//

Soltix: Ervaringen?

Soltix: Ervaringen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een meer dan een half jaar geleden een oplader via Soltix besteld, na lang gewacht eindelijk gekregen. Merkte toen dat die oplader ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-01-10, 17:35
Krisjel77 Krisjel77 is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 1
Standaard

Hallo,
ik heb een meer dan een half jaar geleden een oplader via Soltix besteld, na lang gewacht eindelijk gekregen. Merkte toen dat die oplader met zonneenergie niet werkt. Weer teruggestuurd en heb na weet ik veel hoe vaak gebeld te hebben en gemaild nog steeds mijn geld niet terug.
Nu hebben ze van hun site het telefoonnummer gehaald, heeft iemand die heel fijn nog???? Ik wil ze namelijk vanaf volgende week helemaal plat gaan bellen. Service is WAARDELOOS daar!!!!! Raad iedereen af om daar nog ook maar iets te bestellen.
Alvast bedankt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-01-10, 21:07
liang liang is offline
• iOS 5.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 55
Standaard

N ee ik kan je hier niet mee helpen

duidelijk dat je met Soltix geen zaken kunt doen

Ik vind dat hun advertentie niet meer mag worden toegelaten op het forum
kan de web beheerder hier iets aan doen?
  #23  
Oud 17-01-10, 16:45
Timborius Timborius is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb deze op 10december besteld en na 2x te bellen naar de klantendienst werd mijn status veranderd in verzonden. Vandaag 17 januari nog steeds niet aangekregen. Regelmatig gebeld en telkens gingen ze mij terug bellen. Nooit een telefoontje ontvangen.. Nu ben ik het echt wel beu.. Ik ga vragen of ze ni gewoon mijn geld terug kunne storten.
  #24  
Oud 17-01-10, 16:52
Timborius Timborius is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Krisjel77 Bekijk bericht
Nu hebben ze van hun site het telefoonnummer gehaald, heeft iemand die heel fijn nog???? Ik wil ze namelijk vanaf volgende week helemaal plat gaan bellen. Service is WAARDELOOS daar!!!!! Raad iedereen af om daar nog ook maar iets te bestellen.
Alvast bedankt.
Ik doe mee
010-2581666
  #25  
Oud 25-01-10, 12:52
PaulKarel PaulKarel is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Carkit Ipod 20 nov besteld bij Soltix. Na vele telefoontjes en mailtjes op 8 dec gekregen. Het apperaat was defect, hebben hem teruggestuurd.Na vele telefoontjes en mailtjes een mail gekregen dat we het geld terug zouden krijgen. Tot nu toe niets ontvangen! Hebben KvK Venlo gebeld voor info. Geen reaktie op de verkregen telefoonnummers. Wij raden ook iedereen af om hier iets te bestellen.
  #26  
Oud 04-02-10, 14:12
Timborius Timborius is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 3
Standaard

Blijkbaar is de klantendienst een externe firma die alle klachten doorstuurd naar soltix via mail. Soltix leest volgens mij hun mails niet.. Ik heb ook geen andere manier om soltix zelf te contacteren.. Ik ben men geld kwijt en raad iedereen af hier ooit iets te kopen.
  #27  
Oud 05-03-10, 12:31
remcov250 remcov250 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Iemand van de posters nog iets gehoord van soltix? Wil toch op een manier proberen me geld terug te krijgen. Is het mogelijk om soltix aan te geven??
  #28  
Oud 05-03-10, 16:31
amstel779 amstel779 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Ouderkerk aan de Amstel
Berichten: 6
Standaard

Ik heb helaas nooit een reactie gehad van Soltix en dus ook nooit geld terug gekregen. Als iemand aangifte gaat doen wil ik die wel ondersteunen.

Paul Sanou
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Ervaringen unlock jpbouw Unlock 2 14-07-10 09:22
Iphoneline.nl ervaringen? Gerardus106 Koopinformatie Nederland 3 05-04-10 21:10
Iemand ervaringen met deze accu? soltix r.steffin iPhone accessoires en onderdelen 13 28-08-09 17:42
Ervaringen Tjainie Archief 3 25-08-08 14:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:33.