//

iPhone 4s upgraden naar nieuwer model?

iPhone 4s upgraden naar nieuwer model? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu een iPhone 4s maar ik zit er toch aan te denken om een nieuwe iPhone te halen.. Ik weet het alleen ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-14, 11:29
Steel Dogg Steel Dogg is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 86
Standaard iPhone 4s upgraden naar nieuwer model?

Ik heb nu een iPhone 4s maar ik zit er toch aan te denken om een nieuwe iPhone te halen.. Ik weet het alleen ook niet meer. Zoveel nieuwe modellen uit.

Zit er groot verschil tussen de iPhone 5 / 5s / en 5c? En hoe zit het met de iPhone 6 (Plus)? Graag hoor ik jullie mening
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-14, 12:36
timkraaijvanger timkraaijvanger is offline
• iOS 8.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 19
Standaard

De iPhone 5S is een prima telefoon, die nu voor een mooi prijsje te koop is. Ik zou wel voor de 5S gaan ipv de 5, want de 5S is veel sneller dan de 5 en dus zul je minder snel tegen het moment aankomen dat je moet upgraden.

Heb je het geld over voor een 6, dan zou ik daar zeker voor gaan. Je profiteert dan direct van het iets grotere scherm, waar appontwikkelaars het komende jaar op inspringen. Daarnaast kan je met dit toestel weer jaren vooruit met de laatste upgrades. De iPhone 5 wordt waarschijnlijk volgend jaar voor het laatst geupgrade naar iOS 9, maar dan houdt het op.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 4s upgraden naar ios 6 Mdv19960 Jailbreak 13 22-11-13 23:02
iPhone: iPhone 3gs oud model 3.1.2 naar 4.x??? crystalclear Jailbreak 4 23-09-10 22:12
iPhone 2g upgraden naar 3.1.2 Mittt Archief 1 17-02-10 14:35
iPhone: Iphone 1.1.2 upgraden naar 2.1 Champy Jailbreak 4 18-09-08 22:56
Upgraden naar nieuwer model later Swiftly Archief 2 28-07-08 12:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:11.