//

Nieuwe ipod touch 3G, 8GB de moeite waard?

Nieuwe ipod touch 3G, 8GB de moeite waard? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphoneclub leden, Ik heb een ipod touch 2G, 8GB besteld in combinatie met een macbook actie, voor slechts 34 euro. Ik kan de bestelde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-09-09, 13:40
Robin0 Robin0 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Question Nieuwe ipod touch 3G, 8GB de moeite waard?

Beste iphoneclub leden,

Ik heb een ipod touch 2G, 8GB besteld in combinatie met een macbook actie, voor slechts 34 euro. Ik kan de bestelde 2G nog omruilen.

Nou zag ik dat er een nieuwe ipod touch is uitgekomen. De enigste voordelen die de 3G voor mij bied zijn: landscape toetsenbord, open GL en ik hoorde ook iets over het onthouden van Wi-Fi wachtwoorden.. Een paar keer per week een spelletje spelen is wel leuk, maar ik vraag me af of ik hiervoor nou echt open GL voor nodig heb. Het onthouden van Wi-Fi wachtwoorden vindt ik wel belangrijk net als landscape toetsenbord (voor hyves/msn).

Is het voor mij de moeite waard om voor de 3G te gaan. En is het soms ook mogelijk om met een software update op de 2G ook landscape toetsenbord en Wi-Fi wachtwoorden onthouden, te krijgen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-09, 23:34
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Onthoud dat alleen de 32GB en 64GB versies de nieuwe opties bevatten! De 8GB is precies hetzelfde, die hebben ze alleen in prijs verlaagd.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 13-09-09, 01:47
Robin0 Robin0 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Bedankt iMario! Dus ik neem aan dat alles exact hetzelfde wat betreft de 8GB?
Maar wat voor voordelen biedt de nieuwe OS 3.1 dan? En is het ook gewoon mogelijk om met de 2G naar de OS 3.1 te updaten?

Laatst gewijzigd door Robin0; 13-09-09 om 01:50.
  #4  
Oud 13-09-09, 12:13
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robin0 Bekijk bericht
Bedankt iMario! Dus ik neem aan dat alles exact hetzelfde wat betreft de 8GB?
Maar wat voor voordelen biedt de nieuwe OS 3.1 dan? En is het ook gewoon mogelijk om met de 2G naar de OS 3.1 te updaten?
Je kan wel gewoon updaten ja. (kijk hier voor 3.1: Apple - iPod touch - Get great new features with the 3.1 software.)
  #5  
Oud 13-09-09, 13:55
Robin0 Robin0 is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Ok, bedankt iMario. Dan heeft het inderdaad weinig zin om hem terug te sturen en een gloednieuwe te kopen, want het is eigenlijk hetzelfde product alleen moet ik hem dan nog even updaten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat is een iPod Touch 2G 8GB MC-Model nog waard? arjan95 Koopinformatie Nederland 1 04-04-11 20:38
iPhone 3G moeite waard? Azamato Koopinformatie en ervaringen 9 20-03-11 18:41
De moeite waard Biatelli Koopinformatie Nederland 1 27-03-08 09:57
1.1.2 de moeite waard? sic139 Unlock [archief] 7 28-11-07 16:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:18.