//

iPhone 6 reservering/bestellingen DIXONS

iPhone 6 reservering/bestellingen DIXONS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Diown Volgens mij hebben ze die nooit op voorraad gehad? Tevens kreeg ik net reactie op een mail van mij aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19-09-14, 12:16
steephje steephje is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diown Bekijk bericht
Volgens mij hebben ze die nooit op voorraad gehad?

Tevens kreeg ik net reactie op een mail van mij aan Dixons en daar stond tevens dit bij:

Zojuist hebben wij vernomen dat alle klanten vandaag op de hoogte worden gesteld m.b.t. hun order.
Dan ben ik benieuwd wat er gaat binnenkomen vandaag en wacht ik dat even af.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-09-14, 12:25
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diown Bekijk bericht
Volgens mij hebben ze die nooit op voorraad gehad?

Tevens kreeg ik net reactie op een mail van mij aan Dixons en daar stond tevens dit bij:

Zojuist hebben wij vernomen dat alle klanten vandaag op de hoogte worden gesteld m.b.t. hun order.
Ik heb die mail niet ontvangen. Kun je misschien de mail even hier knippen en plakken? Je kunt je persoonlijke gegevens weglaten.
__________________
Hacking the iPhone since 07-09-'07
  #23  
Oud 19-09-14, 12:26
Diown Diown is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Ik heb die mail niet ontvangen. Kun je misschien de mail even hier knippen en plakken? Je kunt je persoonlijke gegevens weglaten.
Het is nogal een erg standaard mailtje:

Beste ,


Bedankt voor uw e-mail , vanwege het grote succes m.b.t. de iPhone 6 sturen wij onderstaande tekst op onze site geplaatst voor klanten die de iphone6 besteld hebben en / of gaan bestellen

Vanaf nu is het mogelijk om op dixons.nl een pre-order te plaatsen voor de iPhone 6 & iPhone 6 Plus! Naar verwachting zullen de eerste toestellen op 26 september uitgeleverd worden. Uitlevering van pre-orders gebeurt op basis van volgorde van reservering. Het pre-orderen van de iPhone 6 geeft geen garantie voor levering op de releasedag.

Wij zullen je per e-mail op de hoogte houden van leveringen en de status van je pre-order.


Zojuist hebben wij vernomen dat alle klanten vandaag op de hoogte worden gesteld m.b.t. hun order.

Met vriendelijke groet,

Edwin
  #24  
Oud 19-09-14, 12:28
steephje steephje is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diown Bekijk bericht
Het is nogal een erg standaard mailtje:

Beste ,


Bedankt voor uw e-mail , vanwege het grote succes m.b.t. de iPhone 6 sturen wij onderstaande tekst op onze site geplaatst voor klanten die de iphone6 besteld hebben en / of gaan bestellen

Vanaf nu is het mogelijk om op dixons.nl een pre-order te plaatsen voor de iPhone 6 & iPhone 6 Plus! Naar verwachting zullen de eerste toestellen op 26 september uitgeleverd worden. Uitlevering van pre-orders gebeurt op basis van volgorde van reservering. Het pre-orderen van de iPhone 6 geeft geen garantie voor levering op de releasedag.

Wij zullen je per e-mail op de hoogte houden van leveringen en de status van je pre-order.


Zojuist hebben wij vernomen dat alle klanten vandaag op de hoogte worden gesteld m.b.t. hun order.

Met vriendelijke groet,

Edwin

Flinke slag om de arm dus met de zin: 'Het pre-orderen van de iPhone 6 geeft geen garantie voor levering op de releasedag.'
  #25  
Oud 19-09-14, 12:33
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steephje Bekijk bericht
Flinke slag om de arm dus met de zin: 'Het pre-orderen van de iPhone 6 geeft geen garantie voor levering op de releasedag.'
Als ze het tenminste vandaag laten weten, dat weten wij ook hoe of wat en kunnen we bij Apple volgende week vrijdag bestellen.
  #26  
Oud 19-09-14, 12:35
steephje steephje is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Als ze het tenminste vandaag laten weten, dat weten wij ook hoe of wat en kunnen we bij Apple volgende week vrijdag bestellen.
Ja precies. Op zich wel netjes dat ze het zo snel laten weten. Mocht het mailtje vandaag binnenkomen dan.
  #27  
Oud 19-09-14, 12:38
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steephje Bekijk bericht
Ja precies. Op zich wel netjes dat ze het zo snel laten weten. Mocht het mailtje vandaag binnenkomen dan.
Ben ik toch even benieuwd, wie heeft nog meer dit mailtje ontvangen?
  #28  
Oud 19-09-14, 12:49
Diown Diown is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 10
Standaard

Ik had zelf contact opgenomen. Misschien dat ik daarom die mail kreeg!
  #29  
Oud 19-09-14, 13:17
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diown Bekijk bericht
Ik had zelf contact opgenomen. Misschien dat ik daarom die mail kreeg!
Ik heb even de klantenservice van Dixons gebeld, blijkt dat ze inderdaad niet weten hoeveel toestellen ze binnen gaan krijgen. We worden later (maar onbekend wanneer) hierover geïnformeerd. In ieder geval voor vrijdag, want voor mij geldt, als ik voor vrijdag niets heb gehoord, dan ga ik vrijdag ochtend mijn bestelling bij Dixons annuleren en bestel ik bij Apple.
  #30  
Oud 19-09-14, 13:18
Fool Fool is offline
• iOS 9.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 90
Standaard

Tijdstip: 23:28
Ordernr: 3437104
Model: iPhone 6, 64 GB, Spacegrijs & Apple iPhone 6 Plus, 16 GB, Spacegrijs
Levertijd: 26 September 2014

Ben benieuwd!
  #31  
Oud 19-09-14, 13:20
steephje steephje is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Ik heb even de klantenservice van Dixons gebeld, blijkt dat ze inderdaad niet weten hoeveel toestellen ze binnen gaan krijgen. We worden later (maar onbekend wanneer) hierover geïnformeerd. In ieder geval voor vrijdag, want voor mij geldt, als ik voor vrijdag niets heb gehoord, dan ga ik vrijdag ochtend mijn bestelling bij Dixons annuleren en bestel ik bij Apple.
Kijk dat is nog eens goed werk. Bedankt voor het delen. We wachten het rustig af en zien dan as donderdag wel hoe het ervoor staat.

Voor mij geldt ook wanneer ze hem niet volgende week kunnen leveren ik naar andere mogelijkheden ga kijken.
  #32  
Oud 19-09-14, 13:44
Mdebij Mdebij is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Ben eigenlijk ook benieuwd of er mensen zijn die later hebben besteld waarbij de bezorgdatum "Okober" is.
Ik heb vanochtend besteld. In mijn bevestigingsmail staat geen maand of datum. Maar toen ik de iPhone in mijn winkelmandje deed stond er afhalen 21 oktober.

Helaas dus op zijn minst een maand langer wachten, maar dat heb ik wel over voor een langere garantie.
  #33  
Oud 19-09-14, 16:44
nienques nienques is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard

Mijn ordernummer is 3434xxx, besteld om 23:21. Ik zie dat de andere nummers 3436xxx of 3437xxx zijn. Tenzij ik daadwerkelijk 2000 plekken hoger sta (wat ik betwijfel), denk ik dat het ligt aan het feit dat ik hem niet laat bezorgen maar ga afhalen. Ik had niet zoveel vertrouwen in de voorraad van Dixons om meteen 700 euro neer te leggen. Bij iCentre trouwens wel met bezorging besteld. Op 25 september maar even kijken welke van deze winkels hem écht kan gaan leveren. In het allerergste geval op vrijdag maar in Den Haag in de rij gaan staan
  #34  
Oud 19-09-14, 16:47
Diown Diown is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nienques Bekijk bericht
Mijn ordernummer is 3434213, besteld om 23:21. Ik zie dat de andere nummers 3437xxx zijn. Misschien heeft het er iets mee te maken dat ik hem heb besteld om af te halen, omdat ik er niet dusdanig veel vertrouwen in had dat hij daadwerkelijk op de 26e geleverd zou worden om ook meteen 700 euro aan te betalen.
Ja het lijkt me sterk dat in 2 minuten tijd 2667 iphones zijn besteld haha. Ben erg benieuwd hoe dit dan zal gaan. Ik denk dat het gewoon afwachten zal worden tot we iets horen van Dixons.
  #35  
Oud 19-09-14, 16:50
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diown Bekijk bericht
Ja het lijkt me sterk dat in 2 minuten tijd 2667 iphones zijn besteld haha. Ben erg benieuwd hoe dit dan zal gaan. Ik denk dat het gewoon afwachten zal worden tot we iets horen van Dixons.
Ik vind het dat je het niet kunt maken om iets te beloven wat je niet waar kunt maken. Als er vrijdag geen toestellen worden geleverd, dan vind ik dat een dikke FAIL van Dixons en hoop ik dat iedereen uit principe zijn bestelling annuleert.
  #36  
Oud 19-09-14, 17:04
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Ik heb even de klantenservice van Dixons gebeld, blijkt dat ze inderdaad niet weten hoeveel toestellen ze binnen gaan krijgen. We worden later (maar onbekend wanneer) hierover geïnformeerd. In ieder geval voor vrijdag, want voor mij geldt, als ik voor vrijdag niets heb gehoord, dan ga ik vrijdag ochtend mijn bestelling bij Dixons annuleren en bestel ik bij Apple.
Voor de zekerheid, ik heb in de afgelopen jaren al twee keer via de online Apple store besteld en in beide gevallen zit je tegen een wachttijd van een aantal weken aan te kijken. Op z'n best was het twee weken maar op z'n slechtst moest ik vier weken wachten. Dit ondanks het feit dat ik m al vroeg had besteld en m'n bestelling meteen akkoord was (voorheen kon je niet via iDeal bestellen maar was dat via creditcard of overboeking. Alleen met creditcard was je verzekerd van een snelle levering). De kans is dus groot dat er ook dit jaar sprake is van een wachttijd die je in weken uit kunt drukken.
  #37  
Oud 19-09-14, 17:23
joshuakemper60 joshuakemper60 is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nienques Bekijk bericht
Mijn ordernummer is 3434xxx, besteld om 23:21. Ik zie dat de andere nummers 3436xxx of 3437xxx zijn. Tenzij ik daadwerkelijk 2000 plekken hoger sta (wat ik betwijfel), denk ik dat het ligt aan het feit dat ik hem niet laat bezorgen maar ga afhalen. Ik had niet zoveel vertrouwen in de voorraad van Dixons om meteen 700 euro neer te leggen. Bij iCentre trouwens wel met bezorging besteld. Op 25 september maar even kijken welke van deze winkels hem écht kan gaan leveren. In het allerergste geval op vrijdag maar in Den Haag in de rij gaan staan
Ik heb ook afhalen gekozen, 23:22 order 34368xx dus die iPhones zijn hard gegaan in een minuut
  #38  
Oud 19-09-14, 18:51
Dennisweb Dennisweb is offline
• iOS 7.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 16
Standaard

Volgens mij gaan de ordernummers niet helemaal op volgorde. Als iemand in de tussentijd een laptop of plasmatv bestelt, verschijnt dat ordernummer weer bij de rest van de bestellingen.

Daarnaast heb ik om 23:20 besteld, en hebben sommigen van jullie later besteld dan ik. Toch zijn jullie ordernummers lager dan het mijne. Bij sommigen is de levertijd naar oktober bijgesteld, maar bij mij staat alles op september. Vermoedelijk speelt dus ook mee of je een iPhone 6 of een 6 Plus hebt besteld!
  #39  
Oud 20-09-14, 00:51
steephje steephje is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 23
Standaard

Ik ga morgen mijn bestelling bij Dixons annuleren. Heb zojuist een iPhone 6 64gb spacegrijs in Oberhausen gereserveerd die ik morgen (zaterdag) kan afhalen.

Blijf deze thread wel volgen want ben benieuwd of Dixons het waar kan maken om de 26e te leveren. Succes allemaal!
  #40  
Oud 20-09-14, 08:09
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steephje Bekijk bericht
Ik ga morgen mijn bestelling bij Dixons annuleren. Heb zojuist een iPhone 6 64gb spacegrijs in Oberhausen gereserveerd die ik morgen (zaterdag) kan afhalen.

Blijf deze thread wel volgen want ben benieuwd of Dixons het waar kan maken om de 26e te leveren. Succes allemaal!
Hoe heb je dat gedaan? Ik zie geen optie om te reserveren op de Duitse Apple website.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5S voorraad bij Dixons pinokkia Koopinformatie Nederland 4 15-11-13 11:14
iPhone 4s bestellingen in NL iAPpel Koopinformatie Nederland 0 21-10-11 16:30
Garantie iPhone oordopjes bij Dixons Dennis² iPhone accessoires en onderdelen 5 27-01-10 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:49.