//

iTunes Gift Card online kopen?

iTunes Gift Card online kopen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Grappig dat er hier meerdere mensen klachten hebben, die dan meteen hun post editten omdat ze ZELF wat fout hadden gedaan. Zorg eerst dat je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30-11-10, 20:31
Daan. Daan. is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 52
Standaard

Grappig dat er hier meerdere mensen klachten hebben, die dan meteen hun post editten omdat ze ZELF wat fout hadden gedaan.

Zorg eerst dat je zelf je zaakjes op orde hebt voordat je de webwinkel de schuld geeft en suggereert dat je 'genaaid' bent...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-12-10, 20:14
Sjeris Sjeris is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

Ja heb net zo'n kaart voor 15 euro gekocht, afgerekend met iDeal, en kreeg echt gelijk de code op mijn scherm en ook nog een e-mail met de code er in. Echt een super site! Ik vroeg me eerst af of het wel een betrouwbare site was maar na deze reviews te hebben gelezen het toch maar geprobeerd, en ja hoor geweldig!
  #23  
Oud 20-01-11, 01:01
FlorisVanRooij FlorisVanRooij is offline
• iOS 11.4
• 10.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 59
Standaard

Ja, echt een aanrader dit voor mensen die credit op een U.S. iTunes account willen! Net een kaart van $50 gekocht met iDeal. Kreeg meteen de code, echt super! Had ook zoals andere mensen even m'n doubts hierover, maar toch gedaan en ontzettend tevreden.
  #24  
Oud 22-01-11, 21:44
Royyy Royyy is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: gelderland
Berichten: 4
Standaard

even een vraagje moet ik de us card kopen of die voor nederland of maakt het niets uit bedant alvast
  #25  
Oud 22-01-11, 21:54
FlorisVanRooij FlorisVanRooij is offline
• iOS 11.4
• 10.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royyy Bekijk bericht
even een vraagje moet ik de us card kopen of die voor nederland of maakt het niets uit bedant alvast
Ja dat mag je zelf weten. Wanneer je een Nederlandse kaart koopt is deze alleen maar in te wisselen en te gebruiken in de Nederlandse iTunes store. Wil je in de Amerikaanse iTunes store iets kopen dan moet je voor de US kaart kopen.
  #26  
Oud 22-01-11, 22:24
Royyy Royyy is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: gelderland
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlorisVanRooij Bekijk bericht
Ja dat mag je zelf weten. Wanneer je een Nederlandse kaart koopt is deze alleen maar in te wisselen en te gebruiken in de Nederlandse iTunes store. Wil je in de Amerikaanse iTunes store iets kopen dan moet je voor de US kaart kopen.
dus als ik apps wil kopen voor mn iphone 4 heb ik de amerikaanse nodig omdat ik dan de code in moet voeren in de app store op mn iphone toch ?

en hardstike bedankt voor het snelle reageren
  #27  
Oud 22-01-11, 23:21
FlorisVanRooij FlorisVanRooij is offline
• iOS 11.4
• 10.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Royyy Bekijk bericht
dus als ik apps wil kopen voor mn iphone 4 heb ik de amerikaanse nodig omdat ik dan de code in moet voeren in de app store op mn iphone toch ?

en hardstike bedankt voor het snelle reageren
Het makkelijkste wat je kan doen is dan een Nederlandse giftcard kopen en dus ook een Nederlands account aanmaken. Hiermee kan je ook gewoon apps downloaden!
  #28  
Oud 22-01-11, 23:32
Royyy Royyy is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: gelderland
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FlorisVanRooij Bekijk bericht
Het makkelijkste wat je kan doen is dan een Nederlandse giftcard kopen en dus ook een Nederlands account aanmaken. Hiermee kan je ook gewoon apps downloaden!
bedankt ik heb al een account volgensmij is ie nederlands dus koop ik zon kaartje anders maak ik een nieuw account aan
  #29  
Oud 11-03-11, 12:01
disegno's schermafbeelding
disegno disegno is offline
• iOS 7.0.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Bosch
Berichten: 9
Standaard Itunes Gift Card USA

Wellicht een mooi en goedkoper alternatieve verkoop is hier te vinden: Maximus Cards - Your number one source for Instant Xbox Live Points, PSN Card, Wii Points, Warcraft Key and iTunes Prepaid. Tevens ook met IDEAL te betalen en scheelt zo'n E2 per kaart!
  #30  
Oud 13-03-11, 00:39
iRobin's schermafbeelding
iRobin iRobin is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 121
Standaard

Hier zijn ze gewoon te koop voor €15,- + 0.45 aan 'transactiekosten'.

https://www.prepaidpoint.nl/ppp/Index
  #31  
Oud 18-08-11, 22:58
HerrHell HerrHell is offline
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 7
Standaard

Verscheidene kaarten aangeschaft bij de webwinkel uit de startpost ( ja 's avonds zijn de winkels dicht )
Zeer betrouwbaar.

Wat zijn jullie ervaringen met de hierboven geposte goedkopere alternatieven?

Laatst gewijzigd door XIII; 18-08-11 om 23:36. Reden: Onterechte verdenking van spam voorkomen
  #32  
Oud 22-08-11, 01:20
Goodje Goodje is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 4
Standaard

Vind het toch vreemd waarom moet het duurder zijn als bij voorbeeld bij de Dixons die verdienen er toch ook op en zijn geen twee euro duurder?
Toch vreemd en al die verhalen als ik met de auto ga rijden ben ik het ook kwijd tot nu toe was iets op inter koper goedkoper geen winkelpand en duur personeel dus toch raar dat het in deze niet op gaat!
  #33  
Oud 15-03-12, 02:05
mpieters1 mpieters1 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 7
Thumbs up itunescard.eu

ik koop al mijn amerikaanse itunes cards bij itunescard.eu
Binnen een seconde in je mailbox, werkt echt super. Heb via hun site ook een PrePaid amerikaanse credit card gekocht om de Amerikaanse iTunes Match te activeren. Superrr nu 18.000 liedjes in de cloud!!!
  #34  
Oud 16-03-12, 10:35
aspers aspers is offline
• iOS 4.3.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 37
Standaard

Een ding is mij nog niet duidelijk... Ik heb al een NL account voor mijn iPhone en MacMini. De apps die ik op mijn iPad heb staan, dar zet ik straks iook een deel van op mijn nieuwe iPad. Maar als ik dan met een amerikaanse account iets wil kopen, kan ik dan gewoon op de iPad wisselen? Dus een app uit de amerikaanse store downloaden (via zo'n amerikaanse code), installeren op de iPad tussen alle NL apps?
  #35  
Oud 16-03-12, 11:02
mpieters1 mpieters1 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 7
Standaard

@aspers ja dat kan je selecteert in de itunes store gewoon een ander land. geeft je inlog gegevens en download dan uit de andere winkel. Deze apps kun je gewoon door elkaar gebruiken op al je apple devices.
  #36  
Oud 16-03-12, 11:52
aspers aspers is offline
• iOS 4.3.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mpieters1 Bekijk bericht
@aspers ja dat kan je selecteert in de itunes store gewoon een ander land. geeft je inlog gegevens en download dan uit de andere winkel. Deze apps kun je gewoon door elkaar gebruiken op al je apple devices.
Thx, dat was mij nog niet duidelijk. Ga ik zeker proberen als ik volgende week mijn iPad 3 ga halen!
  #37  
Oud 02-04-12, 13:23
morph509 morph509 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Question

Ik kwam net itunestegoed.nl tegen. Iemand hier ervaring mee ?
  #38  
Oud 26-05-12, 11:25
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Ook maar eens geprobeerd. De melding "transactie onbekend" die ik te zien kreeg toen ik vanaf PayPal terug kwam op de site klonk niet veelbelovend, maar desondanks kwam het mailtje met de code toch inderdaad nagenoeg direct in de mail, in ieder geval ruim binnen de 30 seconden die ze op de site melden, dus prima service! Enige nadeel vind ik dat ze niet om een mail-adres vragen maar blijkbaar gewoon je e-mail adres van PayPal doorkrijgen (en gebruiken). Nu maar afwachten of dat niet misbruikt wordt voor spam.
__________________

  #39  
Oud 18-06-12, 17:59
Diedjuhh Diedjuhh is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 24
Standaard

Ik heb ook al meerdere NL/US iTunes kaarten daar gekocht, zeer tevreden over: snelle levering, en goed bereikbaar bij problemen. Heb een keer een kaart gekregen waarvan de code al was gebruikt, heb meteen een mailtje gestuurd en kreeg de dag erna meteen een nieuwe Code toegemaild.

Uitstekend!
  #40  
Oud 24-06-12, 12:23
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

code ontving ik wel pas 8 uur na betaling... beetje jammer.
(link in de eerste post gebruikt).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: ifactors -> itunes gift card? Jay-B2k9 iTunes 3 08-01-13 21:10
Windows: iTunes gift card werkt niet gossa iTunes 2 15-01-11 22:39
Windows: iTunes Gift Card voor App Store Casper M iTunes 4 17-07-09 09:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:31.