//

iPhone 3G: T-Mobile stelt bestaande klanten hevig teleur!

iPhone 3G: T-Mobile stelt bestaande klanten hevig teleur! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij Bright slaan ze de spijker op zijn kop door de PR vrouw van T-Mobile te vragen of bestaande klanten een mogelijkheid krijgen om eerder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-07-08, 09:46
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard iPhone 3G: T-Mobile stelt bestaande klanten hevig teleur!

Bij Bright slaan ze de spijker op zijn kop door de PR vrouw van T-Mobile te vragen of bestaande klanten een mogelijkheid krijgen om eerder naar de iPhone te switchen.
Tot mijn verbazing geeft ze heel simpel het antwoord dat je maar lekker je huidige contract moet uitzitten, of gewoon een tweede abonnement moet nemen. Dat is niet bepaald klantvriendelijk.

Zie hier het filmpje:
B R I G H T :: Bright Bulletin: We've got him

Ik ben zelf al 8 jaar abonnee bij T-Mobile en ben dan ook hevig teleurgesteld, zelfs een beetje boos.
Ik heb per e-mail een klacht ingediend bij T-Mobile.
Niet dat ik een hoopgevend antwoord verwacht, maar mogelijk zet het T-Mobile wel aan het denken als iedereen met hetzelfde probleem ook even een mailtje naar T-Mobile stuurt.

Stuur T-Mobile een mail via deze link:
https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/...t/contact.aspx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-07-08, 09:51
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Aan de andere kant, waarom zouden ze dit wél doen? Je moet toch altijd je abbo uitzitten? Waarom zouden ze voor de iPhone een uitzondering maken? Als morgen de Nokia N956732GB uit komt, moeten ze N95 gebruikers dan ook maar uit hun abbo laten stappen?
  #3  
Oud 11-07-08, 09:53
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Aan de andere kant, waarom zouden ze dit wél doen? Je moet toch altijd je abbo uitzitten? Waarom zouden ze voor de iPhone een uitzondering maken? Als morgen de Nokia N956732GB uit komt, moeten ze N95 gebruikers dan ook maar uit hun abbo laten stappen?
Bij de iPhone ligt dat toch wel een beetje anders. Simpelweg, omdat T-Mobile het alleenrecht heeft om de iPhone 3G te verkopen.
Als dat anders was geweest dan was ik voor de iPhone naar een andere provider dan T-Mobile overgestapt door dit akkefietje.
  #4  
Oud 11-07-08, 09:56
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Bij de iPhone ligt dat toch wel een beetje anders. Simpelweg, omdat T-Mobile het alleenrecht heeft om de iPhone 3G te verkopen.
Als dat anders was geweest dan was ik voor de iPhone naar een andere provider dan T-Mobile overgestapt door dit akkefietje.
Maar je kunt toch ook niet eerder overstappen dan je abbo toelaat? .
  #5  
Oud 11-07-08, 09:57
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

Wat een onzin Fresh.
Tmobile betaald een hoop geld aan bv belco,tph om een toestel zo goedkoop mogelijk te krijgen. Deze investering willen ze over 2 jaar wel terug zien. Gaan ze veel eerder jou weer een nieuw toestel geven of met kleine bijbetaling en dus weer een hoop korting geven, verdienen ze deze kosten nooit terug.
dit is het risico wat je neemt met een 2jarige abo. Daarom ook geen tmobile iphone 3g voor mij omdat ik mij never nooit niet ergens zolang aan wil binden!
__________________
Enjoy every day, buy an Apple Iphone!
  #6  
Oud 11-07-08, 09:58
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Aan de andere kant, Vodafone biedt de mogelijkheid je abbo af te kopen. Dat is wel een reeele optie wmb.
  #7  
Oud 11-07-08, 10:05
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

Volgens mij doet tmobile dat ook. Alleen dan kan je je nummer nooit behouden!
  #8  
Oud 11-07-08, 10:09
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niels1981 Bekijk bericht
Volgens mij doet tmobile dat ook. Alleen dan kan je je nummer nooit behouden!
Ahkay. Nouja, ik zit zelf ook bij T-Mobile en moet nog tot maart 2009, helaas. Ik had ook wel een nieuwe iPhone gewild. Maar goed, wie weet heeft Apple nog wat leuks in petto op de MacWorld expo in januari, 32GB modellen of een camera upgrade ofzo. Dan lopen 'wij' weer voor he, such is life.
  #9  
Oud 11-07-08, 10:16
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Alle andere telefoons kunnen altijd zonder abonnement worden gekocht. Weliswaar tegen een hoge prijs, maar die hebben mensen er wel voor over als ze met hun huidige abonnement en provider willen blijven bellen. Neem als voorbeeld de iPhone 1st gen, die op Marktplaats voor grof geld van hand wisselde. Het ging daarbij om duizenden toestellen. De iPhone 3G is gewoon niet los te koop, punt. Dat maakt in mijn ogen een heel groot verschil t.o.v. de normale gang van zaken bij andere telefoons/contracten!
  #10  
Oud 11-07-08, 10:22
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

Daar heb je een goed punt. Maar contract blijft toch echt een contract.
  #11  
Oud 11-07-08, 10:47
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Ik had voor mezelf bedacht om na de zomer gewoon eens een T-Mobile shop binnen te lopen op een rustig moment en dan nog eens te kijken wat er mogelijk is. Ik heb zelf het idee dat dat allemaal nog wel mee gaat vallen, T-Mobile wil nu (wie weet door de geringe voorraden) eerst de nieuwe en verleng-gerechtigde klanten bedienen kennelijk.
  #12  
Oud 11-07-08, 10:52
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Ik had voor mezelf bedacht om na de zomer gewoon eens een T-Mobile shop binnen te lopen op een rustig moment en dan nog eens te kijken wat er mogelijk is. Ik heb zelf het idee dat dat allemaal nog wel mee gaat vallen, T-Mobile wil nu (wie weet door de geringe voorraden) eerst de nieuwe en verleng-gerechtigde klanten bedienen kennelijk.
Dat zou er inderdaad achter kunnen zitten. Laten we hopen dat ze de teugels op termijn wat laten vieren.
  #13  
Oud 12-07-08, 15:26
niwayo niwayo is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

Heb nog zakelijk contract tot 2009 lopen. ben vandaag bij t-mobile shop in Breda gaan praten over 'lost stolen' constructie voor de Iphone (2 jr door met oude abbo en daarna strat 2 jr iphone abbo) : dat was (vooralsnog) niet mogelijk.
heeft iemand andere geluiden ontvangen??
niwayo
  #14  
Oud 23-07-08, 01:49
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

Jep,

Heb gebeld naar T-Mobile over die constructie.
Mijn situatie;

2-jarig Abo, nog klein jaar te gaan tot Mei 2009.
Via deze constructie kon ik de iPhone 3G krijgen, maar wel met mijn huidige abo. (Dus geen snel internet en dus ook niet interessant). Pas vanaf Mei 2009 ging het nieuwe iPhone abo in.
hij deed er allerlei kortingen tegen aan, maar is toch niet heel interessant.

Heb nu hopelijk een 3G voor iets meer dan €400 en verkoop mijn oude voor bijna €500.
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
Reageren

Labels
klacht, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe simlocked iPhone i.c.m. bestaande T-mobile simkaart? nandelll Koopinformatie Nederland 3 19-09-09 12:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.