//

iphone via de VS appel store kopen via MYus

iphone via de VS appel store kopen via MYus discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Ik heb hier ondertussen wat rondgezocht op het forum en ik zag dat het mogelijk was om iphones te importeren uit de vs, via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-09, 19:31
cederique cederique is offline
• iOS 3.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard iphone via de VS appel store kopen via MYus

Beste

Ik heb hier ondertussen wat rondgezocht op het forum en ik zag dat het mogelijk was om iphones te importeren uit de vs, via MYUS, maar alsek dan keek naar de datum van somige artikels, dan dacht ik zo van is het NU op dit ogenblik nog atlijd mogelijk om adhv van MYUS een iphone tekopen uit de appel store in de vs, en zoja, kan die dan gekocht worden ZONDER abonnement voor de prijs van bv 200 dollar voor de 3gs 16gb zoals vermeld op hun store ?

alvast bedankt en ik verwacht spoedig en berichtje terug xd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-09, 14:10
kapucijnaap kapucijnaap is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cederique Bekijk bericht
Beste

Ik heb hier ondertussen wat rondgezocht op het forum en ik zag dat het mogelijk was om iphones te importeren uit de vs, via MYUS, maar alsek dan keek naar de datum van somige artikels, dan dacht ik zo van is het NU op dit ogenblik nog atlijd mogelijk om adhv van MYUS een iphone tekopen uit de appel store in de vs, en zoja, kan die dan gekocht worden ZONDER abonnement voor de prijs van bv 200 dollar voor de 3gs 16gb zoals vermeld op hun store ?

alvast bedankt
Iemand die hierop het antwoord weet aub?
Dank bij voorbaat!
  #3  
Oud 27-11-09, 14:16
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Neen, dat kan niet. Je moet een abo nemen waarvoor je dan maandelijks 2 jaar betaald.

Een iPhone 3GS voor $200 is niet mogelijk, maar dat kun je zelf wel bedenken met een beetje gezond verstand.
  #4  
Oud 27-11-09, 14:20
kapucijnaap kapucijnaap is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Neen, dat kan niet. Je moet een abo nemen waarvoor je dan maandelijks 2 jaar betaald.

Een iPhone 3GS voor $200 is niet mogelijk, maar dat kun je zelf wel bedenken met een beetje gezond verstand.
Via Myuss kan niet, ok, waarvoor dank.
Maar iemand die ik kende is paar maanden geleden binnengestapt in Apple Store New York en die vertelden een hele procedure die je kon volgen om toch maar geen abonnement te moeten nemen.
Zou dat wel kunnen kloppen?
  #5  
Oud 28-11-09, 14:06
cederique cederique is offline
• iOS 3.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard apple store omzeilen VS

Beste lezers

Ik ben ondertussen al een dikke week bezig info te zoeken omtrent het omzeilen van de iphone shop, maar ik geraak er helaas niet uit.

Wel is het mogelijk om de dag van vandaag nog de apple store te omzeilen, en dan wel nog op deze manier

- adres en creditcard in de vs aanmaken adhv MYUS
- een contract met at&t afsluiten (family pack of zo)

daarna iphones kopen voor 200 dollar en aansluiten op mijn at&t contract

ik weet ook wel dat dit niet voordelig is voor 1 of 2 iphoneslijk
maar stel dat je er 10 invoert dan natuurlijk wel

MAAR is dit wel mogelijk om iphones te blijven kopen en aantesluiten op het at&t contract die ik uiteraard maandelijks zal moetn betalen.

Ik wacht vol ongeduld op hopelijk positieve reacties.
  #6  
Oud 28-11-09, 14:10
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd, in het vervolg even zoeken en kijken waar je je topic kan beginnen of waar je een bericht kan bijvoegen. Het is niet de bedoeling om in eender welk subforum een vraag te stellen
  #7  
Oud 28-11-09, 14:19
cederique cederique is offline
• iOS 3.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Neen, dat kan niet. Je moet een abo nemen waarvoor je dan maandelijks 2 jaar betaald.

Een iPhone 3GS voor $200 is niet mogelijk, maar dat kun je zelf wel bedenken met een beetje gezond verstand.
ok bedankt
maar is het mogelijk om dan bv een 2de iphone te kopen een aan te sluiten bij het bestaande at&t contract ?

anders gezegt, bestaat er een at&t contract waarbij je blijven iphone's kan bestellen (waarbij de prijs van het contract het zelfde blijf?, zoals een family pack of zo
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 kopen in America Apple Store! LabTeov Koopinformatie USA 4 04-09-10 02:53
Zelf kopen via Apple Store en myus.com: wat is de truuk? gero Koopinformatie Nederland 178 08-07-09 20:58
iPhone kopen via online store. forum.bericht Archief 13 11-06-08 00:47
iphone in Apple online store kopen anonymoez Archief 3 05-03-08 00:18
Iphone nu kopen in Apple store US xzero Archief 3 24-02-08 14:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:36.