//

T-mobile verlengen: in de winkel of via internet

T-mobile verlengen: in de winkel of via internet discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil aankomende week mijn T-Mobile abo verlengen (dan zit ik op 4 maanden voor einde contract) en dan een iPhone 3G 16Gb met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-01-09, 13:27
w.d's schermafbeelding
w.d w.d is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 127
Standaard T-mobile verlengen: in de winkel of via internet

Hoi,

Ik wil aankomende week mijn T-Mobile abo verlengen (dan zit ik op 4 maanden voor einde contract) en dan een iPhone 3G 16Gb met i-300 abonnement nemen.
Nu heb ik begrepen dat 4 maanden voor het einde van je contract verlengen alleen via de website kan? Is dit zo? En hoe lang duurt het dan voor ik de iPhone in huis heb, wat is dus de levertijd na verlenging?
Kan ik ook in de winkel verlengen of moet ik dan echt wachten tot ik op 3 maanden voor het einde van mijn contract zit? Dan kan ik de iPhone gelijk meenemen neem ik aan!
Alvast bedankt voor jullie reacties.
__________________
iPhone 3g 16G, T-Mobile NL
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-01-09, 16:10
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Als het goed is doen ze in de winkel ook niet moeilijk met 4 maanden van te voren verlengen. En aangezien je toch voor de I-300 abbo gaat (waar de Iphone standaard gratis is), zou ik gewoon in de winkel verlengen, want dan heb je meteen ook je Iphone. Als je voor de I-150 abbo zou gaan dan zou je het beste via de site of telefonisch bestellen, aangezien je meer kans hebt op een (verlenging) korting.

Ik heb mijn Iphone via internet besteld en kreeg hem binnen 2 dagen thuis!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verlengen kpn naar t-mobile , 4maand eerder ? rkltnk Odido (T-Mobile) 6 31-10-10 08:32
T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement gsscott Koopinformatie Nederland 334 21-10-10 18:52
t-mobile abbo niet verlengen blablaman Odido (T-Mobile) 2 23-08-10 19:02
Abon verlengen bij T-mobile wat kan de ik? iPieter Odido (T-Mobile) 7 06-08-10 10:55
T-Mobile verlengen en dan betalen? ALK Archief 1 28-01-09 14:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:12.