//

iPhone 6 reservering/bestellingen DIXONS

iPhone 6 reservering/bestellingen DIXONS discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Hoe heb je dat gedaan? Ik zie geen optie om te reserveren op de Duitse Apple website. Via het iculture ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 20-09-14, 09:13
steephje steephje is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Hoe heb je dat gedaan? Ik zie geen optie om te reserveren op de Duitse Apple website.
Via het iculture forum iphone kopen in Duitsland. Daar werd om 0:01 getipt dat de reserveringen weer open waren. Heb dit direct gedaan. Las later dat het om 2:00 uur al niet meer mogelijk was. Gelukkig was ik nog wakker dus.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 20-09-14, 20:59
herrmaart herrmaart is offline
• iOS 11.2
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Bij mijn bestelling 3437** was eerst niets ingevuld onder mijn account. Nu staat er 20 oktober. Maandag even contacten en beide iPhones annuleren(iPhone 6 wit en goud 64gb). Terwijl ik nog heb besteld toen er als bezorgdatum 26e stond. Eerst lekker de dikke centen krijgen en niks doen
  #43  
Oud 22-09-14, 11:07
joshuakemper60 joshuakemper60 is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herrmaart Bekijk bericht
Bij mijn bestelling 3437** was eerst niets ingevuld onder mijn account. Nu staat er 20 oktober. Maandag even contacten en beide iPhones annuleren(iPhone 6 wit en goud 64gb). Terwijl ik nog heb besteld toen er als bezorgdatum 26e stond. Eerst lekker de dikke centen krijgen en niks doen
Dat is inderdaad niet netjes!
Juist om die reden heb ik voor afhalen gekozen (staat nog wel op 26-09-14) maar ik ben erg benieuwd of ze dit daadwerkelijk waar kunnen maken.
  #44  
Oud 22-09-14, 11:18
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steephje Bekijk bericht
Via het iculture forum iphone kopen in Duitsland. Daar werd om 0:01 getipt dat de reserveringen weer open waren. Heb dit direct gedaan. Las later dat het om 2:00 uur al niet meer mogelijk was. Gelukkig was ik nog wakker dus.
Ik zag zaterdag overdag dat de reserveringen weer open stonden op de Duitse Apple website en heb gelijk gereserveerd. 's Middags naar Oberhausen gereden en ben nu de trotse eigenaar van een iPhone 6 Nu maar even de Dixons bestelling annuleren.
__________________
Hacking the iPhone since 07-09-'07
  #45  
Oud 22-09-14, 11:24
steephje steephje is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Ik zag zaterdag overdag dat de reserveringen weer open stonden op de Duitse Apple website en heb gelijk gereserveerd. 's Middags naar Oberhausen gereden en ben nu de trotse eigenaar van een iPhone 6 Nu maar even de Dixons bestelling annuleren.
Jij ook dus Goed voor elkaar ook! Vraag me nog steeds af of het Dixons lukt om vrijdag al uit te leveren. En als het kan hoeveel dat er zullen zijn.
  #46  
Oud 22-09-14, 11:26
Diown Diown is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 10
Standaard

Ik was helaas te laat met reserveren, had het niet in de gate.. Misschien dat er nog meer vrij komen deze week? Anders hopen dat Dixons toch hun afspraken na zal komen. Er staat nog steeds 26-09-2014 als bezorgdatum.
  #47  
Oud 22-09-14, 11:30
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 12.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Nieuwe markt
Berichten: 413
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steephje Bekijk bericht
Jij ook dus Goed voor elkaar ook! Vraag me nog steeds af of het Dixons lukt om vrijdag al uit te leveren. En als het kan hoeveel dat er zullen zijn.
Ik heb mijn bestelling bij de Dixons zojuist geannuleerd. Dus is er weer een toestel beschikbaar voor iemand anders.
  #48  
Oud 22-09-14, 12:41
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard

Tom zit in Oberhausen boven de ijssalon te woekeren (oh nee, speciale forum prijs)..
Heeft vast nog wel wat
  #49  
Oud 22-09-14, 13:26
nienques nienques is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard

Kleine kans, maar toch even proberen: ik heb bij Dixons (in Den Haag) een iPhone 6 16GB zilver besteld en de ophaaldatum is (tot nu toe) 26/09, maar ik wil eigenlijk toch liever de 64GB variant. Het heeft geen zin om mijn reservering te wijzigen, want dan kom ik weer helemaal onderin de rij te staan. Mocht er hier dus iemand zijn die op 26/09 een iPhone 6 64GB zilver kan ophalen, maar toch liever de goedkopere 16GB wil, neem dan even contact met me op
  #50  
Oud 23-09-14, 14:04
dylankusters dylankusters is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 28
Standaard

Ik heb een mail van Dixons gehad. Vandaag krijgt iedereen die een order heeft geplaatst meer duidelijkheid over de status van de order. In de mail stond het volgende;

Bedankt voor uw e-mail ,

Vandaag zal er een email verstuurd worden naar alle klanten die bij Dixons een bestelling hebben gedaan of een reservering hebben geplaatst . In deze mail zal duidelijk gemaakt worden hoever het staat met uw bestelling

Graag vragen wij u nog even geduld te hebben , wij doen alles in het werk om u z.s.m. van informatie te voorzien .
  #51  
Oud 23-09-14, 14:07
Diown Diown is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 10
Standaard

Ik heb vandaag mijn order geannuleerd. Ik kan ze namelijk vrijdag netjes op halen bij de Apple store want ik had vannacht al snel een reservering geplaatst. Kan ik direct Apple Care+ erbij nemen.
  #52  
Oud 23-09-14, 14:55
joshuakemper60 joshuakemper60 is offline
 
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dylankusters Bekijk bericht
Ik heb een mail van Dixons gehad. Vandaag krijgt iedereen die een order heeft geplaatst meer duidelijkheid over de status van de order. In de mail stond het volgende;

Bedankt voor uw e-mail ,

Vandaag zal er een email verstuurd worden naar alle klanten die bij Dixons een bestelling hebben gedaan of een reservering hebben geplaatst . In deze mail zal duidelijk gemaakt worden hoever het staat met uw bestelling

Graag vragen wij u nog even geduld te hebben , wij doen alles in het werk om u z.s.m. van informatie te voorzien .
Dank voor het informeren! Dan zal dit topic vanavond wel weer wat drukker worden met reacties
  #53  
Oud 23-09-14, 15:08
dylankusters dylankusters is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 28
Standaard

Lijkt mij ook inderdaad. Ben benieuwd!
  #54  
Oud 23-09-14, 17:24
Dennisweb Dennisweb is offline
• iOS 7.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 16
Standaard

Aangezien ik bij Apple Store 'm kan ophalen, heb ik Dixons maar geannuleerd.
  #55  
Oud 23-09-14, 17:31
dylankusters dylankusters is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 28
Standaard Apple store

Ik kan hem daar niet bestellen, hoe heb je dat gedaan dan?
  #56  
Oud 23-09-14, 18:00
Renneman Renneman is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 2
Standaard

Ik kreeg net een ander bericht na mijn telefoontje..
Ze proberen vandaag of morgen iedereen te mailen met de positie in de wachtlijsten. Daarnaast hopen ze donderdag een levering te ontvangen (ze weten niet hoeveel stuks) en dan zouden ze op z'n vroegst donderdag of vrijdag kunnen mailen wanneer je je bestelling kunt ontvangen.

Klinkt nogal als een loze beloftes, die levering op 26 september.
  #57  
Oud 23-09-14, 18:23
herrmaart herrmaart is offline
• iOS 11.2
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik sta op plek 230 voor de 6, 64gb spacegrijs en plek 73 voor de 6, 64 goud. Ordernummer 3437** terwijl ik hem gisteren al heb geannuleerd. Echt asociale verkooptruc door die 26ste te beloven, terwijl ze totaal nog geen zicht op hun voorraad hebben.
  #58  
Oud 23-09-14, 18:25
steephje steephje is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herrmaart Bekijk bericht
Ik sta op plek 230 voor de 6, 64gb spacegrijs en plek 73 voor de 6, 64 goud. Ordernummer 3437** terwijl ik hem gisteren al heb geannuleerd. Echt asociale verkooptruc door die 26ste te beloven, terwijl ze totaal nog geen zicht op hun voorraad hebben.
Ik sta op plek 119 voor de 6, 64gb spacegrijs. Ook ik heb reeds gisteren mijn bestelling geannuleerd.

Ben blij dat ik hem zaterdag in Duitsland al opgehaald heb.
  #59  
Oud 23-09-14, 18:33
dylankusters dylankusters is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 28
Standaard

Ik sta op plek 104 van de iPhone 6, 16 gb. Zal wel niet geleverd worden vrijdag
  #60  
Oud 23-09-14, 18:43
Diown Diown is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 10
Standaard

Ik sta op plek 74 voor de iphone 6, 64gb silver. Maar ik heb hem geannuleerd want haal hem vrijdag op in Amsterdam. Dan ben ik zeker dat ik hem heb.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5S voorraad bij Dixons pinokkia Koopinformatie Nederland 4 15-11-13 12:14
iPhone 4s bestellingen in NL iAPpel Koopinformatie Nederland 0 21-10-11 17:30
Garantie iPhone oordopjes bij Dixons Dennis² iPhone accessoires en onderdelen 5 27-01-10 12:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:52.