//

Wat te vragen voor iPhone 5 met problemen

Wat te vragen voor iPhone 5 met problemen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn iPhone 5 verkopen ivm aanschaf van andere telefoon Nu heeft mijn iPhone 5 wel een aantal problemen; Batterij gaat snel leeg, Wifi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-10-14, 12:16
ReneMin's schermafbeelding
ReneMin ReneMin is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 48
Standaard Wat te vragen voor iPhone 5 met problemen

Ik wil mijn iPhone 5 verkopen ivm aanschaf van andere telefoon

Nu heeft mijn iPhone 5 wel een aantal problemen; Batterij gaat snel leeg, Wi-Fi werkt niet helemaal lekker. En de sluimertoets werkt niet goed.

Zou ik iemand nog gelukkig kunnen maken met deze telefoon, of wat zou ik ongeveer voor deze iPhone 5 kunnen vragen??

Hij is 2 jaar oud.
Geen krassen op het scherm.
Ios 8.02
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-10-14, 12:28
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Tja, een instapmodel met problemen, terwijl de markt wordt overspoeld met de iPhone 5(s). De prijsrange voor goede toestellen loopt van €225,- tot dromers die denken €500,- te kunnen vangen.
Ik weet niet wat hier wijsheid is. Wellicht zou je alleen kunnen laten bieden en kijken waar je uitkomt. Degene die biedt weet wat hij/zij krijgt en durft dat kennelijk aan.
  #3  
Oud 20-10-14, 14:05
thunder thunder is offline
• iOS 13.2.3
• iPadOS 13.2.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renelma Bekijk bericht
Ik wil mijn iPhone 5 verkopen ivm aanschaf van andere telefoon

Nu heeft mijn iPhone 5 wel een aantal problemen; Batterij gaat snel leeg, Wi-Fi werkt niet helemaal lekker. En de sluimertoets werkt niet goed.

Zou ik iemand nog gelukkig kunnen maken met deze telefoon, of wat zou ik ongeveer voor deze iPhone 5 kunnen vragen??

Hij is 2 jaar oud.
Geen krassen op het scherm.
Ios 8.02
Valt hij niet onder het battery replacement program, net als de sleepbutton? Dan zou je hem eerst daarvoor op kunnen sturen, zodat hij beter verkoopbaar is nadien. Hoef je alleen nog maar de minder goed werkende Wi-Fi aan te geven.
  #4  
Oud 20-10-14, 17:44
Quattro7 Quattro7 is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Er schijnen ook Wi-Fi problemen te zijn door IOS 8, dus ik weet niet of je het voor die tijd ook had, anders is het misschien software matig.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verzameltopic: Vragen over/problemen met GameCenter jpbouw iPhone Games 113 08-05-13 08:44
iPhone 3GS: Nieuweling met No Service, Vragen en Problemen. Ko3n Unlock 32 19-12-11 22:06
Diverse vragen over iPhone4 met problemen. KIN174 iPhone algemeen 7 19-04-11 16:15
Noob met wat vragen peynir201 Archief 2 13-10-08 13:29
wat vragen over de iphone laura Archief 2 19-05-08 23:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:56.