//

Is de Iphone 4s nog de moeite waard om te kopen?

Is de Iphone 4s nog de moeite waard om te kopen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje, ik wil voor het eerst een iphone kopen, maar vroeg me af is het nog de moeite waard om de Iphone 4s te kopen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-04-14, 13:18
Pietjeprecies Pietjeprecies is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard Is de Iphone 4s nog de moeite waard om te kopen?

Vraagje, ik wil voor het eerst een iphone kopen, maar vroeg me af is het nog de moeite waard om de Iphone 4s te kopen, of kun je toch echt beter voor de 5s gaan? Ik wil er toch wat nog jaartjes mee doen. Hoeveel jaar zou je dan nog met 4s kunnen doen, en met de 5s? ik zelf ben geen Iphone deskundige!

Bedankt alvast voor het antwoord.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-04-14, 13:37
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeprecies Bekijk bericht
Hoeveel jaar zou je dan nog met 4s kunnen doen, en met de 5s?
Het hangt er van af wat jij verstaat onder "kunnen doen". Ik heb hier nog een iPhone 3GS uit 2009 en die doet het nog altijd perfect. Alleen krijgt dat ding geen iOS updates meer.

Hoelang er nog iOS updates zullen komen voor de iPhone 4S weet ik niet, dat weet alleen Apple. Misschien krijgt de 4S nog een iOS 8 update, misschien ook niet.

PS:
Één topic over dit onderwerp is meer dan genoeg.
  #3  
Oud 03-04-14, 13:44
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Hallo,

Je hebt over exact hetzelfde onderwerp meerdere berichten of discussies geplaatst.

Dit is niet overzichtelijk (ook voor jezelf niet) en wordt als irritant ervaren door je mede-forumgebruikers. Je ontvangt daarom deze eenmalige waarschuwing. We verzoeken je dan ook vriendelijk om je te beperken tot één topic over dit onderwerp.

Met vriendelijke groet,
Het iCulture forum moderatieteam
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 5 is het de moeite waard om te upgraden naar 5s gizmobinky Koopinformatie Nederland 5 10-02-14 20:56
Is de iPhone 4 nog het kopen waard? Thomasss95 iPhone algemeen 111 21-08-13 11:15
iPhone 3G moeite waard? Azamato Koopinformatie en ervaringen 9 20-03-11 18:41
De moeite waard Biatelli Koopinformatie Nederland 1 27-03-08 09:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:34.