//

Superaanbieding??? iPhone 3g

Superaanbieding??? iPhone 3g discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb nog niet besteld,maar ben nogsteeds aan het denken,dus binnen week of 2 ga ik er zeker eentje 16gb kopen,maar waar dat weet ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 02-12-08, 22:01
Hoton Hoton is offline
• iOS 16.7.6
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Usa
Berichten: 80
Stuur een bericht via ICQ naar Hoton Stuur een bericht via Instant Messenger naar Hoton Stuur een bericht via Yahoo naar Hoton
Standaard

ik heb nog niet besteld,maar ben nogsteeds aan het denken,dus binnen week of 2 ga ik er zeker eentje 16gb kopen,maar waar dat weet ik het nog niet zeker ,dus nog doorzoeken en bedankt voor je info
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 02-12-08, 22:54
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoton Bekijk bericht
ik heb nog niet besteld,maar ben nogsteeds aan het denken,dus binnen week of 2 ga ik er zeker eentje 16gb kopen,maar waar dat weet ik het nog niet zeker ,dus nog doorzoeken en bedankt voor je info
ur welcome
  #23  
Oud 08-12-08, 21:49
zonnetje zonnetje is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 1
Standaard Ben ik nu gek?

Volgens mij kan de aanbieding nog extremer... OF BEN IK NU GEK?
Als je via GSM.nl klikt op de telfort aanbieding "Telfort 300 2 jaar + Apple iPhone 3G 8GB Sim-Lock Vrij" kun je bij de daadwerkelijke bestelling op deze pagina:

Gratis gsm's bij de beste abonnementen. GSM.nl: Al 11 jaar de grootste van Nederland!

de abonnementsopties wijzigen. Als je dan kiest voor telfort 200 en onbeperkt internet, heb je een gratis iphone voor 16.95 + 5 euro per maand! (10 euro voor internet in het tweede jaar) Dit is nog goedkoper dan de oorspronkelijke aanbieding. Ben ik nu gek, of mis ik hier iets?
  #24  
Oud 08-12-08, 22:49
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

Is dan dezeflde aanbieding als waar ik hem in de 1e post mee besteld heb, beste deal tot nu toe d8 ik zo!
__________________
1st iPhone from Miami,last 1 from Hasselt
  #25  
Oud 30-12-08, 19:13
Bez Bez is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 1
Standaard aanbieding bij gsm.nl

---------------------------------------------------------------------------------
8 december 2008 22:49 ugene
Is dan dezeflde aanbieding als waar ik hem in de 1e post mee besteld heb, beste deal tot nu toe d8 ik zo!
---------------------------------------------------------------------------------

Ugene,
Hoe bevalt deze koop van gsm.nl?
Werkt je Iphone naar verwachting?
  #26  
Oud 23-01-09, 01:43
totje totje is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik heb de 16G besteld bij GSM.nl en ik baal als een %$ van die club.
Mocht abbo bij T-mobile tussentijds beëindigen [had thuis vaak geen bereik] en die suffo's van GSM.nl hebben ondanks mijn telefoontje vooraf en ondanks dat ik op het bestelformulier aangaf al opgezegd te hebben bij T-mobile, toch mijn abbo bij Telfort pas op 17-3-09 in laten gaan [nummerbehoud, gratis bij Telfort, maar bij gsm.nl kun jer er wel mooi voor betalen!!!]. Dus nou zit ik dus oftewel nog drie maanden zonder fatsoenlijke verbinding [kan dus niet bellen/gebeld worden] of ik moet drie maanden buiten de bundel bellen duur!!!.Oh en ik zag op de site van Telfort dat mijn abbo niet 24 maanden loopt maar 26, lijkt me ook niet te kloppen.

Iemand anders hier ervaring mee? Wat kan ik eraan/ertegen doen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:31.