//

iPhone 5 bij Ritel.nl en Ritel Winkels in Nederland

iPhone 5 bij Ritel.nl en Ritel Winkels in Nederland discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Vandaag ook een iPhone 5 Wit 16GB gekocht bij Ritel Breda. Helemaal niks mis mee. iPhone grondig gecontroleerd op krasjes en alle andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 24-10-12, 19:15
RayH94 RayH94 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 35
Standaard

Hallo allemaal,

Vandaag ook een iPhone 5 Wit 16GB gekocht bij Ritel Breda. Helemaal niks mis mee. iPhone grondig gecontroleerd op krasjes en alle andere toestanden/mankementen/gebruikerssporen etc... Niks kunnen vinden!

Gewoon een nieuw toestel zonder accessoires, geen probleem voor mij

Groet!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 24-10-12, 20:08
alwaysleft alwaysleft is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RayH94 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Vandaag ook een iPhone 5 Wit 16GB gekocht bij Ritel Breda. Helemaal niks mis mee. iPhone grondig gecontroleerd op krasjes en alle andere toestanden/mankementen/gebruikerssporen etc... Niks kunnen vinden!

Gewoon een nieuw toestel zonder accessoires, geen probleem voor mij

Groet!
hadden ze er weer binnen gekregen? nice!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 oktober 2012 om 19:09 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dufornee1 Bekijk bericht
Inderdaad, beetje panisch doen om een paar tientjes. Als je geld je zo enorm lief is, koop dan gewoon een Nokia 6310 en hou het geld in je zak. Kom niet hier eeuwig gal spuien omdat je ervan baalt dat je zelf teveel geilt op een doosje en oordoppen en dat je daarom weken langer wilt wachten. Zoals eerder aangegeven zijn de toestellen krasvrij en minstens zo goed als welke iPhone ook. En echt tweedehands? Mwa, dan is er veel meer tweedehands dan je denkt. Dan is een auto die je gekocht hebt maar geleverd wordt met 14 kilometer op de teller ook tweedehands.
amen, hij is gewoon eerste hands....want niemand had nog aan mijn iPhone gezeten
  #123  
Oud 24-10-12, 21:51
igebruiker igebruiker is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard

Ik werd vandaag netjes gebeld door Ritel.nl waarbij ze aangaven online nog wel de witte 32gb versie op voorraad te hebben, en of ik daar misschien interesse in had omdat de 16gb zwart uitverkocht was.

Vond ik heel netjes van ze! Tot nu toe dus niets gemerkt van die doemverhalen op internet!
  #124  
Oud 25-10-12, 11:08
PascalHark PascalHark is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 219
Standaard

Beste mensen, kunnen we elkaars keuzes niet gewoon respecteren?
Ik koop de i5 ook niet bij Ritel omdat ik (a) gewoon een compleet toestel met alle bijbehorende accessoires wil en ik (b) nog prima vooruit kan met m'n i4 en dus niet zo nodig met alle geweld dat toestel zsm wil hebben.
Dat anderen daar een andere afweging in maken is hun goed recht!

Iedereen die bij Ritel z'n i5 heeft gescoord: veel plezier ermee!
  #125  
Oud 25-10-12, 12:55
Forzaa Forzaa is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 30
Standaard

Ben nu onderweg naar Ritel Tilburg!
  #126  
Oud 25-10-12, 15:07
dtroxx's schermafbeelding
dtroxx dtroxx is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 269
Standaard

Collega is vanmiddag in zijn pauze naar Ritel in Middelburg geweest en heeft daar zonder moeite/reservering een 16GB gehaald . Zonder abbonement simlockvrij.
__________________
Iphone 6s 16gb (White Grey), iPad 2 16gb (zwart), iMac 21,5" i5,Mac Pro 8-core 2009"aTv2, Mac mini i5
  #127  
Oud 25-10-12, 15:36
Forzaa Forzaa is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dtroxx Bekijk bericht
Collega is vanmiddag in zijn pauze naar Ritel in Middelburg geweest en heeft daar zonder moeite/reservering een 16GB gehaald . Zonder abbonement simlockvrij.
Kon ik ook, maar ik heb Tele2. Die iPhones zijn dus sowieso Tele2 locked..
  #128  
Oud 27-10-12, 11:15
sheppie sheppie is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
Ja maaar heel beperkt hoor!
Dit is een EMEA Lock... Een Lock van Apple zelf..
Deze iPhone is alleen te gebruiken met Gecertificeerde Providers...
maar Provider als Tele2 en UPC zullen niet werken...
Je kan hem helemaal SimLock Vrij maken voor €25

En het word door meerdere bronnen bevestigd, bel naar apple support, dat EMEA LOCK Toestellen door APPLE STore bij SWAP worden meegegeven als Refurbished...
Aangezien iPhone 5 nog nieuw is, zijn de refurbished iphones geeen Recycled iphones, maar gewoon NIEUW nog....
Pas later dit jaar zullen de refurbished phones echt recycle phones zijn...nu nog niet!!!
Je hebt het erover dat je voor € 25,- het toestel simlockvrij kan maken. Waar en hoe kan dit ?
  #129  
Oud 27-10-12, 11:31
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sheppie Bekijk bericht
Je hebt het erover dat je voor € 25,- het toestel simlockvrij kan maken. Waar en hoe kan dit ?
Ja je hebt genoeg mensen die hem proffesioneel kunnen unlocken!

Maar ik heb me post ff aangepast!
Succes

Laatst gewijzigd door iScorpio; 28-10-12 om 10:34. Reden: Geen commerciële activiteiten hier!
  #130  
Oud 27-10-12, 13:23
iTimvd's schermafbeelding
iTimvd iTimvd is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 96
Standaard

Uhm ik heb gewoon een neverlocked toestel van de ritel en zit gewoon op simpel hoor?? Ze hebben me sim geknipt en alles netjes geïnstalleerd. Ik weet niet waar jullie die gecertificeerde providers vandaan halen en het feit dat je hem moet unlocken...
  #131  
Oud 27-10-12, 13:47
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iTimvd Bekijk bericht
Uhm ik heb gewoon een neverlocked toestel van de ritel en zit gewoon op simpel hoor?? Ze hebben me sim geknipt en alles netjes geïnstalleerd. Ik weet niet waar jullie die gecertificeerde providers vandaan halen en het feit dat je hem moet unlocken...
Niemand zeg dat je hem moet unlocken!
Maar er zit standaard op de Swap toestellen een EMEA Lock op.. De meeste iPhones die van Ritel komen en als we die door de Imei Check halen geeft ook aan.. EMEA Lock...

En Als je apple belt en vraagt of de apple proffesionals raadpleeg en deze vraag stelt, wat is EMEA Lock dan word er verteld dat dit een Lock is wat inhoudt dat alleen Gecertificeerde Providers Simkaart het gaan doen in de iPhone..
De kleine providers die nog niet gecertficieerd zijn, kans is groot dat de SIM het gewoon niet doet.
En dan als je zo een SIM toch graag wilt gebruiken dan is een UNLOCK de enige optie...
Snap je?

(het is precies zo, als jij nu een LCD TV gaat kopen bij Mediarmarkt. En je woont in UPC gebied. Dan om gebruik te kunnen maken van de CI+ card heb je een TV nodig die UPC gecertificeerd is. Stel in tussen tijd verhuis je naar een Ziggo gebied en je krijgt van ziggo een CI+ card, denk je echt dat je LCD TV met deze ZIggo CI+ card gaat werken? Niet dus (mits je TV voor beide Providers Gecertificeerd is (komt zelden voor))!
ZO precies Veel LCD's TV hebben zo een CI+ card ingang, maar UPC en Ziggo werken hier absoluut niet op! Omdat de TV niet gecertificeerd is door de KAbelMaatschappij., zo precies kun je dit ff vergelijken met deze iPhone...)

Laatst gewijzigd door scoop1; 27-10-12 om 14:20. Reden: xtra info
  #132  
Oud 27-10-12, 16:57
sheppie sheppie is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
Ja je hebt genoeg mensen die hem proffesioneel kunnen unlocken!

Maar ik heb me post ff aangepast!

Succes
Ik hoef hem niet vrij te maken. Was puur uit interesse. Iig bedankt voor de info.
  #133  
Oud 30-10-12, 15:53
igebruiker igebruiker is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard

Er is weer voorraad binnengekomen bij de Ritel webshop, heb vorige week zaterdag online mijn bestelling gedaan voor i5 (16GB zwart) icm Vodafone abo, was helaas uitverkocht, maar krijg zojuist bericht dat hij morgen al geleverd wordt door de koerier tussen 08:30 en 13:00

Mijn ervaring met Ritel en i5 is dus dat ze SNEL aan nieuwe voorraad kunnen komen.

Het hele orderproces is ook heel soepel verlopen, kreeg een mail EN sms dat ONLINE een afspraak kon maken met de koerier. Datum uit een kalender kiezen, tijdvak kiezen en afleveradres invullen en het is geregeld.
  #134  
Oud 31-10-12, 12:00
igebruiker igebruiker is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Standaard

En zojuist is de telefoon afgeleverd!

En voor iedereen die twijfelde aan het wel of niet origineel/nieuw zijn van de telefoon, ik kreeg gewoon een originele in originele doos MET alle accessoires, en compleet zonder beschadigingen, zie foto.

Het is dus absoluut geen zwendelpartij. Ik moet toegeven dat ik ook mijn twijfels kreeg na het lezen van de slechte reviews, maar ik heb maar een week hoeven wachten voor ik mijn originele i5 16GB zwart afgeleverd kreeg en alles was tot in de puntjes geregeld. Uitermate tevreden met Ritel.

  #135  
Oud 11-12-12, 17:46
tomasyf tomasyf is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Standaard

Wat vinden Jullie van de GooPhone i5?
Ik zou er graag een kopen! Wie zegt iets!
  #136  
Oud 01-11-13, 23:34
Jean72 Jean72 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 145
Standaard

Ik heb een 5s met verlenging Vodafone abo gekocht. Ik heb echter niet echt een factuur gekregen. Wel deel dat ik moest bijbetalen ( €199,- ) voor de 32 GB versie space grey. Er staat echter ook nergens een waarde van de Iphone vermeld. Ook geen serie nummer of imei nummer op de "factuur ". Dit lijkt me niet gebruikelijk toch ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 kapot, gekocht bij Ritel timslim Odido (T-Mobile) 4 10-11-11 20:42
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo LoveFire096 iPhone algemeen 3 02-03-11 00:08
iPhone 4 + Vodafone Abbonnement mogelijk via Ritel.nl Pl4y0r Vodafone 7 20-08-10 13:01
Tasje Ritel crasht Ifhone !! jester iPhone accessoires en onderdelen 1 11-09-08 22:27
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet RRed Archief 0 24-10-07 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.