//

Hoe moeilijk is het om een nieuwe iphone op de release te kopen?

Hoe moeilijk is het om een nieuwe iphone op de release te kopen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik heb eigenlijk nog nooit een Iphone op de dag van release gekocht, maar ik ben nu van plan om de iPhone 6 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-07-14, 17:28
Meneerman1 Meneerman1 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 5
Standaard Hoe moeilijk is het om een nieuwe iphone op de release te kopen?

Hallo iedereen, ik heb eigenlijk nog nooit een Iphone op de dag van release gekocht, maar ik ben nu van plan om de iPhone 6 te gaan kopen als hij uit is. Ik heb onlangs mijn oude telefoon verkocht en ben dus redelijk ongeduldig om nog 10 weken ongeveer te wachten tot hij uit is. Mijn vraag is nu dan ook, is het erg moeilijk om er een te kopen op de dag van release in Nederland of ergens rond die tijd, en weet iemand toevallig of Nederland deze iPhone weer later zal krijgen dan andere landen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-07-14, 18:02
ad9007i's schermafbeelding
ad9007i ad9007i is offline
• iOS 12.4
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: België
Berichten: 788
Standaard

die iphones hebben altijd wat problemen.. Je wacht beter toto de kinderziektes eruit zijn
  #3  
Oud 15-07-14, 18:24
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meneerman1 Bekijk bericht
Hallo iedereen, ik heb eigenlijk nog nooit een Iphone op de dag van release gekocht, maar ik ben nu van plan om de iPhone 6 te gaan kopen als hij uit is. Ik heb onlangs mijn oude telefoon verkocht en ben dus redelijk ongeduldig om nog 10 weken ongeveer te wachten tot hij uit is. Mijn vraag is nu dan ook, is het erg moeilijk om er een te kopen op de dag van release in Nederland of ergens rond die tijd, en weet iemand toevallig of Nederland deze iPhone weer later zal krijgen dan andere landen?
Apple zou nu meer toestellen ter beschikking stellen, vorig jaar was dat een ramp.
Alleen voor de 16Gb kon je er toch nog aangeraken in Belgie. De 32Gb waren zeer snel uitverkocht.

In Nederland zal je mss naar die Apple store moeten gaan en daar mss 10 uren ofzo staan aanschuiven om er eentje te hebben . Op dag 1 bedoel ik e.
  #4  
Oud 15-07-14, 18:34
Meneerman1 Meneerman1 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Apple zou nu meer toestellen ter beschikking stellen, vorig jaar was dat een ramp.
Alleen voor de 16Gb kon je er toch nog aangeraken in Belgie. De 32Gb waren zeer snel uitverkocht.

In Nederland zal je mss naar die Apple store moeten gaan en daar mss 10 uren ofzo staan aanschuiven om er eentje te hebben . Op dag 1 bedoel ik e.
Ja dat kan ik ook nog doen. Maar 10 uur in de rij staan voor een telefoon gaat mij net iets te ver haha, hoewel ik die nieuwe iPhone wel erg graag wil . Hoe is hun webshop tijdens de release?
  #5  
Oud 15-07-14, 18:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meneerman1 Bekijk bericht
Hoe is hun webshop tijdens de release?
De webshop is heel goed (met levertijden van twee tot vier weken). Daar kan je nog topics van vinden van vorig jaar op dit forum.
  #6  
Oud 15-07-14, 20:16
Meneerman1 Meneerman1 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De webshop is heel goed (met levertijden van twee tot vier weken). Daar kan je nog topics van vinden van vorig jaar op dit forum.
Ah top, dat is voor mij opzich een betere optie dan naar de apple store in amsterdam gaan om daar vervolgens lang in de rij te wachten .
  #7  
Oud 16-07-14, 11:28
RoanNeervoort RoanNeervoort is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Doetinchem
Berichten: 139
Standaard

Ik ben bang dat Nederland weer in de 2de batch zit, misschien beter om naar Duitsland te rijden?
  #8  
Oud 16-07-14, 16:43
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Verplaatst naar koopinformatie Nederland.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #9  
Oud 16-07-14, 18:00
Meneerman1 Meneerman1 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoanNeervoort Bekijk bericht
Ik ben bang dat Nederland weer in de 2de batch zit, misschien beter om naar Duitsland te rijden?
Ja dat kan ik ook nog doen idd. Hoe vroeg moet je eigenlijk gaan om zeker te zijn een 16gb iphone te kopen als je 's nachts voor de winkel blijft staan?
  #10  
Oud 16-07-14, 23:49
RoanNeervoort RoanNeervoort is offline
• iOS 9.3.3
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Locatie: Doetinchem
Berichten: 139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meneerman1 Bekijk bericht
Ja dat kan ik ook nog doen idd. Hoe vroeg moet je eigenlijk gaan om zeker te zijn een 16gb iphone te kopen als je 's nachts voor de winkel blijft staan?
Timosha?

Ik heb hier zelf geen ervaring mee namelijk
  #11  
Oud 17-07-14, 09:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoanNeervoort Bekijk bericht
Timosha?

Ik heb hier zelf geen ervaring mee namelijk
Ikke? Daar loopt een héél lang topic over van vorig jaar. Dat zal dit jaar niet anders zijn:

http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...-gaat-mee.html
  #12  
Oud 17-07-14, 12:23
Meneerman1 Meneerman1 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ikke? Daar loopt een héél lang topic over van vorig jaar. Dat zal dit jaar niet anders zijn:

http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...-gaat-mee.html
Haha thanks, ik denk dat ik dit jaar toch naar Duitsland ga. Lijkt me eigenlijk wel tof om zoiets mee te maken. Hoe vroeg ging jij al in de rij staan? (Sorry geen zin om dat in dat grote topic te zoeken )

Laatst gewijzigd door Meneerman1; 17-07-14 om 14:30.
  #13  
Oud 20-08-14, 20:05
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meneerman1 Bekijk bericht
(Sorry geen zin om dat in dat grote topic te zoeken )
Dan denk ik niet dat Timosha veel zin heeft om jou te antwoorden, als ik hem een beetje goed ken. Want waarom zouden we jou helpen als je zelf niet bereid bent tijd te investeren?
__________________
- Mijn naam is Jean-Paul, mijn forumnaam is iCulture
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Is het een goed idee om nu nog een iPhone 4 te kopen? SienV Chat en geruchten 6 04-12-13 12:06
iPhone in buitenland kopen, hoe zit het met de garantie? Moke2351 Koopinformatie Rest Europa 1 29-09-13 18:58
Ik wil een nieuwe Iphone 4 kopen?? maar is dit een goed idee?? stephaniesmeers Koopinformatie Nederland 7 11-04-11 19:50
Hoe zit het met garantie bij een nieuwe 3GS ?maar zonder bon? corne64 Koopinformatie Nederland 4 20-08-10 14:57
iPhone Importeren - Hoe moeilijk is het nog? Grasmaaier Koopinformatie Nederland 6 09-04-08 21:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:04.