//

50 euro reservering is voorschot?

50 euro reservering is voorschot? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag. Ik vroeg mij af, over staat heel cryptisch dat de verkoop (reserveringen etc.) van de 3GS net zo zal verlopen als vorig jaar, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-06-09, 19:46
NomenNescio NomenNescio is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 4
Standaard 50 euro reservering is voorschot?

Goededag. Ik vroeg mij af, over staat heel cryptisch dat de verkoop (reserveringen etc.) van de 3GS net zo zal verlopen als vorig jaar, maar betekent dat dat je je 50 euro kwijt bent of dat het een voorschot is? Hoe zat dit vorig jaar?


Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-06-09, 19:48
Wiebertje Wiebertje is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 27
Standaard

Ik vind het wel bizar dat je 50 euro moet betalen voor een reservering :S
je kan ook vrijblijvend reserveren bij iPhone 3G S Shop - Reserveren iPhone 3G S, iPhone, iPhone 3G, iPhone 2.0, iPhone aanbieding / aanbiedingen, iPhone 16GB, iPhone 8GB, simlock vrij, unlocken - iPhone Service Point .. en nog simlock vrij ook
  #3  
Oud 09-06-09, 19:51
NomenNescio NomenNescio is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 4
Standaard

Wauw, dank voor die site. Waarschijnlijk wil ik 'm met abonnement (in tegenstelling tot de meeste mensen op het forum is het iPhoneabonnement perféct voor mij ), dus dan kan het helaas niet...

Ik vind 't ook belachelijk, die 50 euro. Misschien dat ik 'm wel twee weken later haal, als het 'zo moet'. Maar ik vroeg het me af!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 [simlockvrij] via kpn, 20 euro in de maand. eenmalig 200 euro sophiie! Koopinformatie Nederland 53 02-02-11 00:18
iPhone 4 Reserveren zonder voorschot/inleg/borg etc SnelleHenkie Orange 1 20-08-10 14:12
Iemand die reservering parijs niet gaat gebruiken? zo ja, 50 euro! sjalih Koopinformatie Nederland 8 23-06-10 19:21
Turbosims te koop 79 euro + 10 euro shipping eek72 Archief 0 17-01-08 13:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.