//

Iphone 3GS koopproces

Iphone 3GS koopproces discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Helaas is 2 maanden geleden mijn Iphone 1e generatie gejat. Ik gebruik dus weer mijn oude telefoon icm met mijn sim only abbo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-06-09, 14:32
Milan Milan is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Standaard Iphone 3GS koopproces

Beste forumleden,

Helaas is 2 maanden geleden mijn Iphone 1e generatie gejat. Ik gebruik dus weer mijn oude telefoon icm met mijn sim only abbo van HI (kan elk moment worden opgezegd, wel opzeg termijn van 3 maanden dacht ik).

Natuurlijk moet ik weer een Iphone hebben en dus heb ik een paar vraagjes voor de mensen die ervaring hebben met het overzetten van je abbo (mensen die de 3G hebben gekocht waarschijnlijk).

Ik heb nu een Hi simonly abbo maar wil overstappen naar de 3GS (als hij sim lock vrij komt pak ik die, maar ik acht die kans klein).
Wat is verstandig om nu te ondernemen.
Moet ik Hi bellen, mijn huidige abbo opzeggen? En wat geef ik als opzeg datum op?
Moet ik T-mobile binnenlopen (misschien niet vandaag maar over een week) en de Iphone 3GS reserveren?
En hoe zit het met nummerbehoud?

Misschien zijn hier simpele antwoorden op, maar ik heb altijd al Hi gehad dus nog geen ervaring met het veranderen van provider.

Kortom: Hoe verloopt het koopproces vanaf nu als je een andere provider gebruikt dan T-mobile.

Alvast bedankt.

Mvg

Milan
__________________
Telefoons: Iphone 2G 16 GB US (gestolen)
Iphone 3GS 16 GB (T-mobile)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-06-09, 19:47
Wiebertje Wiebertje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 27
Standaard

Vervelend dat ie gejat is!

Je kunt twee dingen doen:

1. Je kunt naar T-Mobile overstappen (niet aan te raden qua netwerk, KPN is beter) Houd rekening met 3 maanden opzeg termijn, je krijgt dan je nieuwe iPhone wel direct mee maar kunt dan dus pas na 3 maanden je huidige nummer gebruiken als je die wilt meenemen.

2. Je abonnement omzetten naar simonly, dit gebeurd dan ook na 3 maanden. Lage maandelijkse kosten en dan een iPhone 3G S los simlock vrij kopen. Let wel op dat je een officieel simlock vrije koopt en niet een die gekraakt is, daar heb je niks aan. Je kunt nu al bijvoorbeeld bij iphoneservicepoint reserveren (heb ik ook gedaan) iPhone 3G S Shop - Reserveren iPhone 3G S, iPhone, iPhone 3G, iPhone 2.0, iPhone aanbieding / aanbiedingen, iPhone 16GB, iPhone 8GB, simlock vrij, unlocken - iPhone Service Point voordeel hiervan is dat je gewoon je eigen provider houdt en lekker simlock vrij kunt bellen.
  #3  
Oud 09-06-09, 20:40
loopezz's schermafbeelding
loopezz loopezz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Horst (Limburg)
Berichten: 132
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiebertje Bekijk bericht
2. Je abonnement omzetten naar simonly, dit gebeurd dan ook na 3 maanden. Lage maandelijkse kosten en dan een iPhone 3G S los simlock vrij kopen. Let wel op dat je een officieel simlock vrije koopt en niet een die gekraakt is, daar heb je niks aan. Je kunt nu al bijvoorbeeld bij iphoneservicepoint reserveren (heb ik ook gedaan) iPhone 3G S Shop - Reserveren iPhone 3G S, iPhone, iPhone 3G, iPhone 2.0, iPhone aanbieding / aanbiedingen, iPhone 16GB, iPhone 8GB, simlock vrij, unlocken - iPhone Service Point voordeel hiervan is dat je gewoon je eigen provider houdt en lekker simlock vrij kunt bellen.

Off-topic
Hoeveel gaat die dan bij iPhone Service Point kosten?



//al beantwoord.
  #4  
Oud 09-06-09, 20:52
Wiebertje Wiebertje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 27
Standaard

En? Wat gaat ie kosten dan?
  #5  
Oud 11-06-09, 11:10
gieleke6 gieleke6 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiebertje Bekijk bericht
... en dan een iPhone 3G S los simlock vrij kopen. Let wel op dat je een officieel simlock vrije koopt en niet een die gekraakt is, daar heb je niks aan....
waarom heb je hier niks aan?
  #6  
Oud 11-06-09, 11:39
iphonemonster iphonemonster is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gieleke6 Bekijk bericht
waarom heb je hier niks aan?
Een gekraakte moet opnieuw geunlocked worden wanneer deze via iTunes geupdate is.
  #7  
Oud 11-06-09, 14:03
gieleke6 gieleke6 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 31
Standaard

maar als je m niet update kan t toch geen kwaad?
en anders zijn er toch turbosims e.d.?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? chmderksen Archief 1 15-02-10 11:09
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA VeeGee Koopinformatie België 4 04-11-09 16:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.