//

Mijn 1e iphone

Mijn 1e iphone discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone-ers, Alleerst, wat een super forum is dit! Heb hier de afgelopen dagen uren doorgebracht. Dan, ik weet niet zeker of mijn post hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-11-09, 18:53
Crazyberke Crazyberke is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 25
Standaard Mijn 1e iphone

Beste iPhone-ers,

Alleerst, wat een super forum is dit! Heb hier de afgelopen dagen uren doorgebracht.
Dan, ik weet niet zeker of mijn post hier goed staat, als dat niet zo is, alvast mijn excuses.

Ik ga volgende week mij 1e iPhone 3gs 16gb White halen. Nou heb ik hier al vanalles gelezen en veel opgeschreven.

Maar als ik hem heb gehaald waar moet ik dan opletten, en wat zijn echte musthaves? Apps en games? Wil graag een soepele start doormaken, ben gister ook al 8 uur bezig geweest mijn WII weer speelbaar te maken. En heb hier bij de iPhone niet echt veel zin in.

Alvast dank voor de reacties.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-09, 18:59
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Arrow

// Discussie verplaatst, en titel gewijzigd voor de duidelijkheid.
  #3  
Oud 01-11-09, 19:06
Econz's schermafbeelding
Econz Econz is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 261
Standaard

Tja wat is een musthave.

Ligt echt aan jezelf waar je in geintereseerd bent.
Er zijn immers zoveel apps.
Je kunt het zo gek niet bedenken of er is wel een app. voor.
Wil je echt alles uit je iphone halen dan kun je hem jailbreaken.
Dan kun je je iphone helemaal naar je hand zetten dmv 1001 themes e.d. in Cydia of je maakt je eigen themes dmv winSCP.

Ik zou zeggen,surf eens lekker door het forum op je gemak en zo leer je snel heel veel over de iphone.
Je hoeft echt geen wizkid te zijn om je iphone te pimpen,alles staat duidelijk aangegeven.

Succes en heel veel plezier met je iphone,er gaat echt een wereld voor je open.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? uncu129 iTunes 2 03-02-11 12:18
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone Rich E. iTunes 0 18-09-10 17:19
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? maurice1991 iPhone algemeen 2 27-08-10 19:06
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... glow iTunes 9 01-02-10 09:40
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:38.