//

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) heb het kranten artikel van de telegraaf zal ik hem inscannen? ( is hier vraag naar? )...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #701  
Oud 12-08-08, 18:08
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

heb het kranten artikel van de telegraaf
zal ik hem inscannen? ( is hier vraag naar? )
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #702  
Oud 12-08-08, 18:11
iamgiegel iamgiegel is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haagze sf2 Bekijk bericht
heb het kranten artikel van de telegraaf
zal ik hem inscannen? ( is hier vraag naar? )
ik ben een geïnteresseerde voor dat artikel
  #703  
Oud 12-08-08, 19:54
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Lieve forumleden .. willen jullie a.u.b. geen compleet ingescande artikelen en/of volledig gekopieerde artikelen meer op het forum plaatsen? Thanks.
  #704  
Oud 12-08-08, 20:09
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl Bekijk bericht
Lieve forumleden .. willen jullie a.u.b. geen compleet ingescande artikelen en/of volledig gekopieerde artikelen meer op het forum plaatsen? Thanks.
En waarom dat ?
  #705  
Oud 12-08-08, 20:13
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

gok dat ze 'bang' zijn voor copywright,
( terwijl de telegraaf het bericht ZELF ook online heeft staan dus verspreiden mag! )

maar kan ook zijn dat journalisten onder elkaar niets van elkaar online zetten
( maar dat kan je dan weer oplossen door de bron te vermelden )
  #706  
Oud 12-08-08, 20:16
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Lees eens op Telegraaf.nl - De website van wakker Nederland de alinea Copyright.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #707  
Oud 12-08-08, 22:01
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Ik vind het erg goed dat de media er aandacht aan besteed.
Dit legt toch meer druk op de zaak en ik hoop van harte dat de politie hier wat mee gaat doen. Als meneer over een paar maanden de grens overkomt bijvoorbeeld, hoop ik dat er een belletje gaat rinkelen bij security op Schiphol.
Hebben er hier mensen een idee hoe het afloopt met internetfraudeurs, hoe de zaak afgehandelt wordt. Nederland kennende wordt er weinig aan gedaan. Daarom is die media aandacht een goed punt.
Haagse SF: als je het artikel naar mij wilt pb-en?
  #708  
Oud 13-08-08, 01:23
Trunx Trunx is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Man man ik schrok toen ik dit bericht las van de week. Ik had bijna eentje besteld, maar ik wilde eerst de verkoper spreken via telefoon, maar die deed het ook niet. Dammm wat heb ik geluk gehad, anders was ik +- 600 euro armer.
  #709  
Oud 13-08-08, 15:57
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Thumbs up

Ok, even een update dan maar.
Ik heb net gebeld met Mastercard afd. zakelijke betalingen via ING daar ik er achter kwam dat een zakelijke creditcard was geblokkeerd. Men zag direct waarom: het fraudeteam heeft alle kaarten waarmee een betaling naar etnodating is gedaan geblokkeerd en heeft een onderzoek lopen

Alle kaarten waarmee een betaling is verricht aan de iPhonehelpdesk zijn dus uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd. Deblokkering volgt zodra de kaart weer een keer wordt gebruikt. Men neemt dan op het moment dat de betaling wordt geweigerd direct contact op met de gebruiker van de kaart voor overleg (zorg er dus voor dat men jouw mobiele nummer kent, in mijn geval belde men naar kantoor -dat gesloten was).

De afschrijving van euro 633,00 wordt terugbetaald (verzekering met recht van regres van Mastercard op de "vermeende" oplichters, er is immers betaald maar niet geleverd), de zaak is immers alom bekend en men is er druk mee bezig.

So far, so good dus.
  #710  
Oud 13-08-08, 16:04
matthijst's schermafbeelding
matthijst matthijst is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 803
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "R" Bekijk bericht
De afschrijving van euro 633,00 wordt terugbetaald (verzekering met recht van regres van Mastercard op de "vermeende" oplichters, er is immers betaald maar niet geleverd), de zaak is immers alom bekend en men is er druk mee bezig.
Ook al was het onbekend: als je met creditcard betaald hebt kun je je geld terug laten storten als je claimt dat je het artikel nooit ontvangen hebt.

Dus, mochten er mensen zijn die met Paypal icm. creditcard hebben betaald: aangifte doen is leuk, maar stuur gewoon ff een brief naar VISA/Mastercard en laat je geld terugstorten
  #711  
Oud 13-08-08, 17:10
iFonzie's schermafbeelding
iFonzie iFonzie is offline
• iOS 13.4
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Bekijk bericht
Ook al was het onbekend: als je met creditcard betaald hebt kun je je geld terug laten storten als je claimt dat je het artikel nooit ontvangen hebt.

Dus, mochten er mensen zijn die met Paypal icm. creditcard hebben betaald: aangifte doen is leuk, maar stuur gewoon ff een brief naar VISA/Mastercard en laat je geld terugstorten
Maar je moet sowieso aangifte doen aangezien hij je het product toch niet heeft geleverd.
  #712  
Oud 14-08-08, 01:54
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ilv Bekijk bericht
Dames en heren,
..... blablabla .....
]
Lekker slim. De ene oplichter inruilen voor de andere of denk jij dat iemand die ook Douche koppen, massagestoelen, gezondheidsvesten en meer carnavalesk spul verkoopt echt betrouwbaar is?
  #713  
Oud 14-08-08, 09:34
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Sowieso GEEN winkels geloven die zeggen een flinke partij *UNLOCKED* iPhones te kunnen leveren. Enkele iPhones kun je nog uit Belgie of Italie halen, maar dat gaat zeker niet om hele partijen. Trap ook niet in smoezen als 'deze komen uit de fabriek' of 'oem voorraden'.

HET IS ALLEMAAL GELOGEN!

Koop pas een iPhone bij een dergelijke 'winkel' als je langs kunt gaan, de iPhone mag bekijken en kunt beoordelen of het een fatsoenlijk exemplaar is dat voldoet aan de omschrijving.

En in het geval van specialproducts2008? "Op voorraad" en "Eerste levering 4e week augustus" zijn bij mij toch echt twee verschillende zaken hoor...
  #714  
Oud 14-08-08, 12:27
SubZer0 SubZer0 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 28
Standaard

Ik heb mijn bestelling daar geannuleerd toen hij bij T-Mobile de tarieven bekend waren. Toen heb ik mijn geld wel teruggestort gekregen binnen één of twee dagen. Zo aan dit topic te zien net op tijd. Wat een gedoe is het geworden
  #715  
Oud 15-08-08, 13:05
iamgiegel iamgiegel is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Erg rustig op dit forum

ik heb intussen me geld terug gehad van visa
  #716  
Oud 18-08-08, 13:56
iamgiegel iamgiegel is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Kreeg net een mail van criminaliteit bestrijding, zelf doe ik er niet aan mee omdat ik mijn geld al terug heb van de CC maatschappij maar wil wel ff kwijt dat de manier van verzenden van de mail niet echt professioneel is alle email adressen van gedupeerde staan er in
  #717  
Oud 18-08-08, 18:02
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Ja ik vraag mij af wat er nog gedaan wordt door de politie. Dat criminaliteitsbestrijding doe ik ook niet aan mee, ben al genoeg geld kwijt aan unlocken. Ik ga niet nog eens iemand betalen die ik niet vertrouw over internet .
  #718  
Oud 12-08-10, 20:22
Wiebertje Wiebertje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 27
Standaard

Ongelofelijk dat zo'n *** er nog mee wegkomt ook, waarschijnlijk tonnen geld gejat en lekker aan het chillen in warm land.. ongelofelijk... ongelofelijk...

Alsof we het vergeten zijn wat die gast gedaan had, politie doet waarschijnlijk zoals gewoonlijk ook geen reet
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Offline kopie website op iPad evhelden iPad algemeen 3 03-01-11 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.