//

iPhone 3GS kopen: wat zijn de opties?

iPhone 3GS kopen: wat zijn de opties? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door webjo beste mensen, ik loop nog met een stel vragen rond en hopelijk is er iemand die meer informatie kan geven. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 29-06-09, 00:50
webjo webjo is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door webjo Bekijk bericht
beste mensen,

ik loop nog met een stel vragen rond en hopelijk is er iemand die meer informatie kan geven. ik ga strak een gelockte iphone kopen (canada) deze is (las van de week) te unlocken toch ? dus dit wordt dan toch geen probleem ?

maar hoe moet je de iphone activeren ? kan dat op een normale manier of moet ik ergens rekening houden ?

en is er nog iets anders waarmee ik rekening moet houden en/of met de aanschaf van het toestel?

heel erg bedankt alvast
ticket is betaalt anders had ik wel een ander land opgegeven hahah.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 29-06-09, 02:00
Meesterzaal Meesterzaal is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik wil binnenkort een 3GS gaan kopen in belgie, maar heeft iemand enig idee hoe het zit met de voorraad, in de zin van, zal er in augustus gewoon een voorraad zijn die groot genoeg is om zonder problemen een 3GS te halen? Ik weet dat niemand in de toekomst kan kijken, maar misschien heeft iemand een idee hoe het bijv. met de 3G vorig jaar ging enzo.
  #63  
Oud 29-06-09, 20:43
kir kir is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard

Hier een beetje dezelfde vraag!
Ik was van plan om volgende week vrijdag met een vriend van me
en dagje belgie te doen! Daarbij gelijk een 3Gs kopen en weer terug knallen met de trein.
Maar de vraag is dan of ze op voorraad zijn? Wat zijn winkels om te proberen in Antwerpen?
  #64  
Oud 29-06-09, 21:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Tis simpel he;kijk hier eens naar en kijk wat je het beste of dichtste lijkt en bel er morgen eens naartoe ofzo?

Mobistar > Verkooppunten
  #65  
Oud 02-07-09, 11:42
patrick1206 patrick1206 is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jackzwa Bekijk bericht
Gisteren heb ik bij Mobistar in Tongeren (iets ten zuiden van Maastricht) een 3GS 16Gb gekocht. Ik had geluk, want het toestel was voor mij apart gelegd, wat opzich niet is toegestaan. Alle 16Gb modellen waren om 16:00 uitverkocht! Alleen een aantal 32GB's was nog te koop. De mijne was al door de zeer behulpzame verkoper aangemeld en ter plekke werd mijn Vodafone Sim er in gedaan. Alles werkte direct perfect. Erg goede service van deze aardige Belgen!

Ik moest naast het toestel (€ 575,-) wel verplicht een aantal accesoires kopen; autolader, screenprotector en een bescherm cover (€ 54,-). Opzich niet erg, want die had ik toch ook nodig.

Andere filialen die ik gisterochtend belde, verkochten ook de iPhone, maar wilde dus geen reservering aannemen. Ik had dus geluk in Tongeren!

Heb je de tijd, dan loont het dus de moeite om in België je 3GS te gaan kopen.

heb je nu ook 3G internet in Nederland? want je hebt toch een gewone simkaart in je iPhone gestopt? of is 3G internet internationaal?
  #66  
Oud 02-07-09, 13:14
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

3G is een benaming voor een groepje technieken/technologieën voor een telefonie netwerk. Niets meer en niets minder. Netzoals dat je zo'n ding wat de lucht in kan gaan en passagiers vervoert een vliegtuig noemt. Het is aan je telco om te besluiten of ze dat 3G gaan inzetten en zo'n netwerk uitrollen en ook waar ze dat doen. Helaas zijn er een groot aantal mensen die fel tegenstander zijn van UMTS en tot van alles in staat zijn om te voorkomen dat er een UMTS (een 3G techniek) bij hun in de buurt komen. Deze mensen houden nogal van straling aangezien ze liever de schadelijkere straling van GSM prefereren dan de minder schadelijke straling van UMTS (en daarmee dus ook iets als HSDPA, dat is een uitbreiding op UMTS). Het kan dus zijn dat in regionen zoals Haaksbergen zulke groepen actief zijn en voorkomen dat er zo'n mast geplaatst worden. Daar zul je dan ook geen 3G hebben maar nog op het oude 2G (GSM/GPRS) moeten vertrouwen. Dat is naast langzamer dus ook nog eens schadelijker voor de gezondheid qua straling.

Als je apparatuur zoals een mast en een telefoon (iPhone) 3G doen dan werkt dat gewoon overal waar er maar 3G is. De enige voorwaarde hieraan is dat er op de plek waar je bent ook daadwerkelijk iets van 3G moet zijn.
  #67  
Oud 02-07-09, 14:21
DrPhil DrPhil is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 67
Standaard

Ik heb een aanbetaling van 100 euro gedaan bij switchshop in belgie. Indien je telefoon binnen is word je gebeld of gemaild en kun je in de buurt van Antwerpen je toestel op komen halen. Scheelt me een hoop nabellerij, ik hoor wel wanneer het zo ver is. Daarbij ga ik uit van een worst-case scenario van 6-8 weken.
  #68  
Oud 06-07-09, 07:50
camiel22 camiel22 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

kan iemand hier even naar kijken?
Apple iPhone 3GS Nieuw. Origineel te koop aangeboden op Speurders.nl
deze advertentie duikt overal op maar ik vertrouw het niet helemaal, de verkoper verkoopt meerdere telefoons.
  #69  
Oud 06-07-09, 09:40
tinus20vt tinus20vt is offline
• iOS 5.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door camiel22 Bekijk bericht
kan iemand hier even naar kijken?
Apple iPhone 3GS Nieuw. Origineel te koop aangeboden op Speurders.nl
deze advertentie duikt overal op maar ik vertrouw het niet helemaal, de verkoper verkoopt meerdere telefoons.
Tja.... je kan het het altijd proberen maar ik denk dat de centjes uit je zak worden geklopt. Voor die prijs wordt er echt geen 3GS verkocht.
  #70  
Oud 06-07-09, 09:52
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

@Camiel;
Wat denk je zelf? Iemand kan een 16gb 3GS met gemak voor 650-700 verkopen, en hij gaat ze aan jou verkopen voor 210 p/s. Dat is gewoon vragen om opgelicht te worden.

"if it sounds too good to be true; it probably is"
  #71  
Oud 06-07-09, 09:59
Juan Juan is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Bekijk bericht
@Camiel;
Wat denk je zelf? Iemand kan een 16gb 3GS met gemak voor 650-700 verkopen, en hij gaat ze aan jou verkopen voor 210 p/s. Dat is gewoon vragen om opgelicht te worden.

"if it sounds too good to be true; it probably is"
Het is natuurlijk maar de vraag of dat eerste ook geen oplichting is, want verkopen met winst mag ook niet (tenzij je zelf een factuur maakt)
  #72  
Oud 06-07-09, 10:03
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Mwa, eerste is niet zozeer oplichting maar eerder een marktwerking vanwege veel vraag en weinig aanbod.
Je krijgt een telefoon die je misschien iets te duur koopt; de andere is (zeer waarschijnlijk) bedoeld om je echt op te lichten
  #73  
Oud 06-07-09, 10:11
camiel22 camiel22 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

tuurlijk is het oplichterij.
waarschijnlijk krijg je wel een telefoon, maar je wilt niet weten waar ze hem hebben gejat.
  #74  
Oud 06-07-09, 10:13
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

ik acht de kans zeer klein dat je uberhaupt een telefoon krijgt; misschien een mooie iphone doos met wat kranten/stenen maar meer zal het niet worden
  #75  
Oud 06-07-09, 12:07
camiel22 camiel22 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

ik geloof nooit dat hij zuiver is, toch lijkt er niets fout te kunnen gaan, hij stuurde namelijk onderstaand mailtje waarin staat dat ik pas betaal als ik tevreden ben.

Hallo,
Over de verzendkosten kan ik u zeggen dat ik met behulp van een goede scheepvaartmaatschappij. De scheepvaart is niet meer dan 48 uur. Ook ik een terugkeerbeleid van 15 dagen met een totale terugbetaling als u niet satisfaid. Ik bied ook een verzekering voor al mijn shippments dus als er iets gebeurt met het pakket krijg je dit volledige verzekering (telefoons waarde + verzendingskosten). Wij verzenden alle pakketten hebben geschreven over hen "display unit, no comercial value" of als een geschenk, zodat u niet hoeft te betalen eventuele extra belastingen zoals douane-of dutys.
Ik wil deze deal veilig en bied ik u de greate garantie. Ik stuur je eerst de telefoon, dan ontvangt u de verzendkosten bevestiging van Trident rederij imediatly toen ik stuur u de telefoon op uw naam en adres en alleen wanneer u deze bevestiging `s kunt u sturen me het geld...
Op de factuur van de scheepvaart bedrijf ontvangt u een volgnummer, zodat u kunt controleren of online de telefoon, alle details zijn die u nodig heeft om de betaling, zodat u kunt ontvangen het product.
Laat me weten als dit is OK met u, zodat we kunnen gaan met deze deal!
Met vriendelijke groet,
  #76  
Oud 06-07-09, 12:08
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Zucht, dat zulke vragen nog voorbij komen....

Trap hier nu niet in en gebruik je gezond verstand
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #77  
Oud 06-07-09, 12:39
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Jah, idd
Check dat taalgebruik, Oftewel een engels bericht door translate.google.com vertaald.

Dit zijn trouwens de bekende Nigeriaanse trucs!
Zij sturen jou een zgn trace nummer en verwachten dat je het geld op dat moment overmaakt. Uiteraard is je tracenr nep en maak jij als goedvertrouwend persoon geld over. Naar de levering kun je fluiten (en daarnaast ook naar je centen).

Als je de gok wilt wagen, ga je gang, maar kom niet huilen als het fout gaat (dit is nml al TIG keer gebeurd op IPC en zelfs met 100en mensen die er ingetuind zijn!)

Check trouwens zijn gegevens en wat hij aanbiedt:
http://www.speurders.nl/overzicht/gebruiker-3367065/

Lid sinds 29-06, 10 telefoons (heel toevallig ook nog eens dure gewilde telefoons voor weinig)

Laatst gewijzigd door cypher21; 06-07-09 om 12:48.
  #78  
Oud 06-07-09, 12:51
Spons Spons is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 30
Standaard iPhone 3GS kopen in San Marino, Italie

Iemand een idee of de iPhone 3GS in San Marino goedkoper is (Tax Free)?
  #79  
Oud 06-07-09, 13:25
Donstil Donstil is offline
• iOS 9.0 beta
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Omgeving Rotterdam
Berichten: 284
Standaard

Ik zou er mee in zee gaan. Niet zozeer voor de iPhone want die krijg je toch niet maar om te kijken wat je wel krijgt.

Geef hem akkoord en maak nooit geld over. Is wel eens leuk om te zien hoe dat gaat.
  #80  
Oud 06-07-09, 13:37
camiel22 camiel22 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

be my guest
Reageren

Labels
frankrijk, goedkoopste, iphone 3g s, italie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
steeds trager werkende iphone 3GS 3.1.3. wat zijn de opties ?? cederique iPhone algemeen 0 30-12-10 17:39
Wat zou een gelockte iPhone 3GS 32GB nu nog waard zijn? chronoz Archief 5 13-04-10 17:36
Emigreren naar Italië; wat zijn m'n opties? Friet Odido (T-Mobile) 5 10-12-09 17:35
iPhone 3G kopen: wat zijn de opties? iCulture Koopinformatie en ervaringen 152 19-06-09 23:06
iPhone 3G: Zijn er nog opties? zenid Unlock 9 28-02-09 19:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:50.