//

Beschikbaarheid 3GS in Nederland

Beschikbaarheid 3GS in Nederland discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo zie je maar; maandag T-mobile klantenservice gesproken (en die hebben uitgebreid met verkoop/ logistiek gebabbeld) en ik moest absoluut nog rekening houden met 2 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 20-08-09, 17:17
Bimmer Bimmer is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 83
Standaard

Zo zie je maar; maandag T-mobile klantenservice gesproken (en die hebben uitgebreid met verkoop/ logistiek gebabbeld) en ik moest absoluut nog rekening houden met 2 weken maximaal uitlopend tot 4. Kom ik net thuis ligt daar een glimmende 32GB zwart op me te wachten ......
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 20-08-09, 20:26
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Hoe kan dat nou? Je moet je toch persoonlijk legitimeren bij de koerier van AMP voor je hem krijgt??? En AMP hoort toch van te voren te bellen voor een afspraak
  #23  
Oud 25-08-09, 09:20
djeggink djeggink is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard

12 augustus iphone 3gs black 16gb besteld bij de phonehouse in rijssen, paar keer de winkel binnengelopen en telkens zou het 6-8 wkn duren.
Afgelopen vrijdag weer naar de winkel en door bijzonder aardige medewerker geholpen die aangaf wel ff naar het hoofdkantoor te bellen, hij had daar zo zijn contacten. Er lagen daar nog aantal iphone's en er kon er eentje worden opgestuurd naar de winkel. Gisteren, maandag 24 augustus, m'n iphone opgehaald.
  #24  
Oud 28-08-09, 21:32
cazz cazz is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 8
Standaard

22 aug gebeld met The Phone House in Zwolle. Hadden er nog 1 en daar is dit berichtje mee getyped
  #25  
Oud 28-08-09, 21:56
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

ik had hem binnen 2weken in huis
belde ze 3 dagen later dat er nog 1 op me te wachten lag
maaja wat mot je met 2 ifones
maar gezegd dat ik er al 1 had
  #26  
Oud 30-08-09, 22:39
bengek bengek is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 66
Standaard

Ben op zoek naar een iPhone 3gs, iemand idee voor een iPhone 3gs 16GB liefst wit, Rotterdam/ Den Haag in een T-shop vanwege kortingsmogelijkheden??

Bij Monditel in Rotterdam hadden ze alleen witte 32 gb en al een hele wachtlijst voor de 16gb.
Winkel ernaast had niks.
  #27  
Oud 02-09-09, 14:07
peetr peetr is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik stond versteld dat er toch een winkel in Nederland is die de 3GS aanbiedt zonder T-Mobile, namelijk phoneshop.nl. Dit is een telefoonwinkel gevestigd in Den Haag. Mijn contractverlenging bij Vodafone was binnen een dag geregeld (de order althans) en ik kon dezelfde dag het toestel nog afhalen ook, hadden ze gewoon op voorraad.

Ze laten toestellen uit België, maar voornamelijk Italië en zelfs Tsjechië komen (simlockvrij) en handelen als dealer voor je contract. Daar halen zij hun winst mee, dus geen louche praktijken of zo. Echt ideaal, en voor zover ik heb gezien zo'n beetje de enige in Nederland die dit doet. Valt zeker aan te raden!

(en nee ik ben geen werknemer daar, mocht iemand het denken)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 iScorpio Koopinformatie België 309 17-05-10 20:40
Beschikbaarheid 3GS in Italië Josot Koopinformatie Rest Europa 42 03-11-09 20:15
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 iScorpio Orange 967 02-11-09 08:13
Beschikbaarheid 3GS in Frankrijk Knop Koopinformatie Rest Europa 0 20-08-09 17:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:38.