//

Wel of niet NU overstappen naar de IPhone?

Wel of niet NU overstappen naar de IPhone? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja werk zelf voor tmobile.. De bundels verwacht ik niet dat gaan veranderen. Die zijn gewoon super. Verder verwacht ik de next iphone pas in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-01-10, 17:59
bartsauve bartsauve is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 1
Standaard gewoon verlengen

Ja werk zelf voor tmobile..
De bundels verwacht ik niet dat gaan veranderen.
Die zijn gewoon super.
Verder verwacht ik de next iphone pas in 2011..
ma zo heb je dit steeds.
Gewoon nu pakken de 3Gs is gewoon geweldig!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 08-01-10, 18:33
chippie777 chippie777 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 50
Standaard

Wordt inmiddels een leuke thread
Op dit moment denk ik dat ik even afwacht, zeker gezien de levertijd van 4 weken.
Maar ja, morgen kan ik er weer anders over denken
Ik ben zeer tevreden met mijn touch, maar mis de internet functionaliteit tijdens mijn trein ritjes, nu is de vraag is mij dat nu de overstap (lees: kosten) waard?
Zoals een ieder hier kan lezen zijn er twee meningen: 1. nu doen 2. wachten tot juni/juli.
Of toch ergens een tweede hands 3G op de kop zien te tikken en deze gebruiken met mijn huidige abo, maar dat zal ik dan toch moeten uitbreiden met een internet bundel en dan zit ik weer op dezelfde maandelijkse kosten als ik gewoon een iphone abo neem.
Het probleem is dat ik een aardig te goed heb opgebouwd op mijn huidige abo. Zoals gezegd dit is een flex 20 maar ik betaal hier maar 10 euro p/mnd voor. Vanaf eind jan ga ik het normale tarief (20 euro) betalen.
Ik had eigenlijk een stille hoop dat ik een leuke aanbieding van t-mobile zou krijgen, maar dat is dus niet het geval. Anders was ik waarschijnlijk wel overgestapt. Als ik wacht zullen de kosten gelijk zijn dan wanneer ik nu overstap.
  #23  
Oud 08-01-10, 19:38
Nemisis2003 Nemisis2003 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartsauve Bekijk bericht
Ja werk zelf voor tmobile..
De bundels verwacht ik niet dat gaan veranderen.
Die zijn gewoon super.
Verder verwacht ik de next iphone pas in 2011..
ma zo heb je dit steeds.
Gewoon nu pakken de 3Gs is gewoon geweldig!!
Dat zegt dus al genoeg. Je werkt zelfs voor T-Mobile. Er komt in juni/juli gewoon een nieuwe iPhone. De iPhone ken een productcyclus van een jaar. Dat er pas in 2011 een nieuwe zou komen is onzin.
  #24  
Oud 08-01-10, 23:22
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chippie777 Bekijk bericht
Ik heb even gebeld met t-mobile.
Nou het is allemaal heel eenvoudig, bij overstappen van mijn huidige abo (flex 20) verlies ik het opgebouwde tegoed. Ik zou dan gaan voor het iphone 150 abo. Dit gaat dan 29,95 per maand kosten en natuurlijk 99,95 voor het toestel (3Gs 16GB). Dus als vaste klant schiet je er niets mee op, alleen hoef je geen aansluitkosten te betalen.
Een andere mogelijkheid was, om mijn flex 20 om te zetten naar flex 25 + een internet bundel van 9,95. De maandelijkes kosten zouden dan op 34,95 komen maar met behoud van mijn huidige te goed en (omdat het flex is) onbeperkt houdbaar te goed.
Ook dan moet er 99,95 betaald worden voor het toestel maar weer geen aansluitkosten. Het grote nadeel is, dat het internet uit die bundel 4 x zo langzaam is als het internet bij het iphone abo.
Kortom, ik weet het nog niet

(P.S. levertijd 3Gs 4 weken!)
ik heb ook net besteld en gewoon zoals een echte hollander betaamd,
gevraagd wat ze voor mooie aanbieding konden doen.
want ik heb nu ook flex en raak natuurlijk mijn opgespaarde beltegoed kwijt.
eerst moest ik hetzelfde betalen als jij, maar na even verder vragen,
kreeg ik toch korting op mijn nieuwe i-150 abo.
nou ja ik moest meer betalen want ik heb de 32Gb besteld.

ik ga nu dus van flex15, over naar i-150 zodra ik hem binnen heb.
__________________
i4s - 6.1 * i4 - 6.1 * IPad 2 - iOS 6.1 * atv2 - 5.0.1 JB
  #25  
Oud 09-01-10, 15:56
chippie777 chippie777 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 50
Standaard

hmm, als ze mij in het telefoongesprek ook een korting hadden aangeboden op de telefoon had ik het waarschijnlijk ook gedaan. Nu wacht ik nog maar even (of zal ik toch nog een keertje bellen )
  #26  
Oud 09-01-10, 17:20
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

zoals je kunt lezen, is mij ook niks aangeboden.
je moet er natuurlijk netjes om vragen.
voor datgene wat ze je standaard aanbieden kan ik toch ook ergens anders verlengen.

dus vandaar, kreeg toen wel een leuke aanbieding en heb hem besteld.
  #27  
Oud 10-01-10, 19:22
chippie777 chippie777 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 50
Standaard

Ik begrijp het. Misschien bel ik nog wel een keer, of bestel ik hem toch maar bij phoneshop.nl. Zelfde abo, maar wel 18 euro goedkoper.
  #28  
Oud 10-01-10, 20:05
Fleetwood's schermafbeelding
Fleetwood Fleetwood is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: thuis
Berichten: 117
Standaard

vertel, nu maak je me nieuwsgierig

een i-150 abo,maar dan 18 euro goedkoper??
  #29  
Oud 10-01-10, 21:24
chippie777 chippie777 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fleetwood Bekijk bericht
vertel, nu maak je me nieuwsgierig

een i-150 abo,maar dan 18 euro goedkoper??
Ik was niet duidelijk, abo blijft 29,95 maar bij betalen voor de 3Gs is 82 euro ipv 99,95
  #30  
Oud 10-01-10, 22:37
dennis00 dennis00 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 28
Standaard

Pff, we zitten qua datum dichter bij de 3GS release dan de iPhone 4.
Beetje overdreven om nu al te gaan wachten vind ik. Je zult ook met een beetje pech nog een maand moeten wachten vanwege beperkte leverbaarheid.

Ik zou gewoon nu nemen, pas als je rond maart/april de keuze moet maken, dan begrijp ik wel dat je 3,4 maanden wacht.
  #31  
Oud 11-01-10, 23:42
MacFreak69 MacFreak69 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik zou de Mac rumors site een beetje in de gaten houden, die hebben inside info en zitten er niet vaak naast...weet je iig wat voor nieuws er in een nieuwe uitvoering zal zitten.
Hier is wat 'oud nieuws':
What’s next for iPhone & other iDevices?
  #32  
Oud 12-01-10, 08:56
chippie777 chippie777 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 50
Standaard

Wat ik mij afvraag, zijn alleen (toekomstige) iphone bezitters bezig met deze vraag? Zijn bijvoorbeeld mensen die een nokia, samsung, blackberry enz willen ook bezig met de vraag of er een nieuw model uitkomt? Of is dit iets specifieks voor apple produkten?
  #33  
Oud 12-01-10, 09:39
shippie shippie is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 12
Standaard

Lijkt me zeker dat dit ook bij andere merken speelt! Alleen bij de Iphone misschien iets duidelijker omdat het op zich nu redelijk makkelijk te raden is dat er in juli ofzo weer een nieuwe Iphone uitkomt. Dit omdat het de afgelopen jaren steeds het geval bleek te zijn.

Daarnaast is de Iphone een van de duurste telefooontjes die er zijn, wat volgens mij ook resulteert dat mensen ern misschien meer over nadenken, dan bijvoorbeeld bij een nokia E72/E72 ofzo.
  #34  
Oud 12-01-10, 09:43
indra indra is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik heb nu zelf een 2G iPhone (ongeveer 2,5 jaar oud)
Dus ik ga zowieso wachten tot dat de nieuwe uitkomt.

Als ik jou was zou ik ook gewoon nog even wachten.
Ga er maar van uit dat de nieuwe alleen maar beter wordt dusja.

Succes
  #35  
Oud 12-01-10, 14:20
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Zelf zou ik het volgende doen: je huidige abonnement houden, een 3G/3Gs tweedehands/nieuw kopen (het liefst sim-lock vrij) en je Touch verkopen.
Mocht er in juni/juli een nieuwe iPhone uitkomen die je perse wilt hebben, verkoop je je tweedehandse/nieuwe 3G/3Gs en neem je een i-abonnementje met de nieuwste iPhone.
  #36  
Oud 13-01-10, 08:45
chippie777 chippie777 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 50
Standaard

ik denk dat ik inderdaad nog maar even wacht. Misschien vind ik nog ergens een goedkope tweede hands (kans is klein denk ik).
Ik lees dat veel mensen er ook voor kiezen een iphone uit Belgie te halen maar ik vind die prijs echt niet zo scherp. DAn moet je echt geen gebruik willen maken van het t-mobile netwerk. Als je de kosten van een nieuwe iphone uit belgie samen met een abo'tje deelt door 24 maanden kom je al snel duurder uit dan wanneer je gewoon het abo bij t-mobile neemt.
Ik wacht dus nog maar even af, (althans als ik dat kan )
  #37  
Oud 14-01-10, 20:16
RRPhantom's schermafbeelding
RRPhantom RRPhantom is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Heemstede
Berichten: 75
Standaard

Het scherm van mijn 2G is kapot en ik wil die niet laten vervangen omdat ik dat te duur vind, ik ga ook voor een 3GS maar dan waarschijnlijk eentje uit België aangezien ik bij Telfort zit, wat ik ga doen is voor de zekerheid het Apple Event van 26/27 januari afwachten en als daar geen iPhone nieuws bij zit, op naar België.
Ik zou dus het Apple Event afwachten maar niet tot het nieuwe model want dat kan nog erg lang duren en je zal zeker blij zijn met het gebruik van de iPhone en het zonde vinden als je hem pas vanaf de zomer zou gaan gebruiken
  #38  
Oud 15-01-10, 15:28
chippie777 chippie777 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 50
Standaard

ik ga inderdaad dat event afwachten. Ben vandaag nog bij een t-mobile shop geweest ze hadden geen 16 GB op voorraad anders was ik wel overstag gegaan (de 8 en 32 GB hadden ze wel)
  #39  
Oud 15-01-10, 22:21
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chippie777 Bekijk bericht
ik ga inderdaad dat event afwachten. Ben vandaag nog bij een t-mobile shop geweest ze hadden geen 16 GB op voorraad anders was ik wel overstag gegaan (de 8 en 32 GB hadden ze wel)
Gewoon naar The Phonehouse. Die leveren perfecte service, dat heb ik meerdere keren zelf ervaren en meerdere mensen in mijn omgeving ook. Hebben ook vorig jaar prijs voor beste service in een telecomwinkel ontvangen als het goed is.
  #40  
Oud 21-01-10, 19:49
chippie777 chippie777 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 50
Standaard

Zoals ik al aangaf wacht ik het apple event van a.s. week even af. Maar nu is er ook weer het "gerucht" dat kpn de iphone vanaf feb gaat aanbieden. Zo blijf ik twijfelen
Reageren

Labels
nieuwe iphone, overstappen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 en nu overstappen naar KPN Iphone3Gs KPN 7 03-10-10 16:57
Vodafone: overstappen naar T-Mobile + iPhone RobinvD Overige providers Nederland 8 04-06-09 17:38
Mac OS X: iPhone en overstappen van windows naar mac erik127 iTunes 2 07-04-08 14:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:38.