//

Apple Iphone 3g 16gb - Tmobile - Belcompany

Apple Iphone 3g 16gb - Tmobile - Belcompany discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mooi Ik hoop dat ik hem dinsdag kan ontvangen. Hoe gaat het verder eigenlijk in zijn werk? (heb nu alleen nog maar een bevestiging gekregen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 16-01-09, 21:02
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard

Mooi

Ik hoop dat ik hem dinsdag kan ontvangen. Hoe gaat het verder eigenlijk in zijn werk? (heb nu alleen nog maar een bevestiging gekregen via mail) Word ik gewoon morgen/maandag gebeld voor een afspraak van de levering? Waarna ik aan huis 0,01 betaal via pin ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 16-01-09, 21:04
Tim14ww Tim14ww is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 155
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bont Bekijk bericht
Mooi

Ik hoop dat ik hem dinsdag kan ontvangen. Hoe gaat het verder eigenlijk in zijn werk? (heb nu alleen nog maar een bevestiging gekregen via mail) Word ik gewoon morgen/maandag gebeld voor een afspraak van de levering? Waarna ik aan huis 0,01 betaal via pin ?
Uhm, jaa zo zou het bij mij moeten verlopen, maar ik kreeg maandag een mailtje dat ze ze niet op voorraad hadden.

Maandag middag gebeld en gehoord gekregen dat ze ze donderdag binnenkregen, vanmiddag weer gebeld, dus ze hadden ze net binnengekregen.

Daarna Belletje gehad van courrier, en mailtje, waar je vanaf 9 uur kon zien hoelaat ze zouden komen.

Greetz,
  #103  
Oud 16-01-09, 21:12
JeePeeS JeePeeS is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 69
Standaard

Bij mij: "tussen 08:00 en 09:51 uur"
  #104  
Oud 16-01-09, 21:17
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard

Oké, tja, zou aan de ene kant niet zo heel erg zijn als het een weekje later komt, aangezien ik volgende week tentamens heb Maargoed, natuurlijk heb ik het liefste dat die zsm binnen is ff afwachten dus.
  #105  
Oud 16-01-09, 23:16
L-oco L-oco is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 5
Standaard

Vanmiddag heb ik toch maar gewoon de Iphone 16gb besteld via de website van belcompany. Dat ik nu 60 euro extra moet betalen is pech, maar ik heb het er graag voor over!
Nou maar afwachten tot dinsdag...
  #106  
Oud 16-01-09, 23:27
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Zit zelf ook nog met een aantal vragen waar ik vooralsnog geen antwoord op heb.
Ik sluit straks een vodafone 35 abonnement af + internet & voordeel sms.
Prijzen zijn hier inmiddels bekend en daar gaat het nu ook niet specifiek om
Vodafone geeft klanten de optie om na 6 maanden het abonnement bijvoorbeeld te verlagen.
In hoeverre zou ik gelegitimeert zijn dit te doen?
Kunnen de medewerkers van bestelmaar.nl dit bijvoorbeeld controleren?
Dan ben ik dus weer wat goedkoper uit per maand en kan dan weer de optie overwegen er alsnog zorgeloos sms bij te nemen.
Ik ben zomaar wat aan het brainstormen hoor, ik weet uiteraard niet wat mogelijk is, vandaar dat ik het ook hier vraag.

De laatste vraag:
Contract loopt nu af in april en dan pas gaat het nieuwe contract in.
Ik wil eigenlijk mijn abonnement van nu verlagen, zodat ik tegen een relatief leuke prijs er ook nog een internetblox bij kan nemen.
Dat ga ik met wat ik nu heb niet doen, dat wordt me te duur, vandaar dat ik denk aan verlaging.
Enig idee of dit mogelijk is 3 maanden voor het einde van het contract?
Kan nergens in voorwaarden vinden dat dit niet kan...
Uiteraard al contact gehad met Vodafone, maar dat maakt het verhaal alleen maar moeilijker, lees: mensen die niet weten waar ze over praten.
Ook is er een mail naar ze onderweg, maar dat duurt meestal eeuwen.
Misschien dat iemand mij kan helpen met antwoorden op de vragen die ik nu nog heb gesteld, ik lees ze graag terug zodat ik actie kan ondernemen.
  #107  
Oud 17-01-09, 08:38
JeePeeS JeePeeS is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 69
Standaard

Hij is binnen!
  #108  
Oud 17-01-09, 10:25
Tim14ww Tim14ww is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 155
Standaard

hier ook
  #109  
Oud 17-01-09, 12:42
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Die van mij is nog onderweg...ze komen tussen 12:15 en 15:15.
Heb net internet blox aangezet en dat zou in principe meteen werken (heb maar ff gebeld voor de zekerheid)...echter adviseerde ze mij om nog even te wachten, gewoon om dus op zeker te spelen.
  #110  
Oud 20-01-09, 21:39
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard

Mijn iPhone wordt morgen tussen 13.13-16.13 geleverd

Ik heb alleen nog een vraag: Wanneer gaat nu precies mijn abonnement in?

Ik wil namelijk niet achteraf een rekening krijgen omdat me abonnement nog niet was ingegaan..
  #111  
Oud 20-01-09, 23:22
The Flyer The Flyer is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 10
Standaard

Die van mij schijnt ook onderweg te zijn, ben benieuwd..
  #112  
Oud 21-01-09, 00:36
L-oco L-oco is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb mijn Iphone ontvangen en ben er echt de hele middag mee aan het spelen geweest...
Ik zal nog wel een flinke tijd nodig hebben voor ik het ding echt onder de knie heb, best ff wennen!
  #113  
Oud 21-01-09, 08:32
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

@bont

waarschijnlijk is je abo al ingegaan. volgens mij word je iphone namelijk niet verstuurd voordat de aanvraag bij de provider is goedgekeurd.

om er zeker van te zijn zou ik even je provider bellen als je iphone binnen is dan weet je het zeker.

have fun
  #114  
Oud 21-01-09, 14:33
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard

Ik heb hem nu binnen

ff een snelle vraag, als ik bovenin het 3G icoontje heb, is er dan automatisch verbinding? :/ Want volgens mij is mijn abonnement nog niet ingegaan.... en kan zo snel ook niet de optie vinden op 3G uit te schakelen.

Hopelijk kan iemand het zsm beantwoorden

-Als ik bij T-Mobile.nl wil registreren met mijn telefoonnummer, zegt die dat het nog een ongeldig nummer is :s...
  #115  
Oud 21-01-09, 15:08
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

als je 3G ziet dan heb je 3G bereik maar het wil niet zeggen dat je verbonden bent.(volgens mij)
  #116  
Oud 21-01-09, 15:25
Majestic's schermafbeelding
Majestic Majestic is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 51
Stuur een bericht via MSN naar Majestic
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bont Bekijk bericht
Ik heb hem nu binnen

ff een snelle vraag, als ik bovenin het 3G icoontje heb, is er dan automatisch verbinding? :/ Want volgens mij is mijn abonnement nog niet ingegaan.... en kan zo snel ook niet de optie vinden op 3G uit te schakelen.

Hopelijk kan iemand het zsm beantwoorden

-Als ik bij T-Mobile.nl wil registreren met mijn telefoonnummer, zegt die dat het nog een ongeldig nummer is :s...
Als je abonnement ingaat kun je pas registreren bij t-mobile.
  #117  
Oud 21-01-09, 15:39
bont bont is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Majestic Bekijk bericht
Als je abonnement ingaat kun je pas registreren bij t-mobile.
Jep...

Ik heb net met de klantenservice gebeld, en die zeiden dat ik gewoon kon bellen etc. Het abonnement past zich aan vanaf wanneer je de telefoon gaat gebruiken.

Dat is wat mij verteld werd iig. Voor de zekerheid ga ik vandaag toch maar niet al te veel verbuiken.

-edit: het is trouwens een super ding! Echt top. 'Enigste' minpuntje tot nu toe is de gevoeligheid voor vingerafdrukken, maargoed Daar valt wel mee te leven.

Laatst gewijzigd door bont; 21-01-09 om 16:08.
  #118  
Oud 21-01-09, 16:14
pauls pauls is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik zat even te kijken bij deze aanbieding, ik was van plan er dan voor 2,50 een sms-bundeltje erbij te nemen.

Totaal komt dan op 32 euro/maand.

Toen kwam ik langs deze aanbieding:
GSMtrack.nl - de GSM site!#

Oftewel 26,50 per maand voor 6 maanden en daarna 31,50 euro per maand (volgens mij, prijs wordt na 6 maanden internet 9,50 ipv 4,50). Dan heb ik weliswaar 100 belminuten minder, maar kan ik wel voor de belminuten die ik heb per belminuut 2 sms'jes sturen.

In totaal 42 euro goedkoper dan die van Belcompany.

Hoe staat het met vodafone's netwerk en het netwerk van T-mobile? T-mobile schijnt slecht te zijn, maar is vodafone beter? (en qua snelheid?)

Paul
  #119  
Oud 21-01-09, 18:12
Tamaar88 Tamaar88 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pauls Bekijk bericht
Ik zat even te kijken bij deze aanbieding, ik was van plan er dan voor 2,50 een sms-bundeltje erbij te nemen.

Totaal komt dan op 32 euro/maand.

Toen kwam ik langs deze aanbieding:
GSMtrack.nl - de GSM site!#

Oftewel 26,50 per maand voor 6 maanden en daarna 31,50 euro per maand (volgens mij, prijs wordt na 6 maanden internet 9,50 ipv 4,50). Dan heb ik weliswaar 100 belminuten minder, maar kan ik wel voor de belminuten die ik heb per belminuut 2 sms'jes sturen.

In totaal 42 euro goedkoper dan die van Belcompany.

Hoe staat het met vodafone's netwerk en het netwerk van T-mobile? T-mobile schijnt slecht te zijn, maar is vodafone beter? (en qua snelheid?)

Paul
Ik ben ook benieuwd naar deze aanbieding. Ik twijfel nog omdat ik nu bij Hi zit en liever niet wil overstappen, maar deze aanbieding is wel erg goedkoop
  #120  
Oud 22-01-09, 11:00
Maaike_20 Maaike_20 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 115
Standaard

Is inderdaad een leuke aanbieding die je beschrijft.
Als je er een goed gevoel bij hebt gewoon doen.
Ik heb zelf nog nooit internet op telefoon gehad, heb nu sind enkele dagen vodafone zorgeloos internet en ik moet zeggen:
Erg leuk om ff snel in de trein of bus wat te checken, mail binnenhalen en noem maar op.
Snelheid, als je 3g aanzet gaat het sowieso redelijk snel.
Met een pc vergelijken moet je niet doen.

@ Bont...om zeker te zijn dat je geen mail binnenhaalt of andere verbindingen met internet maakt:
Instellingen-> algemeen->netwerk->Mobiel datanetwerk->bij APN zet je dan gewoon iets fouts weg, dan heb je soweiso geen connectie VB: bij staat er: life.vodafone.com, ik heb er nu een p achter gezet.

Instellingen->algemeen->netwerk->3G uitschakelen door dat knopje om te zetten, wordt dan grijs

Instellingen->mail, contacten, agenda->accounts op inactief zetten
VB: bij mij staat Gmail nu op inactief

Instellingen-> Nieuwe gegevens->push op uit zetten en bij fetch handmatig selecteren
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart Momentum Odido (T-Mobile) 2 06-08-10 22:17
witte iphone 3gs 16gb bij belcompany?? moosterhof Archief 1 19-10-09 14:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:20.