeld, en ze hebben zelf ook nog geen idee maar ze verwachten wel dat de eerste lading vrijdag rond de middag uitverkocht is.

Weet iemand hoe het zit met een iPhone kopen (simlock vrij) terwijl je nog geen 18 bent? En hoe zit het met de nano sim, de 28e meteen bij de Apple Store verkrijgbaar?
  #3  
Oud 16-09-12, 18:06
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Dag heren,
Ik wil ook in de rij bij Apple Store Amsterdam. Jullie zijn wel heel vroeg, dat hou ik nooit vol.....
  #4  
Oud 16-09-12, 21:02
Recycle Bin Recycle Bin is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jojost1 Bekijk bericht
Ik heb geen idee..
Zelf ook van plan met een vriend in de rij te gaan staan in Amsterdam, de 27 al op de trein en net na etenstijd in de rij, 'voor de zekerheid'. Ik heb geen idee hoe veel ze op voorraad hebben. Ik heb gebeld, en ze hebben zelf ook nog geen idee maar ze verwachten wel dat de eerste lading vrijdag rond de middag uitverkocht is.
Hier hetzelfde, maar ik dacht rond een uur of 6-7 's ochtends aan te sluiten. Als ze "rond de middag" op zijn, moet dat toch wel lukken?
  #5  
Oud 16-09-12, 21:08
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

O ik dacht net na etentijd 19:00 de nacht ervoor

QUOTE=Recycle Bin;819449]Hier hetzelfde, maar ik dacht rond een uur of 6-7 's ochtends aan te sluiten. Als ze "rond de middag" op zijn, moet dat toch wel lukken?[/QUOTE]

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 september 2012 om 20:32 ----------

Dit staat nu op de Apple store site voor Nederland.
Bedoelen ze met simvrij gewoon simlockvrij? Het lijkt wel of hij alleen met abonnement en prepaid wordt verkocht.....

Apple Store - iPhone 5
  #6  
Oud 16-09-12, 22:47
jojost1 jojost1 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 58
Standaard

Ik ga de dag ervoor, net na etenstijd ja. "Rond de middag op" is een schatting van mij hè, niet officieel Ik zou het er niet op gokken, 6/7 uur 's ochtends..
Ik ga 4 oktober naar Rome dus ik MOET de iPhone gewoon voor die datum hebben! Voor de zekerheid, en toch wel verstandig, de dag ervoor rond 8 uur de rij in.

Citaat:
Dit staat nu op de Apple store site voor Nederland.
Bedoelen ze met simvrij gewoon simlockvrij? Het lijkt wel of hij alleen met abonnement en prepaid wordt verkocht.....
Als het prepaid is, dan is het toch ook simlockvrij? Simvrij zal wel simlockvrij betekenen, ze verkopen hem echt wel simlockvrij zoals in het buitenland ook het geval is.
-----------------------------------------------------------------------------------
EDIT: (5 minuten)
Op de Duitse Apple site staat dit:
Citaat:
Das iPhone ist ohne SIM-Karte oder mit einem Vertrag von o2, Telekom oder Vodafone erhältlich.
Ofwel:
Citaat:
De iPhone is verkrijgbaar zonder SIM-kaart of een contract van O2, Vodafone of Telecom.
Beetje raar dat dat er op de Nederlandse site niet op staat.. Maar ga er maar vanuit dat het kan
  #7  
Oud 16-09-12, 22:56
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Dus toch 20:00 uur.
Wauw!
Ik vlieg na het weekend naar australie dus ik moet hem ook hebben die dag. Ik heb mijn iphone 4 verkocht en met oude nokia op reis liever niet!
Bovendien kan ik de navigatie goed gebruiken
Als ik te laat ben, koop je er dan ook een voor mij


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jojost1 Bekijk bericht
Ik ga de dag ervoor, net na etenstijd ja. "Rond de middag op" is een schatting van mij hè, niet officieel Ik zou het er niet op gokken, 6/7 uur 's ochtends..
Ik ga 4 oktober naar Rome dus ik MOET de iPhone gewoon voor die datum hebben! Voor de zekerheid, en toch wel verstandig, de dag ervoor rond 8 uur de rij in.


Als het prepaid is, dan is het toch ook simlockvrij? Simvrij zal wel simlockvrij betekenen, ze verkopen hem echt wel simlockvrij zoals in het buitenland ook het geval is.
-----------------------------------------------------------------------------------
EDIT: (5 minuten)
Op de Duitse Apple site staat dit:

Ofwel:

Beetje raar dat dat er op de Nederlandse site niet op staat.. Maar ga er maar vanuit dat het kan
  #8  
Oud 16-09-12, 22:59
jojost1 jojost1 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Dus toch 20:00 uur.
Wauw!
Ik vlieg na het weekend naar australie dus ik moet hem ook hebben die dag. Ik heb mijn iphone 4 verkocht en met oude nokia op reis liever niet!
Bovendien kan ik de navigatie goed gebruiken
Als ik te laat ben, koop je er dan ook een voor mij
Haha, ik vind het best ben (nog maar) 16 jaren oud (ik moet zelfs een dag spijbelen én een studiebeurs missen om erbij te zijn), iemand enig idee of ik hem wel meekrijg simlockvrij? Nano-sim (sim-only) meteen bij de Apple Store te krijgen, met een abonnement dat binnen 1 week ingaat?
  #9  
Oud 16-09-12, 23:02
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Dan kunnen we elkaar helpen...
Als jij hem niet mee krijgt roep je mij uit de rij en koop ik er 2
Ik denk wel dat het abonnement lastig voor je wordt.
Ik zag geloof ik ook iets op de link die ik hiervoor plaatste, maar kan me vergissen...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jojost1 Bekijk bericht
Haha, ik vind het best ben (nog maar) 16 jaren oud, iemand enig idee of ik hem wel meekrijg simlockvrij? Nano-sim (sim-only) meteen bij de Apple Store te krijgen, met een abonnement dat binnen 1 week ingaat?
  #10  
Oud 16-09-12, 23:04
jojost1 jojost1 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Dan kunnen we elkaar helpen...
Als jij hem niet mee krijgt roep je mij uit de rij en koop ik er 2
Ik denk wel dat het abonnement lastig voor je wordt.
Ik zag geloof ik ook iets op de link die ik hiervoor plaatste, maar kan me vergissen...
Haha
Abonnement is niet perse noodzakelijk voor mij, wel fijn maarja, je kan niet alles hebben.

Op de site staat dit:
Citaat:
Wat je moet weten als je een iPhone wilt kopen.

iPhone is simvrij, met een prepaidsimkaart of met een abonnement verkrijgbaar.
Voor vaste abonnementen heb je het volgende nodig:

Nederlandse klanten

KPN
Nederlands paspoort, Nederlands rijbewijs of Europese identiteitskaart
Bankafschrift of bankpasje
Bewijs van je huidige woonadres
T-Mobile
Nederlands paspoort, Nederlands rijbewijs of Europese identiteitskaart
Bankafschrift, bankpasje of klantnummer
Bewijs van je huidige woonadres
Vodafone
Nederlands paspoort, Nederlands rijbewijs of Europese identiteitskaart
Bankafschrift of bankpasje
Bewijs van je huidige woonadres
Europese klanten die in Nederland woonachtig zijn

KPN
Buitenlands paspoort (met aanbetaling), diplomatiek paspoort, EU- of EER-verblijfsvergunning of verblijfsvergunning type I/II/IV (voor minimaal 1 jaar)
Bankafschrift of bankpasje
Bewijs van je huidige woonadres
T-Mobile
Buitenlands paspoort of Belgische/Duitse/Europese identiteitskaart
Bankafschrift (van een Nederlandse bank, niet ouder dan 2 maanden) of een bankpasje
Bewijs van je huidige woonadres
Vodafone
Europees paspoort, diplomatieke documenten of Belgische/Duitse/Europese identiteitskaart of EU- of EER-verblijfsvergunning of verblijfsvergunning type I/II/IV (voor minimaal 6 maanden)
Bankafschrift of bankpasje
Bewijs van je huidige woonadres
Voor automatische afschrijvingen van je rekening heb je ook je bankrekeninggegevens nodig.

Huidige iPhone-gebruikers en huidige KPN-, T-Mobile- en Vodafone-abonnees

Bestaande klanten hebben diverse verlengingsopties. Ga voor meer informatie over een verlenging langs bij de plaatselijke Apple Store. (BRON: http://www.apple.com/nl/retail/iphone/)
Dus ik zie geen reden waarom ik er geen mee krijg
  #11  
Oud 16-09-12, 23:11
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Wellicht kan je nog kijken op site van de providers zelf of ze leeftijdsgrens hebben voor afsluiten abbonement.
Ik koop hem simlockvrij. Heb al jaren een vodafone simonly web, bel en sms. 820 belminuten en onbeperkt internet, dat ik ook gebruik dmv duo sim voor mijn ipad.
  #12  
Oud 16-09-12, 23:13
jojost1 jojost1 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Wellicht kan je nog kijken op site van de providers zelf of ze leeftijdsgrens hebben voor afsluiten abbonement.
Ik koop hem simlockvrij. Heb al jaren een vodafone simonly web, bel en sms. 820 belminuten en onbeperkt internet, dat ik ook gebruik dmv duo sim voor mijn ipad.
Slim, simlockvrij en een simonly abo is bijna altijd goedkoper dan alles in een zegmaar.. Ik wil wat sms, weinig belminuten, en onbeperkt (snelheidverlaagd blablabla maarja) internet.

Nog argumenten waarom ik een 32 of een 64 gb zou moeten pakken?
  #13  
Oud 16-09-12, 23:24
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Ja ik betaal zo'n 600 minder per jaar aan abonnement.
Elke 2 jaar een nieuwe iPhone. Heb mijn 2 jaar oude 4 nog verkocht voor 375,- vorige maand. Dus een nieuwe iPhone heb ik wel verdiend

Ik koop zelf 16 gb.

Denk dat het heel persoonlijk is, wat wil je er opzetten?
Ik heb er wat apps op, muziek en foto's op en nog nooit ruimte tekort gehad. Je kan ook muziek in iTunes laten staan en af en toe wat wisselen. Of in de cloud...
Maar wil er films opzetten dan heb je weer wat meer nodig.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jojost1 Bekijk bericht
Slim, simlockvrij en een simonly abo is bijna altijd goedkoper dan alles in een zegmaar.. Ik wil wat sms, weinig belminuten, en onbeperkt (snelheidverlaagd blablabla maarja) internet.

Nog argumenten waarom ik een 32 of een 64 gb zou moeten pakken?
  #14  
Oud 16-09-12, 23:42
jojost1 jojost1 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Ja ik betaal zo'n 600 minder per jaar aan abonnement.
Elke 2 jaar een nieuwe iPhone. Heb mijn 2 jaar oude 4 nog verkocht voor 375,- vorige maand. Dus een nieuwe iPhone heb ik wel verdiend

Ik koop zelf 16 gb.

Denk dat het heel persoonlijk is, wat wil je er opzetten?
Ik heb er wat apps op, muziek en foto's op en nog nooit ruimte tekort gehad. Je kan ook muziek in iTunes laten staan en af en toe wat wisselen. Of in de cloud...
Maar wil er films opzetten dan heb je weer wat meer nodig.
Ik doe denk ik de 32gb. Veel foto's, iTunes Match voor muziek, wat apps.. Vooral de foto's en FullHD films (met iPhone gemaakt, geen 'echte' films) nemen veel ruimte in ben ik bang.. 'Voor de zekerheid' toch maar de 32 dan, wil er wel 2 jaar of meer mee doen. Best persoonlijk ja heb nu een 32 gb iPod Touch, en die is bijna vol
  #15  
Oud 16-09-12, 23:43
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Dan zou ik zeker voor die 32 gaan, als ik jou zo hoor!
  #16  
Oud 17-09-12, 16:18
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard

Ik zat er zelf eigenlijk over te denken om tussen 6.00 en 7.00 aan te sluiten. Dan rijden de eerste trams ongeveer.

Zal ik dan op tijd zijn of moet ik toch rond 01.00 komen?
  #17  
Oud 17-09-12, 17:32
jojost1 jojost1 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blingbling Bekijk bericht
Ik zat er zelf eigenlijk over te denken om tussen 6.00 en 7.00 aan te sluiten. Dan rijden de eerste trams ongeveer.

Zal ik dan op tijd zijn of moet ik toch rond 01.00 komen?
Als je in de rij staat en de iPhone blijkt op te zijn, kun je volgensmij een formulier invullen zodat je de iPhone 1 of meerdere dagen later kunt komen ophalen. Als je zekerheid wil, zou ik voor 1 uur gaan of eerder. Als je hem niet 'perse' hoeft te hebben en toch niet zo veel zin hebt in het wachten, ga dan om 6 uur ofzo
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kan iemand me een goed abonnement aanbevelen met 'onbeperkt' internet, weinig sms en belminuten en het liefst geen T-Mobile (dekking)?

Laatst gewijzigd door jojost1; 17-09-12 om 18:07.
  #18  
Oud 17-09-12, 18:44
blingbling blingbling is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 182
Standaard

Hmm lastig lastig. Het liefst kom ik rond 4-5 uur maar dan kom ik Amsterdam nog niet in
Ik wil met P+R vanaf Olympisch Stadion naar Vijzelstraat en dan een stukje lopen.
Maar de eerste tram vanaf daar rijd pas vanaf 6 uur.

Iemand andere parkeeradviezen voor een schappelijk bedrag?
  #19  
Oud 18-09-12, 17:23
VDouglas VDouglas is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 8
Standaard

Ben ook van plan om de 28e in de rij te staan.
Denk rond 5 aan te komen, wie zal ik dan al zien hehe ?
  #20  
Oud 18-09-12, 20:51
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Moi
Ik wil er rond 4:00 zijn, maar ben bang dat het moeilijk wordt er 1 te bemachtigen. Maak me zorgen om alle toeristen en het is de enige apple Store in Nederland.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VDouglas Bekijk bericht
Ben ook van plan om de 28e in de rij te staan.
Denk rond 5 aan te komen, wie zal ik dan al zien hehe ?
Reageren

Labels
iphone 5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! cinopanacea Chat en geruchten 3 12-09-13 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:56.